Besturingsysteem(en) smartphones

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by ajax4life View Post
    zoiezo apple'tje kopen, al die andere troep is binne paar maanden sloom of kapot
    kant en klare onzin kerel

Comment

Ik heb de galaxsy s Super telefoon beter als de i pod
      Shut Up And Train!!!! Bulken!!!!

Comment

Originally posted by ajax4life View Post
        zoiezo apple'tje kopen, al die andere troep is binne paar maanden sloom of kapot
        Kant en klare onzin idd (apple fanboy?)

OT: Ik heb onlangs de samsung galaxy besteld met android, mede door de android market. Nu nog ff wachten

Comment

Heb nu 1,5 jaar een nokia smartphone de Nokia xpress music 5800 met Symbian OS.

Werkt uitstekend en komen regelmatig updates uit voor het OS en andere toepassingen zoals: Gratis navigatie met ovi maps waarmee je oa op internet routes kan maken en die dan met je telefoon op vragen zodat je niks hoeft in te typen. Internet werkt er ook erg goed op met de 3g verbinding, en je kan ook zo je telefoon updaten.

Wat betreft deduurzaamheid kan ik me geen ander merk indenken (en heb er heeel wat gehad) wat zo lang heel is gebleven... ik bedoel hij is al tig keer vol op de grond gevallen en alles werkt nog goed.

Dus wat mij betreft is nokia een zeer goede keus kwa telefoon en symbian net zo goed is als android.

Zie ook dit:

ABI Research: Symbian en Android zullen het sterkst groeien | Mobile | Tweakers.net Nieuws

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X