Net weer uit het ziekenhuis

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Net weer uit het ziekenhuis

Heb Donderdag een auto ongeluk gehad met mijn auto.
    Reed met 130 km in een sloot wal.(wat een klap jonge niet normaal meer).
    Mijn auto totaal vernield.(zonde zonde)
    Het enige voordeel dat ik heb is dat ik in het ziekenhuis volledig gecontroleerd ben op al mijn organen want die hebben een dikke klap gehad.
    Moest om de 4 uur bloed prikken en urine inleveren,ze hebben alles gecontroleerd (nieren,hart,lever en dat soort dingen,en alles is in goede staat,ze hebben niets raars kunnen vinden dus heb ik mijn lichaamelijke controle weer gehad.
    Heb alleen last van mijn nek en rug,maar zou ik deze week gewoon weer moeten trainen of zeggen jullie ff rust nemen.
    De dokter zegt dat ik de eerste 2 weken niets belastens mag doen maar ik voel me verder wel goed .
    Nek en rug spieren zitten ook vast ,dus dacht ik een beetje trainen ken geen kwaat ofwel ????//
    VR GR HERR
    Back in Town !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jezus joh, das niet zo mooi. nou wees blij dat je er nog heel vanaf bent gekomen. Beterschap in ieder geval.

ps. trainen zou ik even overslaan. als je zere plekken hebt betekent zwakke plekken. nu trainen kan gauw tot duurzame problemen leiden.
    dus geniet en ontspan voorlopig.
    sauna en zwemmen is goed om langzaam je spieren weer op krachten te brengen.

sterkte.

Comment

Dam man, je hebt geluk dat je niks hebt, beterschap gewenst en trainen zou ik effe niet doen, laat effe het lichaam rusten zal het best kunnen gebruiken.

grtz
      stil growing

Comment

Voorlopig niet trainen, je kan beter goed herstellen. Wat lichte cardio om de spieren soepel te houden zou misschien wel kunnen.
        Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

ben het met de rest eens. Rusten en daarna licht beginnen
          I live to end the game

Comment

Allereerst goed te horen dat met jou alles oké is man!!

Verder zou ik het inderdaad bij wat zwemmen houden.

Greets...
            Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Okee mensen zal jullie raad opvolgen.
              Ga wel wat cardio doen .
              Dat is inieder geval wat,ik baal er echt van maarjah het is niet anders.
              Groeten HERR

Comment

Beter nu ff rustig aan en er straks helemaal vanaf zijn als er over een jaar nog last van hebben..

Greets...
                Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

je mag wel erg blij zijn dat je er zo goed bent af gekomen.

het had namelijk veel erger kunnen zijn.

zou even lekker rustig aan doen,net wat de anderen zeggen.

beterschap

greetz

Comment

Is inderdaad een geluk bij een ongeluk dat je alleen wat last van je rug en je nek eraan hebt overgehouden!  
                    Rustig aan doen is een heel goed idee, hoop dat je het ook echt even vol kan houden...

Als je weer gaat trainen begin dan echt rustig hoor, een paar lichte setjes en niet meer. Zodat alles even lekker goed doorbloed is maar je er niet teveel kracht op zet. Krijg je daar een reactie op kun je beter direct weer stoppen en het later nog eens proberen.
                    Krijg je geen reactie kun je de keer daarop iets zwaarder gaan maar zou zeker niet te snel maximaal gaan.
                    Zou heel erg vervelend worden als je er iets aan overhoudt alleen omdat je te weinig geduld had...  

Beterschap en succes in ieder geval!  

Comment

Ik ben het met jullie eens,maar ik kan moeilijk thuis zitten niets te doen.
                      Zal het echt gaan proberen om niets te doen,maar heb toch besloten volgende week weer een beetje cardio te doen ,en dan kijk ik wel verder hoe het gaat.
                      Bedankt voor de tips mensen.
                      VR GR HERR

Comment

Beetje cardio enzo lijkt me weinig kwaad kunnen doen Herr, zorgt hooguit voor een betere doorbloeding wat alleen het herstel maar bevordert normaal gesproken.
                        Mits je echt alleen nog wat last van je nek en rug hebt dan hè!  

Waar je voorzichtig mee moet zijn is de krachttraining, daarmee zet je erg veel druk op die plekken en loop je het risico meer kapot te maken dan goed te doen.
                        Doe ook cardio oefeningen waarbij je nek en rug redelijk stabiel blijven, bijvoorbeeld fietsen of op de crosstrainer.
                        Niet steppen of roeien ofzo!  

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X