Wat zou jij doen?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Wat zou jij doen?

Je gaat op stap en ontmoet een leuke dame waar je het heel goed mee kan vinden......Na een paar weken hete sex is het toch niet wat je zoekt en besluit er een einde aan te maken.
    1 jaar later doe je niksvermoedend de deur open omdat er word gebeld....Hier is je zoon....

Wat zou jij doen?
    ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

dna-test vragen?
    "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

ten eerste condoom gebruiken oen. alleen bij een chick waar je een serieuze relatie mee hebt en al tijdje samen mee bent kan ik begrijpen dat je af en toe geen condoom gebruikt. In een relatie zoals getrouwd zijn e.d. zou je het rustig altijd zonder condoom kunnen doen als je het wilt. Maar bij "one-night" standachtige situaties ben je gewoon een grote sukkel als je het vergeet.

Aangezien een condoom niet 100% alles tegen houdt kan het in de 0.00001% toch voor kunnen komen. Dan gewoon eerst een DNA test aanvragen. Ben je niet de vader dan gewoon opzouten met dat kind. Ben je wel de vader dan moet je gewoon de verantwoordelijkheid op je nemen. Betekend niet meteen dat je iets serieus moet beginnen met die chick of iets voor haar moet regelen, maar je moet wel iets regelen voor je kind.

Comment

kinderbijslag aanvragen en daarmee je whey kopen
        sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Dit scenario kan bij mij niet voorkomen omdat ik nooit nietsvermoedend de deur open doe.
          Groeten

Comment

Originally posted by Revius View Post
            Dit scenario kan bij mij niet voorkomen omdat ik nooit nietsvermoedend de deur open doe.
            ahaha jij verwacht mensen dan, waarvoor je de deur niet wilt opendoen?

Ik zou inderdaad eerst DNA test aanvragen..
            "Straight outta gym"

Comment

The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Originally posted by Waterpoloboy View Post
                ahaha jij verwacht mensen dan, waarvoor je de deur niet wilt opendoen?
                Nee ik heb een raampje in me deur, kan eerst checken wie daar staat jwz.
                Groeten

Comment

Nee ik heb een raampje in me deur, kan eerst checken wie daar staat jwz.
                  Haha, okay ik dacht al. Slecht geweten of iets dergelijks
                  "Straight outta gym"

Comment

Originally posted by kojak View Post
                    kinderbijslag aanvragen en daarmee je whey kopen
                    ik sluit mij hier bij aan!

Comment

Nee, alertheid noemt men dat in vakjargon.
                      Groeten

Comment

Originally posted by Sinner View Post
                        ik sluit mij hier bij aan!
                        kinderbijslag kan je bij mij ook aanvragen, alleen wordt de kinderbij nageleverd
                        Groeten

Comment

Ik heb gewoon deze:

The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Pleuren ze bij jou altijd shoarma door de brievenbus dan?
                            Groeten

Comment

Kweet nie maar kan iemand mij zeggen hoe ik een post plaats want ik ben nieuw hier alvast bedankt

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X