Animal cruelty.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by gameface View Post
    Die into duurt langer dan 2 sec..
    je weet wat ik bedoel

Comment

Originally posted by Patricia86 View Post

Het lijkt misschien een ver van je bed show, maar geloof mij: soortgelijke gevallen komen in iedere stad voor. Grote kans dat het ook in jouw straat/buurt voorkomt.
      Eens

Overigens denk ik dat je als echte dierenvriend niet alleen dit walgelijk moet vinden maar dat je dan ook consequent moet zijn, en niet dit zielig vinden maar wel vlees voor weinig geld willen, goedkoop vlees en dieren rechten gaan nu eenmaal niet samen,en dan hoef je wat mij betreft niet eens vegetariƫr te zijn maar biologisch vlees scheelt al heel veel. Vaak is het zo bij mensen dat wat ze niet weten ook geen pijn doet (logisch), maar veel mensen willen ook niet weten hoe dieren behandeld worden.

Comment

kleine duivels zijn het. ik heb er geen woorden voor. heeeeeeeeeeeeeel triest.

Comment

Originally posted by Roy P View Post
          Deze dan...

Idiot throws Dog off bridge // Current

Afschieten die mensen
          Shiittt... deze is wel heel erg, arme beest leeft ook gewoon nog

Comment

3 guys 1 hammer is ook een van meest schokkende filmpjes voor mij..
            sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Originally posted by Prazoc View Post
              Shiittt... deze is wel heel erg, arme beest leeft ook gewoon nog
              dat hondje is helemaal terug in orde gelukkig maar
              The iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told you're a god or a total basterd. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. It never freaks out on me, never runs.
              Welcome To The Brotherhood Of The Iron!

Comment

Originally posted by kojak View Post
                3 guys 1 hammer is ook een van meest schokkende filmpjes voor mij..

daar heb ik heel lang last van gehad qua emoties na het kijken van dat filmpje. Zo nu en dan denk ik er nog eens aan en dan word ik daar echt droevig van.

Die 3 teringlijers moeten met een gasbrander stukje bij beetje uit elkaar worden gehaald.

Voor diegene die het filmpje nooit gezien hebben adviseer ik echt om niet te kijken. Dit soort filmpjes blijven je leven lang bij.

Comment

Originally posted by The Phoenix View Post
                  Voor diegene die het filmpje nooit gezien hebben adviseer ik echt om niet te kijken. Dit soort filmpjes blijven je leven lang bij.
                  Des te meer reden voor mij om het te gaan kijken.

Edit; Afgezet na 0:55, nogal ziek inderdaad..
                  Dumbells build a bigger chest
                  Barbells build a bigger ego

Comment

Des te meer reden voor mij om het te gaan kijken.

Edit; Afgezet na 0:55, nogal ziek inderdaad..
                    heb je hem net bekeken dan?

helaas heb ik hem destijds helemaal afgekeken, met geluid, waarom ik er naar moest blijven kijken weet ik niet maar ik ben er wel een tijd lang stuk van geweest, dat dit mogelijk is!

Ik hou op anders worden mensen nieuwsgierig en gaan ze het toch opzoeken.

Let op! mochten mensen toch gaan kijken dan is het op eigen risico. Ik zeg erbij dat het schokkend is!

Comment

heb je hem net bekeken dan?
                      Paar seconden, moest gewoon even weten wat het precies was.

Comment

Paar seconden, moest gewoon even weten wat het precies was.
                        Kan ik me voorstellen. Ik wilde het toen ook weten maar had ik het maar nooit gedaan! Laat je niet verleiden om het af te kijken. Word je echt ziek van.

Comment

die is inderdaad ook bruut. Op zich, wat schiet je er mee op om ze te kijken vraag ik me wel eens af. Je kunt toch niks tegen de dader doen want of ze zijn al gepakt, of ze zijn onherken baar gemaakt en dan nog kun je er niks mee. Enige voordeel wat ik hier uit haal is nadat ik dat hondenfilmpje heb gezien, ik een hond misschien wat meer aandacht geef en hem wat meer aai.

Edit: ik heb hem net gekeken en hij is wel schokkend maar ik heb ergere dingen gezien. Toen ik nog op de middelbare school had hadden we nog wel eens een hobby om rotten.com of faces of death te kijken. Maar later realiseerde ik me dat dat te ziek was om dat als leedvermaak te bekijken dus ben ik er mee gestopt.
                          Last edited by STED; 28-05-2010, 18:48.

Comment

Kan ik me voorstellen. Ik wilde het toen ook weten maar had ik het maar nooit gedaan! Laat je niet verleiden om het af te kijken. Word je echt ziek van.
                            Maak je geen zorgen.

Dan kijk ik liever 2girls1cup, of 1guy1horse. Ook hartstikke goor, maar die doen het tenminste vrijwillig ..

Comment

Maak je geen zorgen.

Dan kijk ik liever 2girls1cup, of 1guy1horse. Ook hartstikke goor, maar die doen het tenminste vrijwillig ..
                              2 girls 1 cup ken ik maar die met die horse niet. o o als ik maar niet ga kijken! Is het dierenleed?

Comment

Originally posted by Tommyy View Post
                                maar biologisch vlees scheelt al heel veel.
                                Ik ben benieuwd wat het volgens jou dat scheelt. Het schattige beeld van koeien die in de wei dartelen en een zee aan ruimte hebben, gaat zelden op bij 'slachtvee'. Het beeld wat we vaak van biologisch vlees hebben, wordt veroorzaakt door het 'melkproductie-vee'.

Neemt niet weg dat biologisch wel beter is. Alleen ik vind het persoonlijk zwaar overdreven, te weinig waar voor je geld.

Originally posted by DeRakker View Post
                                Das niet echt een straf.
                                Niet voor niks dat mensen in de gevangenis proberen om zelfmoord te plegen, want gevangenis is een zwaardere straf dan dood zijn.
                                Wat vind je belangrijker, kans op herhaling voorkomen of wraak? Ik de kans op herhaling voorkomen. En dat weet je nog het meest zeker met de doodstraf

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X