Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Off-topic is altijd het grootste gedeelte van een board. Zoveel ontwikkelingen zijn er nu eenmaal niet, en zoveel boeiende vragen ook niet. Het off-topic valt je nu gewoon op, omdat je erop let. Ik zit hier echt al enige tijd, en het is gewoon een golf. Zomers meer mensen, meer topics, dus ook meer off-topic. Meer idioten, dus meer gezeik. In de winter is het rustiger, en is er meer on topic door mensen die echt wat willen bereiken.
Daarnaast: op elk board zijn er maar een paar prominenten. Op CuttingEdgeMuscle had je Nandi en Bigcat, op BR heb je ook maar een paar mensen (stuk of 4-5), hier ook, op DBB is het niet anders.
Kortom je neemt het niet zo serieus allemaal.
Goed om te weten.
Hoogstwaarschijnlijk zit je nu met een stijve achter je pc en lacht de mensen uit die gevoel tonen.
Ik wel.
The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Wees blij dat je jezelf een eerlijke kans kan geven en ik niet een mod./admin. ben.
Maak plaats voor iemand die praat waar hij over hoort te praten op dit forum en doet wat
hij moet doen.
Meer woorden maak ik er niet meer over vuil.
Je hoeft mij niks uit te leggen nee. Maar je schijnt nogal een punt te willen maken, en daarom geef ik je een podium. Als je dan echter plankenkoorts krijgt, weet ik ook weer hoe serieus ik je moet nemen.
@ Falstyr
Danku.
"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
'21 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken'. Waarvan er maar 2/3 mensen wat posten en emoties tonen, de andere lachen ze gewoon uit wat mooi dit
sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70
you know they can't handle us like debbies does dallas
Off-topic is altijd het grootste gedeelte van een board. Zoveel ontwikkelingen zijn er nu eenmaal niet, en zoveel boeiende vragen ook niet. Het off-topic valt je nu gewoon op, omdat je erop let. Ik zit hier echt al enige tijd, en het is gewoon een golf. Zomers meer mensen, meer topics, dus ook meer off-topic. Meer idioten, dus meer gezeik. In de winter is het rustiger, en is er meer on topic door mensen die echt wat willen bereiken.
Daarnaast: op elk board zijn er maar een paar prominenten. Op CuttingEdgeMuscle had je Nandi en Bigcat, op BR heb je ook maar een paar mensen (stuk of 4-5), hier ook, op DBB is het niet anders.
Ik zeg daarom dat we zuinig moeten zijn op wie we hebben die een grote betekenis hebben.
je zegt tegen mij laatst dat ik een zeikerd ben als ik me op bepaalde dingen voel aangevallen, schijnbaar voel jij je "aangevallen" als een snuff een tijdje lang zich niet meld anders had je dit topic niet gestart en dat vind ik nou zeiekrig.
je had kunnen zien dat hij gisteren online was rond 18:00uur. waarom PM je hem dan niet even voor tekst en uitleg?
je mag mensen best eens op zijn tijd om tekst en uitleg vragen maar schijnbaar heb je daar geen behoefte aan. Is je ook goed recht hoor maar begin dan niet dis soort topics. Is maar een advies, doe ermee wat je wilt.
Ik zal alvast opschrijven wat je antwoord kan zijn:
Dit zou gen gezegt kunnen hebben
@Phoenix, wat jij mij adviseert kan me niet boeien en ik zal doen wat ik zelf denk dat ik moet doen en anders komen er weer topics die nergens over gaan en dan moet ik weer ingrijpen en komen er weer zeikerds zoals jou die zich dan aangevallen voelen als er een keertje gescholden word waarbij jij denkt dat het om jou volk gaat terwijl jij je beter druk kunt maken over diertjes die gebruikt worden voor leedvermaak want daar gaat je gevoel meer naar uit en daarom zou je een collectebus moeten gaan regelen en bij de mensen aan de deur moeten gaan schooien want ik denk dat je daar beter mee af bent.
Ik snap zo niet wat het probleem met de offtopic is. Sommige offtopics slaan nergens op, maar het offtopic gedeelte is een keer wat anders en kan best leuk zijn.
Er worden naar mijn idee niet minder ontopic topics geopend, dan een jaar over 2 jaar terug.
Ik merk trouwens wel dat er wel een paar kleine etters hier op het forum zijn. Het zijn met name de kinderen die zo zijn.
