welke school zitten jullie

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Roy P View Post
    Grotius Heerlen. Had er allang vanaf moeten zijn maar goed ... Ben twee keer (JA TWEE KEER) blijven zitten omdat ik geen fuck deed en nooit leerde (of de nacht van tevoren ). Zit onderhand 5 jaar op de middelbare, en pas in 3 Havo haha. En nu sta ik alles boven de 7, best grappig.
    we hadden op dezelfde school kunnen zitten.

k ben sinds dit jaar weer op regulier onderwijs (heb eerst op de buitenhof gezeten, en daarna op de thermen) en er werd me vorig jaar aangeraden om mezelf op 2 scholen aan te melden voorals een school niet genoeg plaats heeft, dus ik heb me toen op grotius heerlen en citaverde heerlen aangemeld. zit nu dus op citaverde vmbo tl 3 en hierna wil ik havo nog 2 jaartjes doen op sintermeerten

Comment

lol roy als je in de eerste 3 jaar al zo veel moeite hebt (zelfs zonder wat te doen) kan je nog lachen in de bovenbouw.
      Groeten

Comment

TU Delft
        leeftijd: 22 lengte: 1.89 gewicht: 75kg, BULKEN!!

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
          deltion meeting :P ze hebben daar wel een prut gym. eigenlijk benieuwd of je daar ook mag sporten
          idd..

voor de herfsvakantie vorig jaar mocht je wel gratis.. marjah.

ik ben 16 en zit met veel oefeningen al boven 20kg
          sq 150- dl 2x180- be paused 110 - pp - 92.5

Comment

Han arnhem

Comment

Originally posted by wzoet View Post
              idd..

voor de herfsvakantie vorig jaar mocht je wel gratis.. marjah.

ik ben 16 en zit met veel oefeningen al boven 20kg
              ben der nog nooit geweet. maar als ze daar wel oldkool standing glute apparaat hebben dan storm ik er binnen :P

Comment

Hoge School van Amsterdam! Domein Sport & Bewegen

Comment

deltion college heeft een gym ja precies hoe STED het beschrijft.. heb er 1x getraint en het stelt weinig voor. Wel grappig dat er meer mensen nabij zwolle wonen.
                  sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Originally posted by Revius View Post
                    lol roy als je in de eerste 3 jaar al zo veel moeite hebt (zelfs zonder wat te doen) kan je nog lachen in de bovenbouw.
                    Ik had er geen moeite mee het is fucking simpel, maar als je nooit Franse woordjes heb geleerd kun je ook niet goed presteren op een proefwerk. Intussen lukt dat wel (onderhand hoef ik zelfs bijna niks te doen.. al 30x naar de ''ortho'' geweest dit jaar ofzo omdat we een proefwerk hadden, tralala).
                    Dumbells build a bigger chest
                    Barbells build a bigger ego

Comment

zat ik nog maar op school. Ben 2 jaar geleden afgestudeerd. Het was toch een relaxe tijd.

Comment

Originally posted by Maasproductions View Post
                        Ow nee... wil jij daarmee zeggen dat jij MC MARTIN persoonlijk kent?:P zou mooi zijn.
                        Ik woon ook in Terneuzen, ben hem al 2x tegengekomen jammer genoeg nog niet mee op de foto geweest haha. ontopic; ssg de rede gezeten 4 jaar, en vorig jaar driekwart schooljaar op het ROC, wat een rotschool is dat

Comment

Originally posted by kojak View Post
                          Als je in Zwolle serieus wil trainen ga je naar vital palace of city fit in assendorp. Wat patricia zei is body center Adonis ligt bij 's-Heerenbroek, zeker een aanrader.
                          ThnX for the info

ben bij adonis weze kijken en ziet er goed uit! ook niet zo lang rijden voor me.
                          dus na de vakantie gaat dat hem worden
                          DL 5x100, SQ 10x80, BP 1x100 181 cm 74 kg

Comment

Originally posted by Sanno View Post
                            Ik woon ook in Terneuzen, ben hem al 2x tegengekomen jammer genoeg nog niet mee op de foto geweest haha. ontopic; ssg de rede gezeten 4 jaar, en vorig jaar driekwart schooljaar op het ROC, wat een rotschool is dat
                            kan jij niet wat nummertjes fixen van hem dan?
                            Calisthenics / Street workout

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X