Snuff Sann kicks off

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• een dag niemand gestorven is een dag niet geleefd

Comment

• Originally posted by The Phoenix View Post
      Het verbroedert niet altijd maar er word gelukkig wel door sommige een volwassen draai aan gegeven .
      Gelukkig maar, anders had het 1 grote scheldpartij geweest.
      ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

• Heheheh. Het verbroedert niet altijd, maar als het dat niet doet, was het sowieso nooit meer goed gekomen. Dat is het mooie aan man zijn, je kunt ruzie hebben op het ene ogenblik, en het volgende weer normaal praten, omdat alle frustratie weer uit de lucht is.

Bij vrouwen kan dat blijven smeulen.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• Peace!! Lijkt me dat iedereen weer blij is enzo maar hoe zit het met snuff? Denk dat hij voorgoed weg zal blijven..
          sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

• Originally posted by GeneralIx View Post
            Heheheh. Het verbroedert niet altijd, maar als het dat niet doet, was het sowieso nooit meer goed gekomen. Dat is het mooie aan man zijn, je kunt ruzie hebben op het ene ogenblik, en het volgende weer normaal praten, omdat alle frustratie weer uit de lucht is.

Bij vrouwen kan dat blijven smeulen.
            net zoals vroegah op school. 2 jongens hebben ruzie. ze meppen elkaar neer. daarna zitten ze gezamenlijk op een bankje hun lunch te delen.

vrouwen...bleh. stelletje zeikers wat dat betreft. kunnen het gewoon niet los laten.

Comment

• Love you all!!!!!

XXX
              "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

• Originally posted by kojak View Post
                Peace!! Lijkt me dat iedereen weer blij is enzo maar hoe zit het met snuff? Denk dat hij voorgoed weg zal blijven..
                Denk het niet. Geef het een week of twee en hij komt wel terug. Op zijn minst via pm's. Iedereen heeft perioden dat ze het even zat zijn.

Originally posted by Falstyr View Post
                net zoals vroegah op school. 2 jongens hebben ruzie. ze meppen elkaar neer. daarna zitten ze gezamenlijk op een bankje hun lunch te delen.

vrouwen...bleh. stelletje zeikers wat dat betreft. kunnen het gewoon niet los laten.
                Precies.
                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• Still love you hoor!
                  "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

• forum breaks zijn standaard. moet zelf ook eens 1 gaan inlassen, maar ben fucking verslaafd aan Bnet :P

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
                      forum breaks zijn standaard. moet zelf ook eens 1 gaan inlassen, maar ben fucking verslaafd aan Bnet :P
                      forum break heb ik over 2 weken ingelast....dan zit ik in thailand

Comment

• Originally posted by Ashley View Post
                        forum break heb ik over 2 weken ingelast....dan zit ik in thailand
                        werd wel tijd dat je ff wegging

Comment

• Originally posted by kojak View Post
                          werd wel tijd dat je ff wegging
                          Jij moet je bek dicht houden jonguh

Comment

• dan kunnen we een topic verwachten hoe Ashley is verongelukt in Thailand. Open gereten door die tijgers in het woud die "tam" zijn en je kan aaien

Comment

• Originally posted by Ashley View Post
                              Jij moet je bek dicht houden jonguh
                              wablief? moet jij niet voor je kind zorgen dude...

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
                                dan kunnen we een topic verwachten hoe Ashley is verongelukt in Thailand. Open gereten door die tijgers in het woud die "tam" zijn en je kan aaien
                                waarom heb je mijn grap nou verklapt? ik dacht ah ff lekker credits scoren over 2 weken met deze perfecte grap... verpest jij het weer

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X