Moet ff wat kwijt..

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by adon1s View Post
    Wel erg, ik denk alleen toch dat er met die 300 kinderen wellicht iets overdreven wordt. Check bijv. dit eens:
    Cijfers Kinderontvoering 2006 | Rijksoverheid.nl

Ontvoering - Wikipedia

NL's in spanje 4 in 2006, geeft een indicatie. Wss was deze man zijn kind gewoon kwijt, welke vader is dat niet wanneer het kind weg is.
    Nee nee,..was niet zn kind kwijt. Hij was op dat politiebureau om fotos te bekijken van criminelen.

4 in 2006 geloof ik wel. Ze zeggen dat het flink gestegen is. Dus laat zeggen nu 25 nl kinderen. Nou als dat er ook 25 uit duitsland, 25 uit frankrijk etc etc zijn;..dan kom je wel aan de 300.

Feit dat die maggie toen zo opgeblazen werd is omdat ze dachten dat de ouders erachter zaten EN omdat aantal celebrities zich ermee gingen bemoeien.

Anyways;...of het er nu 4 per jaar zijn of 3000;..ik vind het sowieso te veel,..en moet niet indenken dat het mijn kind zou zijn
    You can not become LEGenDArY without Legday

Comment

daarom moet je ook altijd 2 kinderen nemen
      ~love what you do, do what you love~

Comment

Of je kinderen niet uit het oog laten...

Dus niet zelf even wat eten en je kinderen lekker laten zwemmen ofzo ( en ja dat komt vaak genoeg voor)...

Comment

Originally posted by Tommyy View Post
          Of je kinderen niet uit het oog laten...

Dus niet zelf even wat eten en je kinderen lekker laten zwemmen ofzo ( en ja dat komt vaak genoeg voor)...
          Inderdaad, kinderen altijd bij je houden no matter what.

Zelf wat meegemaakt op vakantie in het hotel.
          Ik liep uit het sportzaaltje terug en hoorde beneden vanaf 4 hoog allemaal mensen huilen, begreep er niks van.
          Eenmaal in het restaurant hoorde ik dat er een jongetje van 6 verdronken was om kwart voor 7. Het zwembad is normaal gesproken open tot 6 uur en de badmeester was net de handdoeken naar de stomerij brengen.

De ouders hadden geen flauw idee waar het kind was (kind van 6!) en kwamen hem zoeken in het restaurant. Schijnbaar was hij rondjes aan het rennen rond het zwembad en viel met ze hoofd op de rand waardoor hij al knocked out het water in viel.
          Je kan zeggen puur bad luck dat niemand het ziet in een hotel waar ongeveer 500 man verblijft, maar die ouders zitten gewoon helemaal fout.

Sterkste van het verhaal was nog dat de badmeester de bajes in ging.
          Groeten

Comment

Tja deze dingen gebeuren, of het nu om waargebeurde grote aantallen of om kleine aantallen gaat laat ik altijd even in het midden wanneer ik iets op internet lees. Qua doofpotten wordt er echt heel veel weggestopt :s

Maar soms is het ook maar beter om niet alles te weten.. heb je tenminste nog een beetje rust als je op vakantie bent.

Wat gebeurt er met het eten? Welke onderbetaalde werknemers staan jouw bed te verschonen in je hotelkamer? Noem maar op.
            MANNENSPORT.nl online in beweging!

Comment

Originally posted by okidoki71 View Post
              BS verhaal van jou of je ouders, niets meer dan een schreeuw om aandacht of andere bull......Je loopt crap te verkopen en hiermee ga je toch te ver.
              Cutverhaal!!

Man, als het een nederlands kind is, dan zou het vandaag 20 pagina's vergroot uitgebreid in de Telegraaf te lezen zijn. En dat is dan bij 1 kind, laat staan als het er 300 zijn.Je moet oppassen om dit soort verhaaltjes de wereld in te brengen, je vraagt er wel om......Irritant rotjong dat je er bent!!!

Oja, is het niet door jou verzonnen, dan geld bovenstande natuurlijk voor degene die het jou verteld hebben....goedgelovige randheilige!!
              Denk dat jij ook moet oppassen met wat je zegt. Er gebeuren een hoop bizarre en verschrikkelijke dingen op deze wereld waar wij niet altijd (direct) van op de hoogte worden gebracht.

Comment

Originally posted by Mister XXL View Post
                Denk dat jij ook moet oppassen met wat je zegt. Er gebeuren een hoop bizarre en verschrikkelijke dingen op deze wereld waar wij niet altijd (direct) van op de hoogte worden gebracht.
                Wees gerust, jij bent zeker niet degene om mij te waarschuwen en leer mij de wereld kennen, heb het van meer kanten gezien als dat jij waarschijnlijk ooit zal zien.

De reden van m'n reactie was enkel en alleen omdat ts wel eens vaker om aandacht schreeuwt op dit forum met de stomste zaken en om met dit soort ficties aan te komen slaat werkelijk nergens op. Het is net een theejuffie.
                .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
                There is no failure except in no longer trying

Comment

Het is inderdaad niet meer als een gerucht over die kidnappingen, natuurlijk gebeurt er veel op deze wereld maar mensen hebben ook de eigenschap om verhalen op te blazen.

Broodjeaap.nl - Wat zijn broodje aap verhalen

Comment

kinderroof lijkt me een van de ergste dingen die je kan overkomen. missch. nog erger dan dat ze doodgaan. wie weet hoe erg ze worden gebruikt/ misbruikt/ mishandeld, weet ik het. KOLEERE. ik zou GEK worden. ik zou een ploeg oprichten en van zulke gasten vermoorden. echt!
                    een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by okidoki71 View Post
                      De reden van m'n reactie was enkel en alleen omdat ts wel eens vaker om aandacht schreeuwt op dit forum met de stomste zaken en om met dit soort ficties aan te komen slaat werkelijk nergens op. Het is net een theejuffie.
                      Ik heb dit jaar pas 20 posts gestart.....en geen enkele fictie.
                      Ik weet niet waar dit vandaan komt maar hou je eigen frustratie bij je aub. Dat gescheld doe je maar op de bouw
                      You can not become LEGenDArY without Legday

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X