Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Koop een Toyota Aygo echt een supergaaf bakkie.
We hebben er gister met zijn 3en een testrit in gemaakt en hij heeft nog power ook en super super zuinig en geen wegenbelasting en je kan hem al zeer voordelig finafcieren ook.
Grote voordeel is dat je hiermee uiteindelijk goedkoper uit bent:
Geen wegenbelasting
minimaal 1:18
en blijft zijn waarde houden.
kost je hooguit 300 euro per jaar aan inderhoud gegarandeert!
Ik rij nu een grote bak en tank nu zo een 400Euro in de maand geloof me das niet leuk.
Steek liever me geld in mijn voeding haha
Dat zijn vraagprijzen he houdt daar rekening mee.
Denk dat je ze zeker voor 2000 mee krijgt.
Maar het is jou keuze.
Mijn ervaring onderhand is dat goedkoop duurkoop is of je koopt de ellende van een ander.
Als ik je een eerlijk advies mag geven zou ik de micra kopen,alleen al omdat dit een zeer betrouwbare auto is met heel weinig onderhoud.Ook nog eens zeer goegkoop met het verbruik,en mocht je er iets aan hebben dan kost het bijnA niets.Ik zou het wel weten,ik houdt er niet van dat een auto mij in de steek zal laten.
Ik zou er persoonlijk niet meer dan 2450 a 2500 voor neertellen.
Die micra staat voor 2950,- maar ik mag hem voor 2800,- meenemen. ik had hem al een mailtje gestuurd voor 2700,-. maar dan bleef ie lekker staan zei die.
Die micra staat voor 2950,- maar ik mag hem voor 2800,- meenemen. ik had hem al een mailtje gestuurd voor 2700,-. maar dan bleef ie lekker staan zei die.
word er dan teveel voor gevraagd of niet?
Nou.. waarschijnlijk kun je gelijkwaardige wagens wel voor wat minder kopen bij een particulier.
Veel mensen denken "ik koop bij een garage of autohandelaar dan is het goed", maar garages/handelaren kopen ook gewoon auto's in van particulieren... poetsen 'm vaak gewoon een keer op. Daarna vragen ze een paar honderd meer.
Klopt alleen dan heb je 0 garantie dus zou goed nadenken.
Bij een dealer kan je toch terug komen mocht er wat mis zijn.
Kijk naar de history van de car.
Maatje van me zijn auto begon zijn uitkaat opeen raar te doen na 2 mnd gelukkig bij een dealer gekocht en daar ging dus gewoon een nieuwe onder.
voor 2700 blijft hij staan?wat een miereneuker en er is zat te koop.
In apeldoorn kan je op autoos bieden scheelt ook geld
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
Comment