Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Maar ik lust zelf ook wel wat, was een paar maandjes terug in Düsseldorf met Shannasse en kwam daar na eerst een liter bier te hebben gedronken tot 19 bacootjes.. Waren iets kleiner als in Nederland dat wel hoor maar toch als indicatie..
Je had die kop van die bardame moeten zien, geweldig...
En ja ik kon zelf naar de taxi lopen en ook vanuit de taxi het hotel in...
ik was zaterdag om 10 uur al zo dronken dat ik niets meer snapte, heb toen maar 50 mg ephedrine genomen en stug doorgegaan alleen was ik toen zo dronken dat ik met een ander wijf op de dansvloer ging staan schuren en dat vond mijn wannabe vriendinnetje die ik aan de bar liet zitten volgens mij niet zo leuk, want ze pakt haar telefoon niet meer op hahaha
ja waar zijn die goude oude tijden, was er vroeger ook helemaal niet vies van, een pintje of 30 ging er makkelijk in, en belgische pintjes he niet van die nederlandse limonade pintjes. Ik woon in leuven (studentenstad) en het is altijd plezant die nederlanders hier bezig te zien, de meestedenken dat ze kunnen drinken tot ze aan het belgisch bier beginnen
Ik drink al jaren niet meer. Nou af en toe op een receptie of zo een wijntje of zo, om toch niet helemaal uit de toon te vallen...
Maar goed vorig jaar op trouwfeest van bevriend koppel van ons...Na twee glaasjes witte wijn, was ik al aan het draaien... Was wel snikheet,m aar goed...
Citaat[/b] (real1972 @ Jun. 15 2004,09:41)]ik zuip bijna nooit maar als ik begin dan stop ik niet meer totdat ik er bij neer val.
de volgende dag sla ik meestal dan ook maar over
maar goed wanneer gaan we?
Als er een nog steeds een beetje een "vast" groepje is na de zomer lijkt het me leuk om het dan een keer af te spreken.
Dan slaap ik wel in mijn eigen bedje als je het niet erg vind...
Niks tegen Snipke hoor maar het blijft een vent en nogmaals geef mij maar gewoon een vrouw...
Gary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...
Academic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Comment