Tattoo en bloedruk/as

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Tattoo en bloedruk/as

hi bro's

volgende week heb ik mijn eerste sessie van 3 uur bij de tattoo shop. (moet in totaal 3 a 4 x). Maar nu ben ik maandag begonnen met een nieuwe kuur.

Hoe zit dat met bloeddruk/bloeddikte?
    Volgens de tattoo shop maakte de bloeddruk niet zoheel veel uit, maar als je bloed heel dun is wel. nou wordt je bloed best dun volgens mij als je as gebruikt.

Zijn er mensen die een tattoo hebben laten zetten terwijl ze as gebruikten? en hoe ging dit qua bloeden?

zo dat word 12 uur onder de naald. Dat word een aardige tattoo. Kan je ons al een beetje een voorproefje geven weat het gaat worden??
    Maar denk niet dat je bloed erg dun word van as. Alleen als je bloeddruk erg hoog is lijkt het me dat een wondje niet zo snel stopt met bloeden maar dat veegt ie er dan gewoon vanaf.Word veel doekjes voor hem gebruiken
    eat eat eat and look like a freak!

Comment

het worden 2 tattoo's. een hele grote tribal over rechterschouder/borst/arm. deze wordt grotendeels zwart, maar ook enkele rode stukken. dat vind ik zelf erg mooi.

Op de linker achterkant schouder /rug krijg ik een tijger die in het water staat te staren, en eromheen gewerkt een zwarte tribal in een zelfde soort stijl als rechts, ook over borst/schouder/arm.

En op me been laat ik een oudere tatto bijwerken/uitbreiden, maar dat zal wel een aparte sessie weer worden

er was me al wel geadviseerd een paar dagen appelsap te drinken voor de tijd, daar schijnt je bloed dikker van te worden.

Comment

ja klopt appelsap werkt goed alleen mij werd geadviseerd om gewoon uurtje van te voren groot glas appelsap te nemen. Veel succes want het word wel pijn lijden denk ik

Comment

Ik heb ook een redelijke grote tattoe ik denk een sessie of 10-12 van 2uur, vroeger werd me verteld dat 2 uur de max was dat ze tatoeeerde, omdat vanaf dan uw lichaam een stof vrijgeeft dat het tatoeren moeilijker maakt, maar ik kan het mis hebben t 'is ook al zo lang geleden bij mij. Maar om effe bij het topic te blijven ik was toen niet aan het kuren dus weet het niet.

Pijn, tatoeerne doet toch geen pijn, enkel bij mijn laatste toen ze op de tepel taoeeerde deed het wel pijn, maar ja zijn we mannen of niet

grtz
          stil growing

Comment

bij deze is 3 uur de max dat ze prikken.

pijn doet het niet nee, alleen het laatste stukje van mijn 1e tattoo, dat loopt tot in mijn knieholte, dat voelde ik wel ff

Comment

Naar horen zeggen zeiden ze dat rug nog wel eens gevoelig kon zijn mijne zit op me schouderkop en dat voelde ik niet eens. Alleen ze waren ook met gozer op ze rug bezig en die viel dus wel mooi flauw

Comment

hmm, flauwvallen zal wel meevallen. wij zijn bikkels toch? haha

Comment

zou het eigenlijk uitmaken hoeveel vet je hebt. Of dikte van de huid??

Comment

vet maakt niet uit. ze prikken dacht ik onder je 3e huidlaag. de dikte weet ik niet of dat uitmaakt. wat hij wel zei is dat het van je huid afhangt hoelang de complete tattoos duren, de ene huid pakt de verf makkelijker als de andere.

Comment

Ik vindt zelf dat een tattoo nemen verslavend is,ben zelf ook begonnen met een kleine op mijn enkel ,en nog geen 2 weken later had ik op allebij de schouders wat staan.
                      Maar het prikken is en blijft een heerlijk gevoel !!!
                      vindt ik zelf
                      Greetz Herr
                      Back in Town !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Comment

Originally posted by [b
                        Citaat[/b] (Herr @ Mrt. 09 2004,17:58)]Ik vindt zelf dat een tattoo nemen verslavend is,ben zelf ook begonnen met een kleine op mijn enkel ,en nog geen 2 weken later had ik op allebij de schouders wat staan.
                        vindt ik zelf
                        Greetz Herr
                        beetje sadomasochistisch,Herr?

ik heb respect voor jullie hoor,ik ben zelf niet zo'n held en het lijkt me absoluut geen pretje om daar 3 uur te zitten terwijl je gepijnigt wordt!

greetz

Comment

Originally posted by [b
                          Citaat[/b] (ariekanarie @ Mrt. 10 2004,03:21)]
                          Originally posted by [b
                          Citaat[/b] (Herr @ Mrt. 09 2004,17:58)]Ik vindt zelf dat een tattoo nemen verslavend is,ben zelf ook begonnen met een kleine op mijn enkel ,en nog geen 2 weken later had ik op allebij de schouders wat staan.
                          vindt ik zelf
                          Greetz Herr
                          beetje sadomasochistisch,Herr?

ik heb respect voor jullie hoor,ik ben zelf niet zo'n held en het lijkt me absoluut geen pretje om daar 3 uur te zitten terwijl je gepijnigt wordt!

greetz
                          Hhahahahahaha Nee totaal niet (nou misschien een beetje dan)
                          Back in Town !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Comment

keb dr 4 :P:P
                            kan je zeggen dat deze zeer deed  

Comment

ben nochtans op gevoelige plaatsen getatoeeerd , tepel en onder de oksel, op de vingers dat voel je wel maar echt pijn niet, maar ja ........

grtz
                              stil growing

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X