Eerste autootje. Nissan Micra of Ford Fiesta!?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ga gewoon voor auto's die in de VAG groep horen. Dan heb je altijd kwaliteit.

en @ Gain is Pain ga voor die Golf
    You can be part of my meal tonight.

Comment

Originally posted by Kevin72 View Post
      Seat is gewoon goed franse autoos stinken vooral als je hoog in de toeren gaat.
      Franse auto's zijn idd minder, maar zo'n 306je opzich best mooie auto voor dat geld. Was me 2e auto, maar voorkeur blijft duitse wagens!

Comment

Waarom ga je niet voor nieuw?

Koop een Toyota Aygo echt een supergaaf bakkie.
        We hebben er gister met zijn 3en een testrit in gemaakt en hij heeft nog power ook en super super zuinig en geen wegenbelasting en je kan hem al zeer voordelig finafcieren ook.
        Grote voordeel is dat je hiermee uiteindelijk goedkoper uit bent:

Geen wegenbelasting
        minimaal 1:18
        en blijft zijn waarde houden.
        kost je hooguit 300 euro per jaar aan inderhoud gegarandeert!
        Ik rij nu een grote bak en tank nu zo een 400Euro in de maand geloof me das niet leuk.
        Steek liever me geld in mijn voeding haha
        Face your demons...........

Comment

zo een auto verdiend zich terug

Comment

Originally posted by Kevin72 View Post
            Ik rij nu een grote bak en tank nu zo een 400Euro in de maand geloof me das niet leuk.
            wat rijdt je?

Comment

ja ik zat er aan te denken om een nieuwe te kopen. maar ik heb niet zo 1,2,3 10.000,- .

Ik ben beginnend bestuurder met 0 % ervaring. Dus rij ik liever een auto van 2.500,- in de prak dan een van 10.000,-!

& Seat ibiza word ook niks. een beetje redelijke komt al boven de 3000,-.

ik blijf toch bij de fiesta en micra!
              The only Limitation is your Imagination!..

Comment

alfa 156 1800 ts uit 2000
                kopen?
                Bijna alles is nieuw en zit net een verlagingset onder

Comment

Dat zijn vraagprijzen he houdt daar rekening mee.
                  Denk dat je ze zeker voor 2000 mee krijgt.
                  Maar het is jou keuze.
                  Mijn ervaring onderhand is dat goedkoop duurkoop is of je koopt de ellende van een ander.

Comment

Als ik je een eerlijk advies mag geven zou ik de micra kopen,alleen al omdat dit een zeer betrouwbare auto is met heel weinig onderhoud.Ook nog eens zeer goegkoop met het verbruik,en mocht je er iets aan hebben dan kost het bijnA niets.Ik zou het wel weten,ik houdt er niet van dat een auto mij in de steek zal laten.

Comment

Ik zou er persoonlijk niet meer dan 2450 a 2500 voor neertellen.

Comment

Nee thanks, ben dik tevreden met me auto.

Comment

ja ik op zich ook wel alleen deze zuipt maar rijd wel superrrrr

Comment

Originally posted by Richard075 View Post
                            Ik zou er persoonlijk niet meer dan 2450 a 2500 voor neertellen.

Die micra staat voor 2950,- maar ik mag hem voor 2800,- meenemen. ik had hem al een mailtje gestuurd voor 2700,-. maar dan bleef ie lekker staan zei die.

word er dan teveel voor gevraagd of niet?
                            The only Limitation is your Imagination!..

Comment

Originally posted by vest View Post
                              Die micra staat voor 2950,- maar ik mag hem voor 2800,- meenemen. ik had hem al een mailtje gestuurd voor 2700,-. maar dan bleef ie lekker staan zei die.

word er dan teveel voor gevraagd of niet?
                              Nou.. waarschijnlijk kun je gelijkwaardige wagens wel voor wat minder kopen bij een particulier.
                              Veel mensen denken "ik koop bij een garage of autohandelaar dan is het goed", maar garages/handelaren kopen ook gewoon auto's in van particulieren... poetsen 'm vaak gewoon een keer op. Daarna vragen ze een paar honderd meer.
                              Last edited by Maasproductions; 14-11-2010, 15:55.

Comment

Klopt alleen dan heb je 0 garantie dus zou goed nadenken.
                                Bij een dealer kan je toch terug komen mocht er wat mis zijn.
                                Kijk naar de history van de car.
                                Maatje van me zijn auto begon zijn uitkaat opeen raar te doen na 2 mnd gelukkig bij een dealer gekocht en daar ging dus gewoon een nieuwe onder.
                                voor 2700 blijft hij staan?wat een miereneuker en er is zat te koop.
                                In apeldoorn kan je op autoos bieden scheelt ook geld

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X