Torrent sites

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik snap het, heb het ook gevraagd aan de sites en nog even wat bij gelezen.
    Probleem is alleen dat je de films met niemand kan delen (teweinig publiek ofzo).. dus kan je ook niks nieuws downloaden omdat je ratio anders telaag is.
    Schiet eigenlijk ook niet op, wat erg jammer is want zit goede kwaliteit tussen.

Iniedergeval bedankt voor de sites, dacht eerst dat het troep was.. maar het is zeker beter.. alleen kan je maar weinig downloaden door teweinig kunnen seeden.

Comment

belangrijk is dat je gewoon de wat nieuwere files pak, ik pak meestal van de eerste 3 pagina's.
      elke dag komen er zon beetje 2 a 3 pagina's bij, iedereen die up to date download kijkt alleen maar op die pagina's.
      nieuwkomers pakken van later terug, handig is dan dat je bij meerdere sites ben aangemeld.
      zelf ben ik flink actief op 10 sites, hierdoor ben je gegarandeerd dat je al het nieuwe heb en dat je meerdere files kan binnen halen.
      geen totale restrictie van bv 4 actieve down of uploads, maar logischerwijs 40
      kan je gewoon blijven doorladen, na anderhalve week seeden en nog geen seeder erop dan een pm sturen naar de uploader.
      deze zal em dan vrij maken voor je, kan je toch de oude nog 'gratis' meepakken.
      tevens heb je op veel van die sites bij populaire films, de hit en run thema's.
      dus meepakken en klaar, niet meer terug seeden.

op alle sites waar de up en download restrictie niet geld, is het zo dat er geen kwaliteit is, geen gemotiveerde uploaders, slechte downloadsnelheid, virussen, fake files bla bla bla.

gewoon door het feit dat ook controle in het 'illegale' circuit garantie geeft tot ware kwaliteit.

je kan ook met newsleechers werken, dan heb je geen gezeur met terugdelen.
      meeste mensen vinden dit wat moeilijker, het aanbod van de films is echter precies hetzelfde.
      torrentdownloaders halen ze van hun en andersom hetzelfde.
      verschil is dat je daar een 'klein' bedrag betaald om de films binnen te halen en niet terug te hoeven delen.
      aanbod van sites daarin is aanzienlijk kleiner.

torrent en newsleecher is even illegaal als legaal, voor beide geld het gedoogbeleid.

films mag je 1maal op je harde schijf en 1maal op een dvd hebben, xtra kopies worden beboet!!!
      software word beboet!!!
      games word beboet!!!

boetes kunnen varieeren afhankelijk van leverancier, kan hoog oplopen helaas heb ik ze eerder op bezoek gehad dus weet wat ze wel en niet beboeten.

laatste maanden zijn ze heftig bezig van brein om sites te sluiten na het oordeel van pirate bay, tevens zijn ze happiger op het opsporen van thuisdownloaders, verkopers enz....

risico als kleine downloader is nauwelijks maar toch loop je altijd een risico, zorg dus voor poortbeveiliging tegen maatschappijen als iana en brein.
      ff googlen en zo gratis te vinden en dan anders op de sites te vinden waar je gaat downloaden.

veel plezier en vooral succes!

Comment

Dat poortbeveiliging zie ik dat het alleen met XS4ALL is?

Wat ik trouwens ook raar vind dat veel bestanden bij de sites die je gaf uit meerdere bestaan.
        Dus niet dat je zeg maar gewoon 1 bestand hebt om de film te openen maar dan bijv. 4 die je apart moet openen.. en daar zit dan vaak geen ondertiteling bij.

Heb trouwens nog ff veel gezocht naar meerdere goede sites.
        Een hele goede had ik gevonden, alleen was het een russische site en werd er alleen russisch gepraat in de films.. was wel jammer.
        Maar hier onder volgens mij nog wel goede:

h33t - quality torrents - free downloads - p2p file sharing PROPER
        HD Rips | ShareReactor

Ben er wel achter gekomen door jou dat de kwaliteit dat ik eerst keek best slecht is :P
        Nu wil ik alleen maar HD films downloaden, ziet er zoveel beter uit

Nu legion, daybreaker, avatar, saw 6 allemaal in HD, prachtig
        Eerst had ik daybreaker in verrotte kwaliteit en legion was het geluid slecht met steeds een piep.

Avatar heb ik van jou sites, alleen retail.
        En de andere 3 (ben nog meer aan t downloaden) heb ik van de links die ik heb geplaatst.

