Bmw

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by [b
    Citaat[/b] (banaan @ Mei. 05 2004,18:57)]Zo te lezen heeft omnadren een hekel aan BMW's.
    daar zat ik ook al aan te denken......waarschijnlijk heeft ie net zo'n vriendin als Bruce en dan begrijp ik het wel

greetz

Comment

ik heb geen hekel aan bmw ik vind dat mooie autos,ik heb er eentje gehaad 750 v 12,mooi ding lekker snel fijn stoer mensen keken ,maar dat is niet alles ,als iemand keek dan dacht ik dat die gene mij op zou vreten ,meiden keken en dachten kijk daar komt hij weer ,dus bij mij was niet zo,n goed iedee om zo,n auto te kopen ,maar even goed mooie auto,

Comment

307 station is ook een mooie auto, hoor Bruce! Plus het feit dat je daar tenminste in kunt liggen...met z'n 2-en
        Gaat met een BMW-tje 5 zeker niet lukken! Of het moet de station zijn, maar die is oerlelijk.
        We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

BMW-5 heeft wel een grote motorkap...

Greets...
          Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

haha. maar op motorkap is ut erg prive gevoelig.
            moet erbij zeggen dat mn 307 (ja, mooie auto weet ik, ging ff om die bmdouble-u) is op grijs kenteken. dus meeeega veel ruimte. kan je wel met ze 4-en in liggen.

kan jack met zijn andere bruce erbij
            een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Er staat dat BMW rijders meer sex hebben maar staat niet bij dat het goede sex is, wij alfa rijders hebben 2keer per week stomende sex daarom dat we maar twee keer per week kunnen. Een italiaanse auto heeft uitstraling en karakter, dus degene die er mee rijden zijn dan ook serieuse mensen met uitstraling en karakter. Je moet maar eens naar de meiden kijken die in een alfa rijden dat zijn allemaal van die sexy, uitdagende vrouwen, hhmmmmm erg lekker

grtz
              stil growing

Comment

hmm, niet helemaal met je eens snipke, ik zal wel wat vrouwen jouw kant opsturen die alfa rijden, wedden dat je het zo met mij eens bent?

Comment

Originally posted by [b
                  Citaat[/b] (Mr. symmetry @ Mei. 05 2004,23:27)]307 station is ook een mooie auto, hoor Bruce! Plus het feit dat je daar tenminste in kunt liggen...met z'n 2-en  
                  Gaat met een BMW-tje 5 zeker niet lukken! Of het moet de station zijn, maar die is oerlelijk.  
                  liggen is ook zo simpel,ik sta liever terwijl ik tegen een mooi kontje aan het kijken ben

gewoon dak eraf en gaan met die banaan,lekker hoor!

maar ik hoor het al,jullie zijn niet van die avonturiers en liggen liever in de ouderwetse missionarishouding dus?

simpeltjes hoor,mannen,heb medelijden met jullie dames

greetz

Comment

Originally posted by [b
                    Citaat[/b] (snipke @ Mei. 06 2004,12:23)]Er staat dat BMW rijders meer sex hebben maar staat niet bij dat het goede sex is, wij alfa rijders hebben 2keer per week stomende sex daarom dat we maar twee keer per week kunnen. Een italiaanse auto heeft uitstraling en karakter, dus degene die er mee rijden zijn dan ook serieuse mensen met uitstraling en karakter. Je moet maar eens naar de meiden kijken die in een alfa rijden dat zijn allemaal van die sexy, uitdagende vrouwen, hhmmmmm erg lekker

grtz
                    hmmm,ik zie alleen maar van die zakelijke harde tantes rijden in een alfa of ze zijn oud genoeg om je oma te kunnen zijn.......

dat imago is dus al 10 jaar achterhaalt,snipke,maar keep on dreaming,bro!

greetz

Comment

wie weet heeft snipke wel een grandma (granny)-fetish
                      net als bruce. ahahaha (zal het bijbehorende verhaal maar achterwege laten )

Comment

weer zo'n vreemde opmerking...
                        ik weet van niks.
                        een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

dan is er toch veel verschil wat betreft nederland en belgie wat betreft auto rijden, hier in belgie enkel van die knappe babes in knappe alfa's
                          Mijn 155 heeft ook een serieuse motorkap en een hoog kontje

grtz
                          stil growing

Comment

Niks mis met dames in een alfa..
                            Misschien in regio Amsterdam maar daar zit wel meer scheef, hé broertje

Greets...

Comment

Originally posted by [b
                              Citaat[/b] (Curiosio @ Mei. 06 2004,20:31)]Niks mis met dames in een alfa..
                              Misschien in regio Amsterdam maar daar zit wel meer scheef, hé broertje

Greets...
                              of jullie hebben een ander idee van schoonheid dan ik,broeder!

sommige mannen vallen namelijk op oudere vrouwen omdat die meer ervaring hebben..........

op een oude fiets moet je het leren zeggen ze wel eens maar ik ben allang uitgeleerd en geef nu les aan de wat jongere onder ons

les 1;vraag het arie want die weet het wel!

greetz

Comment

Greets...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X