Welke muziek luister je als je traint ??

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Welke muziek luister je als je traint ??

Welke muziek luister je als je traint ??
    Dit topic is bedoeld voor mensen die eens iet anders willen luisteren , dus leden GOOI het erop los

Ik luister meestal Energy trance

De muziek die in de gym gedraaid wordt.
    "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Ik zou het liefst tijdens het trainen beetje rock muziek luisteren of liedjes met bepaalde goede teksten.. Normaal luister ik vaak hardcore, hardstyle maar afwisseling vind ik ook wel leuk, zolang het maar geen hiphop of rap is
      "Straight outta gym"

Comment

Godsmack, Limp Bizkit, Rob Zombie, Pantera en nog wat dingetjes..

Comment

Online Metal radio's zoals Chronix, Radio that doesn't suck, Aardschok, Deathmetal.fm

Comment

Doordeweeks gewoon wat ze in de gym draaien.. van die trendshit, zoals house en dat soort zooi.
            Soms als ik op zaterdag train en er is zo goed als niemand (behalve wij dan) knallen we een eigen cd in de radio waar voornamelijk hardstyle op staat. Die paar andere mensen die er dan zijn kunnen er schijnbaar goed mee leven. Persoonlijk zou ik willen dat er constant hardcore gedraaid werd met hier en daar wat hardstyle er tussen.

Comment

Ik heb altijd mijn mp3 speler bij me en daar staat een heel scala van muziek op, meestal up tempo nummers waar ik ook lekker op kan lopen.
              "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Hardstyle liefhebbers hier :S,

Doe mij maar r&b

Comment

Originally posted by talalelh15 View Post
                  Hardstyle liefhebbers hier :S,

Doe mij maar r&b
                  hoezo ":S"? Problemen mee dat mensen andere muziek liefhebben dan jij?
                  "Straight outta gym"

Comment

hardstyle/80's/90's en soms david hasselhof als ik aan het deadliften ben.

Comment

House en trance en dance geeft een heerlijke boost tijdens het trainen. maar vaak luister ik alleen mijn eigen muziek tijdens het hardlopen

Comment

sportschool muziek, keb namelijk geen oordoppen en trainen met koptelefoon is niet handig zit wel te denken ff oordoppen te halen. Dan zal het waarschijnlijk drum n bass of hardtrance/goatrance worden.

Comment

Muse altijd
                          "Life is not waiting for the storm to pass, it's about dancing in the fucking rain!"

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
                            Ik heb altijd mijn mp3 speler bij me en daar staat een heel scala van muziek op, meestal up tempo nummers waar ik ook lekker op kan lopen.
                            Idem. De nummers varieren van trance tot snoeiharde metal. Beetje variatie kan geen kwaad toch
                            Geniet, en drink met maten!

Comment

Meestal metal, soms ook wat anders..
                              Motivation music FTW
                              YouTube - HARDCORE BODYBUILDING MOTIVATION
                              On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse