Daar heb ik mijn pappa voor.
Torrent sites
Collapse
X
-
Originally posted by bruce View Post@baak: ik zit regelmatig op zulke sites, maar in tegenstelling tot vroeger (hooguit 2 jr terug) krijg je niks ge-upd, dus moet je perse alles doneren. dat is jammer en werkt dus niet meer zo als voorheen
meeste problemen ondervinden mensen met uploaden doordat hun poort niet open staat en de pc verkeer tegenhoud of remt.
alles wat ik meepak kan ik makkelijk terug delen, maar goed werk met een seedbox die staat 24uur aan op volle snelheid.
eerder toen ik het via de thuispc deed, koste et teveel stroom om dat ding continu aan te laten staan.
tevens maak je dan meer kans door je isp geblokkeerd te raken of brein aan de deur te krijgen.
daarom voor mij de seedbox iig...
de sites die ik op heb gegeven zijn nederlandse sites waar je redelijk terug kan delen, dit omdat ze gewoon veel gebruikers hebben.
Comment
-
Originally posted by DeRakker View PostAls ik eerlijk ben zien de sites er nogal vaag uit...?
Maar nederlandse ondertiteling hoeft niet perse.. want die download ik gewoon los erbij.
Heb liever gewoon goede kwaliteit dan ondertiteling.. maar thx.
de sites zien er vaag uit? wat is er vaag aan op een naam van een film programma of spelletje te klikken.
vervolgens uitgebreid de cover te zien, een verklarende tekst erbij te hebben, weten wat voor kwaliteit je hebt?
no offense, maar als je dit niet makkelijk vind loop dan naar de free record shop.... denk dat jou alles tegen ga vallen.
vraag me dus al af of je het niet teveel moeite vond om je uberhaupt te registreren en de site te bekijken....
Comment
-
Originally posted by Baak View Postde sites zien er vaag uit? wat is er vaag aan op een naam van een film programma of spelletje te klikken.
vervolgens uitgebreid de cover te zien, een verklarende tekst erbij te hebben, weten wat voor kwaliteit je hebt?
no offense, maar als je dit niet makkelijk vind loop dan naar de free record shop.... denk dat jou alles tegen ga vallen.
vraag me dus al af of je het niet teveel moeite vond om je uberhaupt te registreren en de site te bekijken....
Dus moet wel beter zijn dan wat ik al gebruik.
Bijvoorbeeld indian craft?? en ik bedoel gewoon de hele vormgeving, reclames enz.
Het gaat niet om makkelijkheid, want downloaden is super makkelijk.. het gaat mij om de kwaliteit.
Zie niet in wat deze sites beter hebben dan de sites die ik al gebruik? wat je verteld is allemaal standaard.
Comment
-
Originally posted by Fitness-maniak View Postben je niet bamg voor virussen met torrents?
't zit d'r namelijk vol mee.
Dus ben er niet bang voor... maar jij download met iets anders of helemaal niet?
Comment
-
Originally posted by DeRakker View PostHeb al goede sites in mn eerste post gepost.
Dus moet wel beter zijn dan wat ik al gebruik.
Bijvoorbeeld indian craft?? en ik bedoel gewoon de hele vormgeving, reclames enz.
Het gaat niet om makkelijkheid, want downloaden is super makkelijk.. het gaat mij om de kwaliteit.
Zie niet in wat deze sites beter hebben dan de sites die ik al gebruik? wat je verteld is allemaal standaard.
Feitelijk verschil is zodra je van sites zoals piratebay download, je over het algemeen een kontsnelheid heb om torrents binnen te krijgen.
Je niet weet of het goede kwaliteit is, het over het algemeen xvid's zijn van over het algemeen camera opnames.
Dit zijn nooit retail dvds, weet niet of je de kwaliteits aanduidingen zoals r5, retail, cam, screener, ts enz kent.
Vaak zijn de files waar jij ze vandaan haalt of fake of geinfecteerd of van slechte kwaliteit.
Kan je de ondertitel erbij gaan zoeken op ondertitel.com of waar dan ook en je dan afvragen of deze synchroon loopt met de film wat vaak niet zo is.
Je praat hier dan al over een xvid kwaliteit en niet een retail dvd want daar staat de originele ondertiteling bij...... dus vraag me af of je dan weet wat kwaliteit is, dan hoef je namelijk niet je ondertiteling van elders te gaan halen..
Nederlandse trackers hebben geteste kwaliteit, programmas werken zoals het moet anders worden ze van de site afgegooid.
Films hebben een klasse zoals ik hierboven heb aangegeven zijn ze dit niet worden ze van de site afgegooid.
Kortom je weet wat je download, tja als je als een struisvogel wil leven en liever niet weet wat je download je de virusscanner altijd nodig hebt om er weer achter te komen dat je een file hebt die niet werkt omdat ie geinfecteerd is en dus helemaal niet bevat wat jij wil hebben.
Succes.
Hou et dan bij rarbg.com supernova piratebay en de rest van de kansloze sites op het net waar je je niet hoeft te registreren en waar het ook niet nodig is om gecontroleerde kwaliteit neer te zetten.
