Voorruiten mag je niet blinderen.
Autoraam folie
Collapse
X
-
ongeveer 235 euro.... om het te laten doen...
Welkom bij CarTribal.nl - Online sticker Webwinkel autosticker autostickers raamstreamer raamstreamers vlammen raambanden tribals viperstripes viperstripe viperstrepenMake it happen, shock everyone!
Comment
-
zal 230 euro kosten ja. maar het verschil met dat je het zelf doet is werelds. heb mn eigen merc. c-klasse achter, achter zij en zijramen. achter en achter zij zo donker mogelijk (kan je niet naar binnen kijken) en voorste zij met zo donker als wettelijk mag. (is niet zo donker).
zwart is TE ALLEN TIJDE het mooist. dus die keuze zou ik je mee geven.
wat je zelf doet gaat altijd strepen, scheuren, bubbeltjes, los, etcetera.
is een investering maar je auto wordt 10x cooler. dit icm bumpers in kleur en goeie velgen heb je meteen een pimp bak.
110kg in een fiesta... das wel vreemd. missch. toch alles zwarteen dag niet geleefd..... dan ben je dood
Comment
-
Ik ga zeker weten laten blinderen, alleen de achter en achterzijruiten, daarnaast nog even sparen voor nieuwe velgen en dan is die wel zo'n beetje af, heel mischien letjes/devil eyes onder de koplampen of in de bumper zelf, dat word wel even sparen,
@Bruce denk dat het ook zwart wordt, zwart/rood gaat samen.
Fiesta vond ik kwaliteit/klasse in een daarbij kun je de auto mooi uitbreiden, de koplampen zijn fenominaal (wel die van 2010 versie hè) de bumper carrosserie kleur en met grill.
Scheelt veel geld als je bumper niet meer hoeft te kopen, enige wat ik moet doen aan de auto is.
-xenon
-velgen
-verlagen
-blinderen
eerst nog sparen ^^Last edited by gain is pain; 13-02-2011, 20:56.Make it happen, shock everyone!
Comment
-
Oh ja, enige waar ik wel van baal is dat ik de xenon niet kan inbouwen omdat er aan een kand voor de lampjes een vloeistof bak zit waardoor ik de lichtjes niet zelf kan verwisselen dus dit moet ook bij de dealer gebeuren wat me ook nog 200-300 eurri gaat kosten ipv een paar tientjesMake it happen, shock everyone!
Comment
-
Zou niet gaan kloten met ledjes iig.. aftermarket is altijd een heel stuk minder als origineel als het op die ledstroken aankomt. Voor die xenon zou ik hlautomotive eden is bellen.. kun je xenon halen en zij monteren het voor veertig euro. Hl is eigenlijk alleen voor bmw maar wie weet willen ze het gewoon voor je monteren.. ben je stuk goedkoper uit.Last edited by Maasproductions; 13-02-2011, 21:04.
Comment
-
Originally posted by Maasproductions View PostZou niet gaan kloten met ledjes iig.. aftermarket is altijd een heel stuk minder als origineel als het op die ledstroken aankomt.
Zoek maar op is bruut:
ford fiesta ms design dagvrijlicht
kost wel wat centen 521 euro en dan nog bevestegingskosten..Make it happen, shock everyone!
Comment
-
Originally posted by gain is pain View PostNiet zelf gaan kutten maar laten inbouwen in mijn bumper.
Zoek maar op is bruut:
ford fiesta ms design dagvrijlicht
kost wel wat centen 521 euro en dan nog bevestegingskosten..
Kost veel geld ja.. ben ook bezig dingetjes te veranderen aan mijn wagen (velgen xenon etc..) zijn dure grapjes!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...4 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....4 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment