3d tv.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 3d tv.

Aangezien ik nogal gadget geil ben en graag nieuwe dingen koop is mijn oog gevallen op 3d tv. Nou heb ik dat getest in de mediamarkt en het is een aparte ervaring. Beeld is mooi, maar dat maffe brilletje vind ik niet echt alles.

Ik heb nu een 42 inch en wil wel graag een grotere tv....ben gek op films kijken en vind 107 cm niet echt te klein, maar als ik dan toch mijn oog heb laten vallen op iets groters....waarom niet.

Ik heb wel wat dingen gelezen over 3d tv kijken zonder dat brilletje maar dat is nog niet in productie.

Iemand al ervaringen met 3d tv?
    ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Krijg al koppijn van 90 min in de bios 3d films kijken dus laat staan een hele avond kijken, zie ik straks 3x dubbel, maar met games zal wel vet zijn ^^
    Maar als ik zou kunnen kiezen zou ik voor led aan dat licht langs die tv....super kwl
    Last edited by gain is pain; 04-07-2010, 22:05.
    Make it happen, shock everyone!

Comment

Geen ervaring mee.

Maar 3D Hustler TV zou wel nice zijn.
      Dumbells build a bigger chest
      Barbells build a bigger ego

Comment

fuck 3D, ik ben bij de mensen die geen 3D kunnen zien dus....
        The iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told you're a god or a total basterd. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. It never freaks out on me, never runs.
        Welcome To The Brotherhood Of The Iron!

Comment

Heb wel ervaring met 3D in de bios.

Vind het rampzalig, krijg dr hoofdpijn van en het ziet er niet mooier uit dan een gewone film. Ook nog eens vaak slecht uitgewerkt.

Tbh ik geef het nog 3 jaar voordat ik er aan begin. denk dat dan de kwaliteit wel stukken beter zal zijn.
          Still shrinking.

Comment

Wel eens in de bios gezien. Af en toe in de bios lijkt me wel leuk maar regelmatig thuis.. naaah

Comment

Tja, wat zal ik er van zeggen? Ook ik heb het in de winkel gezien. Bij sommige filmpjes zag ik duidelijk het 3D effekt en leek het alsof het beeld uit de TV naar voren kwam. Maar bij andere filmpjes werkte het 3D effekt niet en leek het wel alsof ik alles dubbel zag. Binnen nu en een jaar moet ik een andere TV kopen want dan stoppen ze hier met analoge TV en m'n huidige TV is nog geen digitale TV. Ik denk niet dat ik dan al een 3D TV zal kopen.
              Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

LED's zijn scherper/meer contrast > mooier beeld dan de anderen maar die 3d shit doet pijn aan je ogen
                Wanneer ze praten gaat het goed, wanneer ze haten gaat het beter.

Comment

3d is wel leuk als je een film in de bioscoop kijkt. Maar ik zou zelf niet zo'n tv aanschaffen. Althans, voorlopig in ieder geval nog niet.
                  Owner of the Iron Playground.

Comment

Originally posted by blocktoblock View Post
                    LED's zijn scherper/meer contrast > mooier beeld dan de anderen maar die 3d shit doet pijn aan je ogen
                    LED's moet je al een goede surroundset op aansluiten want het geluid uit die dingen zelf is om te huilen.

Verder zie ik momenteel de meerwaarde van 3D TV nog niet echt, misschien over een jaartje als het allemaal zonder bril kan en er wat meer gebruikers ervaringen zijn.
                    “We all die. The goal isn't to live forever, the goal is to create something that will.”

Comment

Originally posted by Roy P View Post
                      Geen ervaring mee.

Maar 3D Hustler TV zou wel nice zijn.

sluit ik me bij aan
                      Als je het antwoord toch al denkt te weten, waarom vraag je het dan ???

Comment

Als 3D betekend dat iedereen een bril op moet doen zal het, net als eind zeventiger jaren, vanzelf weer verdwijnen. Het beeld is te donker en mensen krijgen er hoofdpijn van.

Mijn tip:

Koop een HD beamer voor de echte bioscoop ervaring!

Ik heb zelf een 720p HD beamer en kijk mijn films en series op 120" (ja dat is 3 meter).
                        Iedereen die het bij mij thuis gezien heeft, wil er ook een en het is niet duurder dan een goede plasma of lcd tv. Projecteer wel op een goed, automatisch oprolbaar scherm en niet op de muur.

Als nederland speelt (Ziggo HD) zit mijn huis wel altijd vol. Hou dus wel rekening met extra boodschappen ;-)
                        PlayStation3 en XBOX360 games zien er fantastisch uit en geven een totaal nieuwe ervaring op 120".

De lamp van de beamer heeft meestal +3000 brand uren en met een gemiddeld verbruik van 10 uur per week gaat deze meer dan 5 jaar mee. Een nieuwe lamp kost ongeveer 300 euro.
                        Voor normale tv uitzendingen hou je gewoon je 42" tv.

Comment

Daar heb ik nog niet aan gedacht. Een beamer.
                          Eens even googlen. Thnxs
                          ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

3D tv moet nog verder ontwikkeld worden.
                            Nu is het waardeloos

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X