Animal cruelty.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by The Phoenix View Post
    2 girls 1 cup ken ik maar die met die horse niet. o o als ik maar niet ga kijken! Is het dierenleed?
    Nee, het paard ramt hem er vrijwillig in . Ik neem aan dat er ook niks meer van die prostaat van die man over is eerlijk gezegd, na zo'n 70 centimeter in je anus..

We gaan offtopic
    Dumbells build a bigger chest
    Barbells build a bigger ego

Comment

Klinkt als een Darwin award?

Comment

Originally posted by Patricia86 View Post
        Klinkt als een Darwin award?

Comment

Wat vind je belangrijker, kans op herhaling voorkomen of wraak? Ik de kans op herhaling voorkomen. En dat weet je nog het meest zeker met de doodstraf
          Vind wraak toch wel belangrijker, ook voor de mensen die slachtoffer van zijn geworden.
          En er word regelmatig toch een verkeerde berecht, als je dan dood bent kan je het nooit terug draaien.. gevangenisstraf kan dan worden vervallen (niet dat het minder erg is).
          En las ook een keer dat doodstraffen duurder zijn doordat er veel onderzoek aan vooraf moet komen.

Dus ben er zelf geen fan van, maar begrijp waarom je doodstraf beter vind.

Comment

Terug pakken die gaste met gelijke maat.
            Kort om vastbinden en bewerken met een ijzere staaf.
            In de ballen schoppen.
            in de ogen prikken.
            schoppen.
            En prikken met een hooivork.

Vervolgens ergens in een hooi baal gooien waar hij een week mag liggen.
            Als hij het overleeft heeft ie geluk. anders jammer dan.
            Als je het antwoord toch al denkt te weten, waarom vraag je het dan ???

Comment

Originally posted by Rob-1984 View Post
              Terug pakken die gaste met gelijke maat.
              Kort om vastbinden en bewerken met een ijzere staaf.
              In de ballen schoppen.
              in de ogen prikken.
              schoppen.
              En prikken met een hooivork.

Vervolgens ergens in een hooi baal gooien waar hij een week mag liggen.
              Als hij het overleeft heeft ie geluk. anders jammer dan.
              Als die het overleeft , schijt ik over hem heen , en gaat mijn martel uurtje in xD

Comment

Ik ben benieuwd wat het volgens jou dat scheelt. Het schattige beeld van koeien die in de wei dartelen en een zee aan ruimte hebben, gaat zelden op bij 'slachtvee'. Het beeld wat we vaak van biologisch vlees hebben, wordt veroorzaakt door het 'melkproductie-vee'.

Neemt niet weg dat biologisch wel beter is. Alleen ik vind het persoonlijk zwaar overdreven, te weinig waar voor je geld.
                Dat is ook mijn punt, dat het beter is voor het dier, ongetwijfeld nog niet goed genoeg maar om nou meteen te stoppen met vlees eten...

Comment

Originally posted by Tommyy View Post
                  Dat is ook mijn punt, dat het beter is voor het dier, ongetwijfeld nog niet goed genoeg maar om nou meteen te stoppen met vlees eten...

Ik stop alleen met het eten van vlees, als er geen vlees meer te koop is eerder niet. Dat koeien, varkens en pluimvee geen leven hebben is algemeen bekent. Daar stoor ik me niet aan. Ik stoor me wel aan mensen die er plezier aan beleven om dieren te martelen.
                  ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Originally posted by Tommyy View Post
                    Dat is mijn punt niet, in vind die keurmerken het geld niet waard
                    Het CBF, scharrelvlees, dierenbeschermingslogo,... het zijn allemaal de 'ik-kies-bewust' onzin onder het vlees.
                    Als je ergens op wilt letten, let dan op waar het geslacht is. Dieren die bv in spanje geslacht worden (vooral paard) hebben het tig keer zwaarder gehad, dan dieren die in nederland geslacht worden.

Comment

Originally posted by DeRakker View Post
                      Vind wraak toch wel belangrijker, ook voor de mensen die slachtoffer van zijn geworden.[/
                      Klinkt alsof eigen gevoel belangrijker is, dan het gevoel van een toekomstig slachtoffer. Ik begrijp niet hoe je wraak belangrijker kan vinden, dan de kans op herhaling te beperken, sorry.

Comment

Jammer is dan dat het meeste vlees wat in nederland geslacht word geexporteerd word, en het vlees wat hier verkocht word geimporteerd word uit voornamelijk afrika.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X