Comment

Torrents , filmi , download
          GamesTorrents - Bittorrent Downloads Games PC PS2 PSP NDS XBOX360

kan je ook wel wat vandaan toveren, kwaliteit is hier echter geen garantie maar kunnen wel eens goede,leuke dingen tussen staan.

a website on Microsoft technology | Hou Brein buiten de deur met Peerguardian | punt.nl: Je eigen gratis weblog, gratis fotoalbum, webmail, startpagina enz
          hier je beveiliging vandaan halen, staat precies op hoe te installeren enz...
          moet je wel lukken hiermee.

van de sites die ik je heb gegeven zijn indian en tbont de meest gebruikte sites, hier zal je het meeste kunnen vinden en redelijk terug kunnen delen.

als je verder wat adressen zoekt kan je bv op
          De Beste TorrentSites

gewoon googlen en je vind een hoop.

Comment

heb gezien dat het redelijk veilig is die torrents, dus heb ik me ff bittornado gedownd en meteen the piratebay bezocht, heb al 2 hele cd's gedownd, en het is nogal super.

maar heb tog de virus apparaat op scherp staan.. to be sure...

Comment

Originally posted by Baak View Post
              Torrents , filmi , download
              GamesTorrents - Bittorrent Downloads Games PC PS2 PSP NDS XBOX360

kan je ook wel wat vandaan toveren, kwaliteit is hier echter geen garantie maar kunnen wel eens goede,leuke dingen tussen staan.

a website on Microsoft technology | Hou Brein buiten de deur met Peerguardian | punt.nl: Je eigen gratis weblog, gratis fotoalbum, webmail, startpagina enz
              hier je beveiliging vandaan halen, staat precies op hoe te installeren enz...
              moet je wel lukken hiermee.

van de sites die ik je heb gegeven zijn indian en tbont de meest gebruikte sites, hier zal je het meeste kunnen vinden en redelijk terug kunnen delen.

als je verder wat adressen zoekt kan je bv op
              De Beste TorrentSites

gewoon googlen en je vind een hoop.
              Het is gelukt met de bescherming, alleen de lijst Ads krijg ik steeds een error om te downloaden.
              Dus heb Government en P2P nu, marja volgens mij is dat ook het belangrijkste.. die Ads is alleen voor spamm toch?

Comment

Originally posted by DeRakker View Post
                Het is gelukt met de bescherming, alleen de lijst Ads krijg ik steeds een error om te downloaden.
                Dus heb Government en P2P nu, marja volgens mij is dat ook het belangrijkste.. die Ads is alleen voor spamm toch?

precies dan heb je iig de goede bescherming, die andere is niet belangrijk.
                ads is idd reclame.

succes!!!!

Comment

Originally posted by Baak View Post
                  precies dan heb je iig de goede bescherming, die andere is niet belangrijk.
                  ads is idd reclame.

succes!!!!
                  Bedankt voor je hulp

Comment

torrent top 100

heb je ook een verzamelpagina met nederlandse sites

goed weekend

Comment

torrents (als je films wilt) zijn van DivXNL-team ook altijd goed
                      On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

typ in bij google. = torrent .org dan krijg je heel veel torrents sites uit die op .org eindigen. Ik zelf ben zowat op 25 van die sites geregistreerd geweest. Er zitten heel veel retail kwaliteit films op.

Wat je ook kunt doen is 7euro per maand betalen en dan via een progamma alles downloaden wat je maar wilt. Je kunt zelfs de film op goede kwaliteit eerder kijken dan dat ze in de bioscoop uitkomen.

Comment

HD-Torrents.org

HD-Torrents: High Definition BitTorrent Community - Index
                          If you can see Chuck Norris, Chuck Norris can see you. If you can't see Chuck Norris, you may only have seconds to live.

Comment

Originally posted by Chuck Norris View Post
                            Ja hoorde veel goeds van mensen over deze site, is iemand hier member van? zou t heel chill vinden als ik invite kan krijgen

Comment

Bumping an ancient thread.

HDME.eu :: Login

100% HD en bijna alleen maar seedbox gebruikers. Invites zijn wel tijdelijk dicht.
                              If you can see Chuck Norris, Chuck Norris can see you. If you can't see Chuck Norris, you may only have seconds to live.

Comment

h33t - quality torrents - free downloads - p2p file sharing PROPER
                                HD Rips | ShareReactor

Iemand nog van zulke sites? goede hd films zonder regels.
                                Dus geen regels van dat seeden, of aantal per dag enz...

Want 2 bovenstaande zijn erg goed alleen hoe meer keus hoe beter

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X