Ouders

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Mn ouders vinden het prima.
    Ik heb nu whey besteld voor het eerst, mn moeder zo.. ooh mag ik het ook proeven, ben wel benieuwd? :P

Verder betalen ze mn sportschool indirect, ze kopen al mn voedsel..
    En ik koop dan de supplementen zelf.

Ze maken wel grapjes enz over hoeveel ik eet enz... zo van: heb je alweer honger? is het alweer op? dat soort dingen.

Dus vind het prima
    Heb ook geen strenge ouders.. dus met dit ook niet.

Comment

Ochja, nog een uitspraak van m'n moeder: ''Waarom moet je al die supplementen kopen.. Je bent toch goed zoals je bent''.

Waaat? Zij vindt het onderhand dus wel genoeg een wilt liever niet dat ik meer spiermassa opbouwt. De andere helft van de tijd zit ze te zeiken hoe lelijk ze grote spieren vindt. Tja dan heeft ze toch pech, want ik ga hier echt in door...
      Dumbells build a bigger chest
      Barbells build a bigger ego

Comment

m'n ouders net weer tijdens het eten. Vonden ze dat ik teveel vis at omdat dat duur was enzo. Maar toen ik ze zei dat zij vanmiddag bij de macdonalds een hamburger hebben gehad die even duur is als mijn vis nu, waren ze even stil

Comment

Originally posted by STED View Post
          m'n ouders net weer tijdens het eten. Vonden ze dat ik teveel vis at omdat dat duur was enzo. Maar toen ik ze zei dat zij vanmiddag bij de macdonalds een hamburger hebben gehad die even duur is als mijn vis nu, waren ze even stil
          haha geowned!
          The iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told you're a god or a total basterd. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. It never freaks out on me, never runs.
          Welcome To The Brotherhood Of The Iron!

Comment

Heh ik heb het nog aardig goed voor elkaar. Gewoon zorgen dat je ouders bijna nooit in je kamer komen.
            Het liefst helemaal niet.

Maar ja, zo'n plan gaat nu nog goed. Tot het moment dat mn ma mijn kamer inloopt en mijn Creatine, Mitotropine, L-arginine en m'n berg caffeïne ziet liggen haha. Maar denk niet dat ze er echt iets tegen hebben ofzeauw, ze weten iig dat ik creatine heb. De rest boeit ze denk ik ook niet veel
            Ga uit mijn vaarwater want ik ga rechtdoorzee.

Comment

Mijn ouders vinden het top! Vooral mijn moeder.. Ze is Sport-diëtisten en kan daarom allerlei dingen op mij uitproberen.. Supplementen, voedingsschema's en trainingsschema's.

Mijn pa zegt af en toe dat ik te ver ga.. Heb zelf no nooit een kuur gebruikt. Zeg nooit nooit maar voor nu zeker nog niet nodig..
              CONSISTENT TRIANING! that's going to make the fucking difference between WINNING and LOSING between LIVING and DYING.

Comment

Over whey poeder enzo krijg ik altijd te horen:

"Ik snap dat je eiwitten enzo binnen wil krijgen, maar al die Chemische rommel KAN NOOIT goed voor je zijn"
                You can do anything if you set your mind to it

Comment

Ik woon al heen lang niet meer thuis maar toen ik die spullen binnenkreeg zei ik meestal dat het een vorm van vitamines waren en verder zijden ze er ook niets van.

Moet wel eerlijk toegeven dat ik meestal alleen crea had, whey,hmb,tribulus.

als ze me met naalden hadden gezien was het wel anders gegaan.

Ik denk wel dat de beste manier is om het eens rustig aan tafel te bespreken met je ouders en uitleggen wat het is enz.

Comment

Originally posted by Sili View Post
                    Heh ik heb het nog aardig goed voor elkaar. Gewoon zorgen dat je ouders bijna nooit in je kamer komen.
                    Het liefst helemaal niet.

Maar ja, zo'n plan gaat nu nog goed. Tot het moment dat mn ma mijn kamer inloopt en mijn Creatine, Mitotropine, L-arginine en m'n berg caffeïne ziet liggen haha. Maar denk niet dat ze er echt iets tegen hebben ofzeauw, ze weten iig dat ik creatine heb. De rest boeit ze denk ik ook niet veel
                    Mijn potjes liggen allemaal achteraan in mn kleerklast "so far still good"
                    The iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told you're a god or a total basterd. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. It never freaks out on me, never runs.

Comment

Heh goed bezig Iron. Mijne staan gewoon op mijn bureau.
                      Maar ik maak me niet zo zorgen dat ze die spullen vind. Als ze eenmaal die 20 gram caffeïne in zo'n drugs zakje zien liggen heb ik eerder wat uit te leggen.

Comment

Originally posted by Sili View Post
                        Heh goed bezig Iron. Mijne staan gewoon op mijn bureau.
                        Maar ik maak me niet zo zorgen dat ze die spullen vind. Als ze eenmaal die 20 gram caffeïne in zo'n drugs zakje zien liggen heb ik eerder wat uit te leggen.
                        echt jammer dat supps zo kostelijk zijn anders had ik een groter voorraadje

Comment

Ik heb samen met paar vrienden besteld in amerika, je betaald wel meer verzendkosten maar bent alsnog veel minder kwijt.

Comment

Mijn pa vind het geweldig hij vind me een bodyguard en een machien

Mijn ma maakt mij altijd speciaal voeding klaar :d kan ni klagen denk ik maar mama vind ni leuk dat ik creatine enzo gebruik

Comment

Ben een keer met een spuit in mijn reet betrapt.....zei dat het tegen hooikoorts was en dat geloofde ze.
                              ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Originally posted by Ashley View Post
                                Ben een keer met een spuit in mijn reet betrapt.....zei dat het tegen hooikoorts was en dat geloofde ze.
                                hahaha !

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X