blue ray 3d

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• blue ray 3d

Nou heb ik blue ray besteld met blue ray dvd's erbij maar heb ook wat 3d dvd's besteld met brilletje is dat een beetje leuk om te zien op een lcd 200hz full hd?

iemand ervaring met blue ray 3d movies?

heb je geen 3d tv nodig om uberhaupt 3d te kunnen kijken?

Comment

een blu-ray is geen dvd he

en ik hoop dat je wel een 3d tv hebt, anders gaat het echt niet werken.

Het gaat er namelijk om dat je tv los van elkaar 2x 60hz kan uitzenden. Dat jouw tv 200 hz is zegt verder niks.

Comment

3d sucks.... led tv's zijn wel beter dan de lcd's maar goed

en blueray rocks! heb laatst avatar in blueray gedownload
        Wanneer ze praten gaat het goed, wanneer ze haten gaat het beter.

Comment

Heb je geen 3d tv voor nodig voor een 3d dvd
          Bluray 3d dan weer wel ,is dan ook net echt

brilletjes zijn die rood groen van glaasjes?
          uitvinding van de jaren tachtig.

Comment

Originally posted by toep View Post
            Heb je geen 3d tv voor nodig voor een 3d dvd
            Bluray 3d dan weer wel ,is dan ook net echt

brilletjes zijn die rood groen van glaasjes?
            uitvinding van de jaren tachtig.
            no offence, maar je hebt echt geen flauw idee waar je het over hebt

Comment

Hier heb je wat leesvoer inc techniek
              Op Scherp: De 3D-film - Cinema.nl Op scherp

vhs bandje toen er nog geen 3d tv waren

voor 3 dvd deze info
              http://www.dewijs-3d.com/accesiores_...elk_type_b.htm

hopelijk schept dit duidelijkheid!
              Last edited by toep; 02-08-2010, 12:30.

Comment

Originally posted by leroyw View Post
                Nou heb ik blue ray besteld met blue ray dvd's erbij maar heb ook wat 3d dvd's besteld met brilletje is dat een beetje leuk om te zien op een lcd 200hz full hd?

iemand ervaring met blue ray 3d movies?
                nu heb je dus een probleem, je kunt geen 3D content bekijken op je TV

Comment

Hangt er van af... Zijn het van die shutter glasses of zijn het van die rood-blauwe plastic brilletjes? Voor de eerste heb je een 3D-tv nodig, voor de 2de niet.

@IJzer: toep heeft gelijk hoor, waarschijnlijk heb je z'n zin niet goed ontcijferd.

Comment

die jaren tachtig brilletjus zullen nie werken op je LED tv.......

Comment

Originally posted by Broodje Bapao View Post
                      Hangt er van af... Zijn het van die shutter glasses of zijn het van die rood-blauwe plastic brilletjes? Voor de eerste heb je een 3D-tv nodig, voor de 2de niet.

@IJzer: toep heeft gelijk hoor, waarschijnlijk heb je z'n zin niet goed ontcijferd.
                      Nee hoor. Het gebruik van passief 3D (die oldskool manier met blauw rode cyaanbrilletjes) of actief 3d (via shutterglasses of gepolariseerde brillen) staat echt helemaal los van het medium.

Zo staat Batman Goty edition voor de ps3 toch echt op een blu-ray maar is de 3d een soort van vernieuwde versie van de oude 3D waar je dus ook geen 3D tv voor nodig hebt

Comment

3d

volgens mij zitten er van die rood groene brilletjes bij, het is een sealife dvd, ik dacht dat je namelijk gewoon wat 3d kon kijken via de blue ray player maar heb dus waarschijnlijk een 3d tv nodig, als dat zo is dan ga ik die dvd wel apart leggen tot die tv's een keer betaal baar zijn want heb net een half jaar een 200hz led gekocht dus beetje zonde.

als de dvd binnen is zal ik wel even zeggen hier of het wel of niet gelukt is op de tv.

thx voor alle info ( weer een droom naar de klote haha )

Comment

led's zijn goed man

3d is echt overbodig...
                          Wanneer ze praten gaat het goed, wanneer ze haten gaat het beter.

Comment

Originally posted by Fitness-maniak View Post
                            die jaren tachtig brilletjus zullen nie werken op je LED tv.......
                            jawel hoor, bij ons in belgië deed het radiostation "q-music" een reclame stunt, ze deelden 3D - brilletjes uit en telkens als hun reclame op tv kwam, als je dan dat brilletje aandeed zag je het in 3D. Maar ik hoor bij de weinige mensen die geen 3D kunnen zien, maar mijn ouders en broer zagen toen tijdens die reclames alles wel in 3D
                            The iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told you're a god or a total basterd. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. It never freaks out on me, never runs.
                            Welcome To The Brotherhood Of The Iron!

Comment

Originally posted by blocktoblock View Post
                              led's zijn goed man

3d is echt overbodig...
                              led is gewoon lcd he, laat je niet gek maken door het marketinggeneuzel

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X