Snuff Sann kicks off

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vind het niet netjes, maar het kan me eigenlijk vrij weinig schelen verder nu ik er echt over nadenk. Ik zit hier tenslotte op een bodybuildforum what the fuck.. Ik wil muscles en massa en de rest is gewoon aankloten en kapot lachen op internet.. Ik zou zeggen verontschuldiging eventueel en lekker verder trainen, vreten met ze allen..
    "Straight outta gym"

Comment

• Originally posted by Waterpoloboy View Post
      vreten met ze allen..
      laatste keer dat we dat deden mochten we niet meer terug naar die wok :P
      all-you-can-eat met 8 trainende mannetjes en vrouwtjes vonden ze niet leuk. oh en we maakten lawaai.

Pin en Atta herinneren zich Idols in r'dam wellicht ook nog wel. Atta die zich niet wilde laten kennen en steeds borden met mini hapjes ging halen op het eind :P

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
        all-you-can-eat met 8 trainende mannetjes en vrouwtjes vonden ze niet leuk. oh en we maakten lawaai.

Pin en Atta herinneren zich Idols in r'dam wellicht ook nog wel. Atta die zich niet wilde laten kennen en steeds borden met mini hapjes ging halen op het eind :P
        Haha, kijk dat bedoel ik nou. Ik moet ook nog 1x gaan wokken.. Ik ben benieuwd of dat lekker is
        "Straight outta gym"

Comment

intellectueel gehandicapte aalmoes schooiende bijstandsmoederneukende pest verspreidene kankerhond die je bent.

zo beter? lekker compact, beschaafd en zo uit de losse pols. en ben nog niet eens opgewarmd
          Precies, veel leuker om te lezen.

Comment

• Ik wil toch nog even reageren. WTF, het is maar internet! Het meeste wat je hierop(het internet dus) kan vinden is niet waar of wordt iig betwist.
            Misschien is Punani wel een puisterige puber die ergens plaatjes van het internet gejat heeft. Is falyster een oud omaatje en Snuff Sann wel een toffe dude.
            Je weet het nooit! Als je hier gek van word of laat maken dan ben je dat al!
            Nou ja, ik ga maar even in mijn Ferrari naar mijn vila in de duinen rijden en morgen mijn playmates neuken. Vanavond is Doutske aan de beurt!

Comment

• YouTube - Youssef en kamal ft. fouad , ghaza & otter - woensel

Deze jongens gaan je nu slopen atta.

Comment

Heb die dikke hamster wel verslagen. Maar we waren inderdaad wat minder rustig dan de tafels om ons heen.
                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• Ik vind het gewoon een zieke grap, en dat ik het niet direct door zou hebben gehad heeft misschien te maken dat mijn schoonvader onlangs echt is gestorven en het nog niet kan verwerken.

Dit kan je niet weten gen en je kan er ook geen rekening mee houden,.......... ik ken Snuff alleen van dit forum maar ben er wel al goed mee geweest, daarom was ik er effe niet goed van ...........

Comment

• Ik snap neit dat hier een discussie over is?
                    Iemand gaat zeggen dat een ander dood is als grap.
                    Hoe kan zoiets grappig zijn?
                    Of wens je dat hij dood is ofzo?

Ik zie de reden niet waarom je zoiets zou doen.
                    En dan mensen die zeggen dat het gestoord is, ook nog tegenargumenten krijgen?

Comment

• verschil moet er wezen

Comment

• Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                        Go heavy or go home!

Comment

• t is leuk geweest toch, beide topics dichtgooien. Snap uberhaupt niet dat deze topics nog open zijn. We hebben gehuild en gelachen,
                          I don't eat steroids for breakfast, but thanx for asking

Comment

• Originally posted by brainiac View Post
                            t is leuk geweest toch, beide topics dichtgooien. Snap uberhaupt niet dat deze topics nog open zijn. We hebben gehuild en gelachen,
                            Geen van beide.

Comment

• Tijd inderdaad om de bende dicht te klappen. Genoeg gelachen vandaag.
                              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X