Doen jullie nog andere sporten?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by [b
    Citaat[/b] (Jack @ Mrt. 10 2004,12:33)]
    Originally posted by [b
    Citaat[/b] (real1972 @ Mrt. 10 2004,08:55)]325 I 171PK +16PK +21Nm 625,00  
    325 I 24s 192PK +18PK +22Nm 625,00

Tja goedkoop is het niet maar dit zijn gegarandeert. Dat is wel een verschil met andere tuners. Die zeggen vaak veel pk maar in het echt is het stukken minder. En dat weet je toch niet want je hebt geen test bank.
    Belangerijk is ook de koppel. Die geeft dat lekkee trek kracht onderin zeg maar.
    Dit zijn bruto prijzen kan voor collega BB natuurlijk wel wat doen.
    gaat inderdaad niet om de pk's zozeer, maar om de trekkracht, die is belangerijker  

diesel geen trekkracht? hehehe, reed laatst met nieuwe bmw 740d, hmm, 7 seconden voor 0-100, begrenst op 250 km/h   , daar trek je menig gti mee uit. maarja, kost klauwtjes met geld.

zo eentje :

die mag even naast mijn duc komen staan

grtz
    stil growing

Comment

auto's zijn wel mijn favo hobby naast bb, alhoewel ik nu een diesel rijd

heb ooit bij bruce in de auto 265 gereden (Nissan 300 ZX, 5,4 sec 0-100) das wel bruut.

Comment

Het snelste wat ik gereden heb op de weg was wel zo'n beetje 255 met een auto en 315 met een motor das wel duivels hard!

op circuit 310 met aan formule auto

Maar het leukste blijft toch rally op een small weggetje met bomen aan de 1 kant en afgrond aan de andere kant en daar over heen 180 190 rijden
        das echt kicken

Comment

310 op een moto de kennedytunnel door, wel met een pakje in mijn broek

grtz
          stil growing

Comment

als je nou geld teveel heb dan kun je altijd een compressor op die 325 kopen zoeen bold-on kit heb je iets van 260 pk en heel veel koppel.
            "Only the weak attempts to accomplish what he knows he can already achieve."

"Failure will not overcome me so long as my will to succeed is stronger."

"Success must be felt within before it can be seen on the outside."

"You have to do what others won't to achieve what others dont."

Comment

Originally posted by [b
              Citaat[/b] (dirkster @ Mrt. 10 2004,16:07)]als je nou geld teveel heb dan kun je altijd een compressor op die 325 kopen zoeen bold-on kit heb je iets van 260 pk en heel veel koppel.
              weet je wat het nadeel van een turbo is?

als je lekker hebt lopen rammen dan moet je em een paar minuten laten nadraaien als je ergens aangekomen bent en aangezien ik een haastig mannetje ben ,schiet dat niet op,vind ik.

ik ben er ook niet over uit of ik deze zomer een andere auto ga kopen want ik zat te denken om een m3 cabrio(321pk) te nemen en dan ben ik gelijk klaar.

real;in ieder geval bedankt voor je info!

ik heb zelf ook mn motorrijbewijs en huur af en toe wel eens een motor maar 300+ over de snelweg?
              RESPECT voor snipke en real want dat zou ik niet 1 2 3  nadoen!

hardste wat ik op motor gereden heb is ongeveer 250 maar zonder een pak en ik wapperde alle kanten op dus heb het daarbij gelaten.

ps;m5 van mij ging 290 km per uur en reed dat vrij vaak snachts als ik uit mn werk kwam.

greetz

Comment

Originally posted by [b
                Citaat[/b] (snipke @ Mrt. 10 2004,13:42)]310 op een moto de kennedytunnel door, wel met een pakje in mijn broek  

grtz
                het is dat ik weet dat je een belg bent,snipke want anders had ik deze uitdrukking heel anders opgevat!LOL

greetz

Comment

Originally posted by [b
                  Citaat[/b] (ariekanarie @ Mrt. 10 2004,19:01)]
                  Originally posted by [b
                  Citaat[/b] (snipke @ Mrt. 10 2004,13:42)]310 op een moto de kennedytunnel door, wel met een pakje in mijn broek  

grtz
                  het is dat ik weet dat je een belg bent,snipke want anders had ik deze uitdrukking heel anders opgevat!LOL

greetz

grtz
                  stil growing

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X