Maar fuck it, dan haten sommige general voor zijn actie, betekent dat dan dat we elkaar de koppen in moeten gaan slaan? Mensen die nu het forum verlaten van wege general vind ik nogal triest. Het is niet zo dat general continu aanwezig is en je niet normaal kunt discuseren. Ik kan nu vrij weinig tegen zijn topic doen, maar als mensen irritant gaan doen kan het altijd gemeld worden.
Hoewel ik vind dat zulke ziekelijke grappen verboden moeten worden, heeft general wel gelijk, er zijn al vaker zulke dingen gebeurd bij normale leden en die kregen ook geen ban.
@algemeen
Wel apart hoe mensen vanachter hun pc denken te weten hoe anderen zijn en denken en wat hun motivatie is. Ik ken Atta ook niet door en door. Maar tijdens de paar keer dat we ontmoet hebben bij een paar meets was het ook duidelijk dat hij erg arrogant is/kan zijn en daar bewust van is. Dat hij op zich rustig iets kan vertellen en onderbouwen. maar ook hard en erg droog uit de bocht komt. En dat laatste bevalt me enorm. Heb dat zelf ook als je er nog een lading sadisme bij in de mix gooit. Dat ik zijn humor kan waarderen maakt mij nog geen ass-kisser in geval dat iemand dat zou denken Zou hem graag tegen gas willen geven in discussies, maar hij vermeld gewoon feiten waar je niet om heen kunt.
Qua bans in de afgelopen 3 jaar valt het enorm mee. Zijn misschien 4-5man geweest die er zelf om vroegen. Niet omdat ze een andere mening hadden of iets. Maar gewoon omdat ze fucking irritant waren en bewust foute informatie verspreide.
+1 (vooral dat van die arrogantie )
"Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
'21 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken'. Waarvan er maar 2/3 mensen wat posten en emoties tonen, de andere lachen ze gewoon uit wat mooi dit
er is ook niet echt veel op tv. FC Utrecht tegen een albanisch team en dat Flash Forward wat ook overrated is. Dan is een andere entertainment erg welkom ;D
@the phoenix
er zitten te veel fouten in qua zinsopbouw. dus mijn conclusie is dat atta zoiets nooit zou zeggen :P
Ik zeg daarom dat we zuinig moeten zijn op wie we hebben die een grote betekenis hebben.
je zegt tegen mij laatst dat ik een zeikerd ben als ik me op bepaalde dingen voel aangevallen, schijnbaar voel jij je "aangevallen" als een snuff een tijdje lang zich niet meld anders had je dit topic niet gestart en dat vind ik nou zeiekrig.
Ik voel me niet aangevallen, ik zie gewoon een waanzinnige opening om een grap uit te halen, de boel weer eens op te schudden. Als het een ander was geweest had ik het ook gedaan, maar bij Snuff is het leuker omdat hij een relatief kort lontje heeft. Evenals dat hij mensen als Doris achter zich heeft, die Snuffs toiletpapier zouden inlijsten als de kans krijgen. Prachtig vind ik dat.
je had kunnen zien dat hij gisteren online was rond 18:00uur. waarom PM je hem dan niet even voor tekst en uitleg?
Waarom wel? Het boeit me niet.
je mag mensen best eens op zijn tijd om tekst en uitleg vragen maar schijnbaar heb je daar geen behoefte aan. Is je ook goed recht hoor maar begin dan niet dis soort topics. Is maar een advies, doe ermee wat je wilt.
Ik zal alvast opschrijven wat je antwoord kan zijn:
Dit zou gen gezegt kunnen hebben
@Phoenix, wat jij mij adviseert kan me niet boeien en ik zal doen wat ik zelf denk dat ik moet doen en anders komen er weer topics die nergens over gaan en dan moet ik weer ingrijpen en komen er weer zeikerds zoals jou die zich dan aangevallen voelen als er een keertje gescholden word waarbij jij denkt dat het om jou volk gaat terwijl jij je beter druk kunt maken over diertjes die gebruikt worden voor leedvermaak want daar gaat je gevoel meer naar uit en daarom zou je een collectebus moeten gaan regelen en bij de mensen aan de deur moeten gaan schooien want ik denk dat je daar beter mee af bent.
Gr Atta.
Toch?
De interpunctie vind ik ondermaats voor mijn doen. Daarnaast betrek je jou dusdanig in het verhaal, dat het lijkt alsof ik zou zeggen dat jij de bakermat van alle jankreplies hier bent. Dat vind ik niet. Zeg ik ook niet. Verder maak ik het ook niet zo persoonlijk als jij hier wil doen geloven.
Overigens: de kracht van het internet is het gebrek aan heldenstatus. Vaak tot huilens aan toe, maar het houdt mensen op hun qui vive. En dat is wat je wilt om advies op niveau te houden. De echte goede posts zijn stickies, en verder is het ieder voor zich. Je hoeft ook niet elke discussie in te gaan, niemand die je daartoe verplicht. Jij bepaalt of je het het waard vind, of niet. Anderen bepalen of ze het advies goed genoeg vinden en er wat mee doen, of niet.
Sowieso: hoe zie je het voor je de prominenten te prijzen?
Er worden naar mijn idee niet minder ontopic topics geopend, dan een jaar over 2 jaar terug.
Ik merk trouwens wel dat er wel een paar kleine etters hier op het forum zijn. Het zijn met name de kinderen die zo zijn.
Als je lang genoeg op het internet rond dwaalt zie je gewoon een duidelijk patroon. Topics herhalen zich elke 3 maanden. Op 1 forum na waar iedereen echt de zoekfunctie gebruikt. resultaat is wel dat het daar weer erg stil en "in-actief" is. Zoek je artikels dan heb je alles in een half jaar wel gezien. Alles wat innovatief is blijkt gewoon een oud concept in een nieuw jasje gestopt met nieuwe coole woorden. Woorden die mensen als Yawgmoth vervolgens gebruiken als "woord van de dag" en irritante stopwoorden. Zijn meest recente is Bro-science:P
En die etters...tja...het is rond de zomer periode altijd zo hier. gastjes die 6pack voor de zomer willen. Kan je niks aan doen. Ik negeer de meesten gewoon.
ach ik kan prima raden wat er in staat. fal is een racist en een zwijn blablabla. En dat is waarschijnlijk maar het topje van de ijsberg. en I don't care
heb over de jaren wel de meest grote beledigingen verzameld. zolang ik blij ben met wat ik doe boeit het totaal niet. vind het alleen wel laf dat mensen elkaar achter de rug voor alles uitmaken en niet het lef hebben dit in hun gezicht te doen. een maat van mij zei een tijd terug dat hij er een hekel aan had dat ik recht in zijn gezicht zei wat ik van hem vond. maar hij kon het wel respecteren. lafaards daar en tegen lullen achter je rug om en zijn respectloos en zonder eer gevoel.
Weet wat ik nou niet snap? Ik heb je nu een paar meegemaakt met een meet....en je bent een goeie gast. Hier op het het board herken ik je niet.
Ik ben liever laf dan dat ik iemand moedwillig kwets....In sommige gevallen kan je maar beter niet de waarheid zeggen.
er is ook niet echt veel op tv. FC Utrecht tegen een albanisch team en dat Flash Forward wat ook overrated is. Dan is een andere entertainment erg welkom ;D
@the phoenix
er zitten te veel fouten in qua zinsopbouw. dus mijn conclusie is dat atta zoiets nooit zou zeggen :P
was wel net op nederland 3 programma die over kellogs special K ging met echte ijzer erin enzz maar dit is natuurlijk veel leuker.
sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70
you know they can't handle us like debbies does dallas
Als je lang genoeg op het internet rond dwaalt zie je gewoon een duidelijk patroon. Topics herhalen zich elke 3 maanden. Op 1 forum na waar iedereen echt de zoekfunctie gebruikt. resultaat is wel dat het daar weer erg stil en "in-actief" is. Zoek je artikels dan heb je alles in een half jaar wel gezien. Alles wat innovatief is blijkt gewoon een oud concept in een nieuw jasje gestopt met nieuwe coole woorden. Woorden die mensen als Yawgmoth vervolgens gebruiken als "woord van de dag" en irritante stopwoorden. Zijn meest recente is Bro-science:P
En die etters...tja...het is rond de zomer periode altijd zo hier. gastjes die 6pack voor de zomer willen. Kan je niks aan doen. Ik negeer de meesten gewoon.
Thanks
The internet, SERIOUS business!
Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment