iemand black ops?
Het grote Game-Noob Topic
Collapse
X
-
al 51 wedstrijden ongeslagen in footbal manager 2011 met ajax. enige partijen die ik dusver verloor 4x tegen manchester en voor de rest alles gelijk of gewonnen. ben in de CL zelfs groepswinnaar geworden met 16 punten tegen AC Milan en glasgow rangers hehe.
Comment
-
Moet die maar niet in de weg van de kogel gaan staan. mensen als menselijk schild gebruiken voorkomt mij echt niet van schieten...in tegendeel
Maar heb het idee dusver meer achter een ander aan te lopen dan dat ik de groepsleider ben.
Op moment bij een Communicatie gebouw. Maar heb even break genomen om films te kijken en wat football manager te spelen in de tussen tijd. Kadlec heeft in 20 wedstrijden + 3 invalsbeurten als 20 goals gemaakt hehe. Maar hij draait pas goed de laatste 14 wedstrijden. Daarvoor niks.
Comment
-
Best aardig. Maar pijl en boog schiet niet echt op. Eindig dat met blauwe onderarmen of de pijl schiet niet bepaald ver hehe. Ik ben meer van het persoonlijke hak werk met bijlen, zwaarden en messen. En dat zie je ook terug in de games die ik speel.
Strategie games zoals Shogun Total War vind ik interessanter dan strategie games met modern wapentuig. Met dat wapentuig heb je nauwelijks strategie nodig. Maar in de tijd dat er boogschutters waren, zwaardvechters met tig stijlen, speervechters, rijders op paard met gevarieerde wapens. Veel meer variatie in een gevecht. Dan maken zelfs hoogteverschillen en het gebruik van landschap echt uit. Met de tanks en vuurwapens van tegenwoordig is er geen zak meer aan en stelt het ook niks voor. Vertaalt zich in een game naar ongewoon veel units bouwen en gewoon over de tegenstander heen walsen. Als je in Total War een goed geplaatste openings aanval gebruikt kun je een paar 100 man uitschakelen wat gedurende het gevecht de doorbraak kan geven. Net zoals schaken...rustig het centrum opzetten als openingsspel. midden spel is vaak een standaard riedeltje afhankelijk hoe de openingszetten gedaan werden en dus het uitwisselen van stukken om aan het eind zo gunstig mogelijk er voor te staan. En dan in het eindspel moet je je niet verliezen om met grote stappen snel thuis te willen zijn. Dan moet je geniepig en geduldig zijn om de tegenstander rustig te verzwakken en uit te schakelen. Ik ben niet voor niks zo goed in strategie/tactische spellen
Enige wat ik soms nog wel eens uit het rampzalige limburg mis zijn de schaak en tafelvoetbal clubs en oude kegelbanen. Ben zelf ooit club schaker geweest met een rating rond de 1700-1800Last edited by Falstyr; 20-11-2010, 22:16.
Comment
-
Originally posted by Falstyr View PostEnige wat ik soms nog wel eens uit het rampzalige limburg mis zijn de schaak en tafelvoetbal clubs en oude kegelbanen. Ben zelf ooit club schaker geweest met een rating rond de 1700-1800
Comment
-
Chess World.net: Play Free Online Chess
Ga je daar toch heen. Speelde daar vroegah nog wel eens.
Comment
-
Zie nu wat je bedoelde met kruisboog. Je krijgt zo 1 met explosieven om voertuigen op te blazen. Vervolgens een kabel naar een gebouw te schieten en af te glijden om een heroïsche entre via het raam te maken hehe. Begin de feeling voor shooters weer terug te krijgen. Heb de moeilijkheidsgraad weer op het hoogst staan en vietnam net afgerond. Moet nu via daken ontsnappen met een scientist.
Comment
-
ik vind die missies altijd zo achterlijk standaard geworden van CoD.
Of je moet iemand redden, en hem op sleeptouw nemen en zorgen dat ie niet kapot gaat. En vaak is dat zo'n knurft die op de meest domme plekken gaat lopen, recht in de vuurlijn etc.
Of je loopt in groepsverband waar je maar 1 pad kan bewandelen om de vijand uit te schakelen. Als je de andere kant oploopt om ze van achter te besneaken dan word je door een of andere mystery sniper per direct doodgeschoten.
Zo'n hekel heb ik daar aan, ik heb het na missie 5 van MW2 ook maar vaarwel gezegd, ben er helemaal klaar mee.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 81kg 4x
- 81kg 5x
Deadlift:
- 160kg 1x
- 130kg...-
Kanaal: Trainingslogjes
14 uur geleden -
-
door tim87If you're looking for a reliable solution to address erectile dysfunction, buy Cenforce 100mg. This oral medication is just what you need. Known for its...16 uur geleden
-
door justinsmith07Reiki Healing is such a transformative practice! Unlocking the power of energy healing can bring balance and harmony to life. If you want to deepen your...20 uur geleden
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 weken geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 85kg 1x
Paused safety bar squat:
- 90kg 4x
Wide grip bent over...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...2 weken geleden
-
Antwoord op The big data analytics coursedoor macautherUnlock the power of AI within your Salesforce exam questions ecosystem and propel your career forward with the Salesforce Certified AI Associate certification....
-
Kanaal: Algemeen
4 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment