Moet ff wat kwijt..

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Moet ff wat kwijt..

Mijn ouders zijn op vakantie in barcalona voor weekje. En gisteren reden ze in huurauto en ineens flinke knal onder de auto,..en veel rook. aantal mensen om hun heen,...zij schreeuwen en onder de auto wijzen en gebaren dat ze uit de auto moeten. Mijn ouders eruit en mijn pa onder de auto kijken.
    Eenmaal van schrik bekomen willen ze wegrijden;..is alles gejat uit de auto. Geld, creditcards, paspoorten, telefoons etc etc. De politie zei dat er een aantal peruanen actief zijn die massaal van die rookbommen gebruiken.

En nu het erge van het verhaal;...mijn ouders waren bij politiebureau en zat hollands man te huilen. Wat blijkt;..hij was slachtoffer geworden van een braziliaanse bende in barcalona. Wat blijkt;..die roven kinderen. Deze zomer schijnen er in barcalona ongeveer 300 kinderen geroofd te zijn. Als de ouders even niet kijken of er even niet zijn (toilet) dan gebruiken ze een doekje met cholorform om de kinderen te ontvoeren en te verkopen in afrika of zuid amaerika.

JEZUSSSS.,..ik ben geen vader,..maar als ik al enigszins probeer voor te stellen hoe die man zich voelt. Tering man;..wat een ramp;..dat je weet dat je kind verkocht gaat worden.

Toen ik dit hoorde;.ik werd gewoon verdrietig. Ben nog steeds wel onder de indruk
    You can not become LEGenDArY without Legday

Iets geloof ik niet aan het verhaal, zou het waar zijn dan zou het al lang wereldnieuws zijn.

Ziek verhaal natuurlijk, maar geloof het niet zo.

Eerste verhaal geloof ik nog, afleiding is een vaak gebruikte truc.

Comment

Originally posted by Tommyy View Post
      Iets geloof ik niet aan het verhaal, zou het waar zijn dan zou het al lang wereldnieuws zijn.

Ziek verhaal natuurlijk, maar geloof het niet zo.
      Nou ik geloof mijn ouders wel

En wereldnieuws;..dat wordt iets niet snel. Vooral niet als het vaak gebeurd. Elke dag worden er 2000 meisjes in afrika verkracht;..dat hoor je niet op het nieuws.
      Het is echter wel bij 1 vandaag op NED1 geweest. Dat er aan de spaanse kust meer kinderroven dan normaal plaats vinden

Comment

Originally posted by Bilo View Post
        Nou ik geloof mijn ouders wel

En wereldnieuws;..dat wordt iets niet snel. Vooral niet als het vaak gebeurd. Elke dag worden er 2000 meisjes in afrika verkracht;..dat hoor je niet op het nieuws.
        Het is echter wel bij 1 vandaag op NED1 geweest. Dat er aan de spaanse kust meer kinderroven dan normaal plaats vinden
        Had al het al veranderd, je eerste verhaal geloof ik wel, 2e verhaal niet aangezien de vermissing van 1 westers meisje al wereldnieuws is lijkt het me sterk als er nota bene 300 vermist zijn het nog niet zo in het nieuws is.

maar ik zal die uitzending van EenVandaag eens kijken.

Comment

Heftig verhaal. Is de ergste nachtmerrie die een ouder kan overkomen.

Ik heb ook een keer zoiets meegemaakt. We reden op de snelweg vlakbij Barcelona en op een gegeven moment hoorde we een harde knal. Een dikke audi met daarin 2 gasten wezen naar de onderkant van de auto. Zij reden voor ons om daarna te stoppen op de vluchtstrook. Ik was met mijn pa op vakntie....nadat we waren gestopt stapte we alle twee uit en liepen in een hoog tempo naar die auto toe, die vervolgens met piepende banden wegreed. Wij terug naar onze auto en wat bleek er zat ee dikke deuk in de deur. Waarschijnlijk hebben die gasten er iets tegen aan geggooit. Ze dachten misschien dat we een echtpaar waren, maar ik denk eigenlijk dat ze ons wilde beroven. Zagen 2kerels uitstappen, en hebben zich waarschijnlijk bedacht.

Is niet te vergelijken met de shit die je ouders hebben meegemaakt, en al helemaal niet die ouders die hun kinderen verliezen.

Wat een schoften heb je toch ook rondlopen.
          ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

@ashley achtervolgen ouwe, GTA china town!!!! Heeft er iemand mijn mp05 gezien!??! Shit! Die lach nog op het bereau van yin huang.....
            Make it happen, shock everyone!

Comment

ik geloof het verhaal wel.. Als er trouwens niemand de media inlicht komen zij dat niet te weten..
              vreselijk gewoon weg... Heb er geen andere woorden voor :/
              On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

Is bijna weer een reden om geen kids te nemen.. het wordt steeds gekker tegenwoordig :s
                MANNENSPORT.nl online in beweging!

Comment

Originally posted by Bilo View Post
                  Mijn ouders zijn op vakantie in barcalona voor weekje. En gisteren reden ze in huurauto en ineens flinke knal onder de auto,..en veel rook. aantal mensen om hun heen,...zij schreeuwen en onder de auto wijzen en gebaren dat ze uit de auto moeten. Mijn ouders eruit en mijn pa onder de auto kijken.
                  Eenmaal van schrik bekomen willen ze wegrijden;..is alles gejat uit de auto. Geld, creditcards, paspoorten, telefoons etc etc. De politie zei dat er een aantal peruanen actief zijn die massaal van die rookbommen gebruiken.

En nu het erge van het verhaal;...mijn ouders waren bij politiebureau en zat hollands man te huilen. Wat blijkt;..hij was slachtoffer geworden van een braziliaanse bende in barcalona. Wat blijkt;..die roven kinderen. Deze zomer schijnen er in barcalona ongeveer 300 kinderen geroofd te zijn. Als de ouders even niet kijken of er even niet zijn (toilet) dan gebruiken ze een doekje met cholorform om de kinderen te ontvoeren en te verkopen in afrika of zuid amaerika.

JEZUSSSS.,..ik ben geen vader,..maar als ik al enigszins probeer voor te stellen hoe die man zich voelt. Tering man;..wat een ramp;..dat je weet dat je kind verkocht gaat worden.

Toen ik dit hoorde;.ik werd gewoon verdrietig. Ben nog steeds wel onder de indruk
                  BS verhaal van jou of je ouders, niets meer dan een schreeuw om aandacht of andere bull......Je loopt crap te verkopen en hiermee ga je toch te ver.
                  Cutverhaal!!

Man, als het een nederlands kind is, dan zou het vandaag 20 pagina's vergroot uitgebreid in de Telegraaf te lezen zijn. En dat is dan bij 1 kind, laat staan als het er 300 zijn.Je moet oppassen om dit soort verhaaltjes de wereld in te brengen, je vraagt er wel om......Irritant rotjong dat je er bent!!!

Oja, is het niet door jou verzonnen, dan geld bovenstande natuurlijk voor degene die het jou verteld hebben....goedgelovige randheilige!!
                  .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
                  There is no failure except in no longer trying

Comment

Originally posted by Tommyy View Post
                    Zon stad leeft van het toerisme, als dit in het nieuws komt daalt het aantal toeristen. Zon stad zal er alles aan doen om het in de doofpot te stoppen.

Comment

Originally posted by Patricia86 View Post
                      Zon stad leeft van het toerisme, als dit in het nieuws komt daalt het aantal toeristen. Zon stad zal er alles aan doen om het in de doofpot te stoppen.
                      Oja, en die nederlandse man bij wie z'n kind zojuist geroofd is zal zijn volledige medewerking verlenen om het in de doofpot te stoppen en een zwijgplicht ondertekenen in het belang van de toeristenbond. Viava la Barcelona...

Kunnen ze in Portugal nog een puntje aan zuigen
                      Last edited by okidoki71; 25-08-2010, 07:04.
                      .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
                      There is no failure except in no longer trying

Comment

Originally posted by mannensport_nl View Post
                        Is bijna weer een reden om geen kids te nemen.. het wordt steeds gekker tegenwoordig :s
                        Hoezo zou dat een reden zijn? kwestie van die landen mijden.

Comment

Originally posted by gleke View Post
                          ik geloof het verhaal wel.. Als er trouwens niemand de media inlicht komen zij dat niet te weten..
                          vreselijk gewoon weg... Heb er geen andere woorden voor :/
                          Nee niemand vertelt zo iets door...

Ik blijf erbij volgens mij hebben we gewoon met een broodje aap verhaal te maken om elkaar bang te maken, dat via mond tot mond doorverteld word maar waar geen bewijs voor is, zeker niet op deze schaal. En dan heb ik het over het kinderkidnapping gedeelte. Als je ziet dat Maddie (een kind) al zoveel ophef veroorzaakte, en bij dit niet, ligt het er echt niet aan dat de media niet gewaarschuwd word.

Wat ik eigenlijk nog wel het erge aan deze verhalen vind is dat velen dit zomaar overnemen en dat er zelfs bijna conclusies uit worden getrokken (ik wil geen kinderen).
                          Last edited by Tommyy; 25-08-2010, 08:24.

Comment

Ok. Dit is de laatste keer dat ik iets persoonlijks met BN deel.

Comment

Wel erg, ik denk alleen toch dat er met die 300 kinderen wellicht iets overdreven wordt. Check bijv. dit eens:
                              Cijfers Kinderontvoering 2006 | Rijksoverheid.nl

Ontvoering - Wikipedia

NL's in spanje 4 in 2006, geeft een indicatie. Wss was deze man zijn kind gewoon kwijt, welke vader is dat niet wanneer het kind weg is.
                              In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X