Beetje jammer...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Beetje jammer...

Rijbewijs;

Een 18-jarige man uit Den Helder moest dinsdag net na het behalen van zijn rijbewijs, het roze papiertje weer inleveren bij de politie. Na het afhalen van zijn rijbewijs op het gemeentehuis reed hij terug naar huis. Op de Huisduinerweg overschreed hij de snelheidslimiet met 67 kilometer per uur. In plaats van de toegestane 50 kilometer per uur reedt hij 117 kilometer per uur. De politie nam de auto niet in beslag, omdat die van de ouders van de jonge automobilist was.

Greets...
    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

eigen schuld dikke bult

grtz
    stil growing

Comment

Sukkel...

Meteen 5 jaar ontzeggen.

Comment

Een die gelijk denkt dat ie de king of the road is
        zal die nu wel anders over denken
        I live to end the game

Comment

asociaal.

ik rijd zelf ook altijd wel te hard en ook vaak zat > 50 km te hard, maar waar je 50 km mag, ga je zeker geen bijna 120 rijden. Hij dacht waarschijnlijk king off the road te zijn ja. hehehehe, heb die ff lekker domper . + een heerlijke boete

Comment

ben ik dan de enige die me altijd stipt aan de snelheid houd ?

ik durf niet eens harder dan 120km......................per half uur dan,he?

je bent alleen wel erg dom als je net je rijbewijs haalt en dan al zo hard crosst..............alhoewel,ik kreeg net voor mn 16e een opgevoerde brommer van mn vader en hij zei nog zo dat ik dat ding in de schuur moest laten maar ja....bloed kruipt waar het niet gaan kan en moest toch even cruisen de volgende dag toen mn vader weg was.
            je raad het al..........werd binnen 5 minuten opgepakt en mn hele motorblok werd eronder uit gesloopt en toen had ik een flinstonebrommer!

onnodig te vermelden dat ik vreselijk op mn fl*kker heb gehad van mn pa..........NIET LEUK!

dus ik weet hoe die gozer zich nu voelt!

moraal van vandaag;ga gewoon lopen dan kan je ook geen boete krijgen

greetz

Comment

Originally posted by [b
              Citaat[/b] (ariekanarie @ Apr. 08 2004,14:05)]moraal van vandaag;ga gewoon lopen dan kan je ook geen boete krijgen

greetz
              Moet je niet dronken zijn krijg je daar weer een boete voor
              It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

Stom...

Ik rijd nu 3 jaar en nog geen boete of zoiets gehad. Hou me meestal wel (min of meer)aan snelheid enzo...

Zie wel dikwijls, jonge gastjes, uitgebouwd karretje, en denken dat ze Schumager zijn. Dat eindigd hier in belgië regelmatig tegen een boom of tegen een andere automobilist in de weekend. Ga zelf elke weekend uit en dan zieje wel wat rijden. Onder de bollen en dronken en dan koersen of stunten.
                Tja voor hun bestwil zouden die gepakt moeten worden...

Zoals dat gastje, kan nog maar juist rijden, rijdt dan 120 op een baan van 50. Dan mag er niet zoveel meer mislopen of de gevolgen zijn niet min...

greetzzz
                The wrought iron thinks itself needlessly tortured, the tempered steel blade knows why.

Comment

Kan nog gekker...

Bestuurder met 207 km/uur over B-weg

Uitgegeven: 9 april 2004 12:32

DEVENTER - Een 25-jarige man uit Rijssen is donderdagavond in Lettele (gemeente Deventer) door de politie van de weg gehaald vanwege zijn 'absurde rijgedrag'. Hij negeerde enkele keren het rode verkeerslicht en reed 207 kilometer per uur waar tachtig is toegestaan.

De automobilist reed met hoge snelheid door de bebouwde kom van Deventer en kon pas na diverse overtredingen aan de kant gezet worden.

De officier van justitie besloot dat de man zijn rijbewijs en auto voorlopig kwijt is, aldus de politie.

Greets...

Comment

heb je geen verhalen over slecht rijgedrag bij vrouwen
                    want dat is natuurlijk het grootste probleem

ps. niet boos worden dames tis maar een geintje
                    I live to end the game

Comment

Hoewel vrouwen in het verkeer altijd opvallen om wat voor reden dan ook heb ik pas een onderzoek gezien waar uit bleek dat gerekend per kilometer een vrouw minder vaak een aanrijding cq ongeluk heeft als een man...

Als je om je heen kijkt in het verkeer slaat de twijfel toe of het onderzoek niet door vrouwen is gedaan maar oké...

Greets...

Comment

Gaan we lekker mannen?!?!      

Haha, maar is trouwens wel echt bewezen hoor, dat vrouwen minder bij ongevallen betrokken raken dan mannen.
                        Ook per gereden kilometer hè, dus niet alleen omdat ze gemiddeld minder rijden!

Heeft waarschijnlijk veel te maken met hoge testosteronspiegels, roadrage en roidrage liggen dicht bij elkaar...    

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X