Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Citaat[/b] (Rodg @ Apr. 01 2004,20:46)]ja het was inderdaad een hakenkruis, een standaard kruis van een ss-er bandje, rood wit zwart Naarmijn mening de beste politicus ooit! maar goed smaken verschiilen en ik ben hier niet gekomen om mijn indruk op de samenleven te bespreken maar over sporten dus heb ik maar dit lekker ding als avatar gekozen... zo is iedereen happy
een hakenkruis lijkt me nou ook niet echt de meest vrolijke optie maar vraag me wel af wat je bedoeld met de beste politicus ooit als je het over een ss-er hebt.
in dit forum waar we nu schrijven(off-topic)kunnen we over alles discuseren behalve sport en ben zeker geinteresseert in de denkbeelden van andere mensen, dus wil jou wel eens aanhoren waarom je volgens mij hitler bedoeld als beste politicus?
Je zal de mensen de kost moeten geven die hem een echte held vinden, ben je snel arm.
Er zijn zelfs groeperingen die de hele holocaust ontkennen, heeft volgens hen nooit plaatsgevonden. Zou gewoon verzonnen zijn om Hitler en zijn ideeën zwart te maken...
Gary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...
Academic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Comment