Dit is het verschil, jij vraagt om torrent sites betere nederlandse sites zijn er niet te krijgen.
Tja indiancraft, deze mensen hebben hun site in hun stijl uitgevoerd.
Ga je nu bodynet afkraken omdat ze reclame van leveranciers erop hebben staan of omdat ze een icoon voeren wat met de sport te maken heeft?
Snap je niet dat gratis service leveren geld kost voor de beheerders en dat als het niet bij de gebruikers vandaan komt het betaald moet worden dmv reclame
Jij vraagt kwaliteit, de site alleenretail heeft alleen retail, ga jij maar googlen welke kwaliteit die norm betekend.
Ga daarna maar vertellen of er beter bestaat.......
Comment
-
Ok ik me op 2 sites geregistreerd.
Ik heb nu 2x de film : the book of eli gedownload, eerste van 3. nog wat en ander 4. nog wat gb. van 2 verschillende sites.
Maar de kwaliteit is even slecht als op andere sites terwijl deze dan 700mb zijn.
Ook heb je geen 1 film maar bijv. in 4 gedeeltes apart zodat je geen ondertiteling kan onderzetten en je moet ze nu 3x apart openen.
Komt dit vaker voor? of zijn dit uitzonderingen.
Nouja misschien vind ik nog goede kwaliteit, en is dit toeval..
Comment
-
Originally posted by DeRakker View PostOk ik me op 2 sites geregistreerd.
Ik heb nu 2x de film : the book of eli gedownload, eerste van 3. nog wat en ander 4. nog wat gb. van 2 verschillende sites.
Maar de kwaliteit is even slecht als op andere sites terwijl deze dan 700mb zijn.
Ook heb je geen 1 film maar bijv. in 4 gedeeltes apart zodat je geen ondertiteling kan onderzetten en je moet ze nu 3x apart openen.
Komt dit vaker voor? of zijn dit uitzonderingen.
Nouja misschien vind ik nog goede kwaliteit, en is dit toeval..
Comment
-
yabnews
ga gewoon naar yabnews.nl, neem de snelste download voor 11 euro in de maand en je kan nzb downloaden op volle snelheid en het nieuwste van het nieuwste, hierbij zitten altijd par bestanden dat betekend als je een bestand download en hij is kapot of er ontbreekt iets dat hij dit automatisch repareert voor je zo heb je altijd prijs als je iets download.
Comment
-
@Baak:
De sites geven aan dat je ook films moet delen, hoe kan je dat ook alweer aanzetten? want heb dat tijd terug uitgezet... en heb geen idee hoe het ook alweer in zn werk gaat.
Alvast bedankt, ben nu wat films aan t downloaden..
--
Als een sportieve gebruiker gedraagt die minimaal 1 op 1 deelt, maximum 1,5.
Comment
-
Originally posted by DeRakker View PostHeel soms krijg ik een melding... maar kwestie van goede virusscanner en naar de comments kijken.. en naar het bestand (hoeveelheid mb enz.)
Dus ben er niet bang voor... maar jij download met iets anders of helemaal niet?
met muziek gebruik ik een online youtube converter YouTube to MP3 Converter - Video2mp3
met films stagevu.com en voorderest download ik nie
Comment
-
Originally posted by DeRakker View Post@Baak:
De sites geven aan dat je ook films moet delen, hoe kan je dat ook alweer aanzetten? want heb dat tijd terug uitgezet... en heb geen idee hoe het ook alweer in zn werk gaat.
Alvast bedankt, ben nu wat films aan t downloaden..
--
Als een sportieve gebruiker gedraagt die minimaal 1 op 1 deelt, maximum 1,5.
ligt eraan welke client je gebruikt om te downloaden, meestal staat t onder instellingen en dan ergens een tabje waar je de instellingen snelheid hoeveelheid torrents enz kan vinden.
op de meeste sites is er ook een help/info/faq pagina waarin precies staat uitgelegd hoe je het beste je instellingen kan zetten.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 90kg 3x
Safety bar back extension:
- 40kg 4x
Push press:
- 61kg...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 75kg 12x
One legged calf raise:
- 50kg 6x L en R
Superset met
Lu side...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 100kg 1x
Qua kracht gemakkelijk, ervaar nog steeds kramp in kuiten, al zij het minder als eerst....-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzWoensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
-
1 week geleden -
-
door ellengreen8160Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
-
Kanaal: Lichaamsverzorging
1 week geleden -
-
door JellyhardBeste Builders,
Ben al ruim 10 jaar in de fitness zaal te bekennen en was altijd super fit en breed.
Nu heb ik vorig jaar een ongeluk...-
Kanaal: Kuren & resultaten
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzWeer wat grieperig / ziekjes afgelopen dagen, dus wat minder sets gedaan bij aantal oefeningen én hier en daar lager gewicht / RPE.
Training...-
1 week geleden -
-
door Stevenhackey➢ Product Name — Fairy Bread Farms Hemp Gummies Chemist Warehouse
➢ Main Benefits — Pain Relief & Reduce Stress!
➢ Composition — Natural...-
Kanaal: Algemeen
2 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 73kg 12x
One legged calf raise:
- BW + 32.5kg 18x
- BW + 32.5kg 8x
Superset...-