Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
me 2.. train je daar ook of niet?
Ik binnenkort waarschijnlijk wel, stelt niet veel voor maar scheelt enorm veel geld al student zijnde en in principe kan je toch alles doen. (80 per jaar tegenover 40 per maand).
Ow nee... wil jij daarmee zeggen dat jij MC MARTIN persoonlijk kent?:P zou mooi zijn.
Haha nee ik ken hem niet persoonlijk man. We hebben wel bij elkaar op de middelbare school gezeten. Maar toen was hij nog niet doorgebroken in de hiphop scene en had dus nog niet die bekendheid die die nu heeft.
Je kan overigens zeggen van die kerel wat je wil, maar het is zeker een entertainer. Hij heeft een hoop mensen vermaakt. Ik ben er daar zelf ook 1 van. Jammer dat z'n filmjes van youtube zijn gehaald inderdaad. Maarja, hij werd te populair en kreeg auteursrechten. Wel super grappig om te zien dat zo iemand bij jou uit de buurt binnen no time in heel Nederland bekend is. Al is het misschien niet helemaal zo gegaan op de manier die hij zelf graag had gezien.
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment