Stel je eens voor dat.....

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Stel je eens voor dat.....

Stel je voor dat bijv. Ed van Amsterdam merk X zou gaan promoten. Hij gebruikt het zelf ook en is op en top overtuigd dat merk X het merk is om te nemen.
    Prijs / kwaliteit is goed!

Zouden jullie dan merk X gaan kopen?

Is zomaar een vraag ik had hier een discussie over. Ik zeg dat mensen niet meer gaan kopen omdat een bekende kop er bij hoort.
    Oftewel als je van schumacher en ferrari houd, dan tank je alleen nog bij shell en rook je alleen nog marlboro??

Wat voor hem werkt werkt niet gelijk voor iedereen.. dus in dat opzicht niet...

Comment

alleen als ed sustanon gaat promoten,dan geloof ik hem pas!

al die bullshitverhalen van muscletech of andere merken trap ik niet meer in.

we weten allemaal waarom de pro's zo groot zijn en dat komt niet van de eiwitten.

dus mn antwoord is een volmondig;NEE!

greetz

Comment

ik trap nergens in, want die kop die erop staat krijgt enorm veel geld voor iets waarin hijzelf waarschijnlijk niet eens in geloofd.

ik hou me bij de basics: een goeie shake met niet te veel blablabla er rond.

greetz
        I just live once and I want the max out of it!

Comment

ik denk dat de meeste simpele recreatieve bodybuilders hem niet eens kennen. En die zijn volgens mij de grootste doelgroep die daar in geloven dat het dan extra waarde heeft.
          I live to end the game

Comment

Originally posted by [b
            Citaat[/b] (Adonis @ Mei. 13 2004,19:38)]ik denk dat de meeste simpele recreatieve bodybuilders hem niet eens kennen. En die zijn volgens mij de grootste doelgroep die daar in geloven dat het dan extra waarde heeft.
            Maar goed dan zou je dus een willekeurige forse knaap op de foto neer kunnen zetten om "geloofwaardig" over te komen!

Comment

dat lijkt me stuk goedkoper. En denk zelf met hetzelfde effect
              I live to end the game

Comment

daar geloof ik helemaal niet in, omdat iemand bekend op een pot eiwitten staat ga ik die niet kopen want meestal kosten die nog duurder dan een ander merk, die sponser met verdienen he om die kerel te kunnen onderhouden.

grtz
                stil growing

Comment

Originally posted by [b
                  Citaat[/b] (snipke @ Mei. 13 2004,20:19)]daar geloof ik helemaal niet in, omdat iemand bekend op een pot eiwitten staat ga ik die niet kopen want meestal kosten die nog duurder dan een ander merk, die sponser met verdienen he om die kerel te kunnen onderhouden.

grtz
                  Ik denk ook niet dat het zo werkt dus jullie zijn wel met me eens!

Comment

Originally posted by [b
                    Citaat[/b] (ariekanarie @ Mei. 13 2004,19:22)]alleen als ed sustanon gaat promoten,dan geloof ik hem pas!

al die bullshitverhalen van muscletech of andere merken trap ik niet meer in.

we weten allemaal waarom de pro's zo groot zijn en dat komt niet van de eiwitten.

dus mn antwoord is een volmondig;NEE!

greetz
                    I hear ya!!

Een hele grote volle spuit, daar geloven die gasten in. Niks mis mee, maar ga niet lopen kloten over je ginseng en je anti-oxidanten... allemaal prima supps, maar nothing beats good ol' test & growth...

Comment

Over Ed gesproken, ik zag hem laatst op tv en daarin vertelde hij dat hij shakes dronk met 90 gram eiwitpoeder erin.

Dat heeft toch helemaal geen zin zoveel eiwit in een shake aangezien je lichaam toch maar zo`n 10 gram per uur kan verbranden

Comment

als je gebruikt blijkt je lichaam meer te kunnen verwerken. En het is natuurlijk meer dan dat tie nodig heeft, maar ze denken allemaal beter teveel dan te weinig

I live to end the game

Comment

Originally posted by [b
                          Citaat[/b] (Adonis @ Mei. 14 2004,16:14)]als je gebruikt blijkt je lichaam meer te kunnen verwerken. En het is natuurlijk meer dan dat tie nodig heeft, maar ze denken allemaal beter teveel dan te weinig
                          Ja die gasten gebruiken wel heel wat hoor.
                          De sportschoolhouden van ons had zich voorbereid voor 2 wedstrijden in 3 maanden.
                          Hij gebruikte maar liefst 1500 euro alleen aan eiwitten en aanverwante artikelen. En nee daarmee bedoel ik niet AS
                          nee de Whey eiwitten carbo drinks stacks noem het maar op.
                          Maar er zijn heel wat bussen van 4 kg eiwit poeder er door hen gegaan. Ze gebruiken echt enorm veel !!!

Comment

Ik denk dat het beter verkoopt met een bekende kop erbij. Jongens die net beginnen gaan er zeker voor. Gasten die al wat langer trainen zeker niet.

Greets...
                            Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by [b
                              Citaat[/b] (Curiosio @ Mei. 18 2004,20:51)]Ik denk dat het beter verkoopt met een bekende kop erbij. Jongens die net beginnen gaan er zeker voor. Gasten die al wat langer trainen zeker niet.

Greets...
                              maar jongens die net beginnen kennen edje echt neit denk ik hoor. sommige kennen ronny, flex, etc. etc. niet eens. Kan je net zo goed een grote amateur erop gooien
                              I live to end the game

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X