Nog lekker uit je plaat gegaan?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by FlorisPL View Post
    Goed bezig, stoere vent.
    Floris zeur niet.

Comment

je start het topic best leuk..alleen die laatste zin..tja..says it all..
      There are no more barriers to cross. All I have in common with the uncontrollable and the insane, the vicious and the evil, all the mayhem I have caused and my utter indifference toward it I have now surpassed.

Comment

Als ik had geweten dat je dan raar zou gaan doen,had ik het zeker gelaten,vind het op zich al niet verwonderlijk dat op dit topic no geen slotje zit,ik vind Bodynet de laatste tijd erg hard achteruit gaan.
        En dan niet op 1 of 2 punten.

Comment

Ik had je best wel deelgenoot willen maken van mijn weekend-bezigheden...maar dat je nu nu ineens raar vindt...Hey..heb jij al eens een normaal mens ontmoet?..en beviel 't..
          There are no more barriers to cross. All I have in common with the uncontrollable and the insane, the vicious and the evil, all the mayhem I have caused and my utter indifference toward it I have now surpassed.

Comment

Originally posted by Richard075 View Post
            Als ik had geweten dat je dan raar zou gaan doen,had ik het zeker gelaten,vind het op zich al niet verwonderlijk dat op dit topic no geen slotje zit,ik vind Bodynet de laatste tijd erg hard achteruit gaan.
            eeh wat lul je allemaal man?? enig idee wat je zegt? JIJ VERNEUKT BODYNET dus begin eerst bij jezelf beeps geilert

Hahahaha Tjing peng pang,zeg het net tegen mijn vriendin,zal ik je zeggen wat ze zei over je?
            Nee laat ik me maar inhouden,en mij niet zo laag en kinderachtig als jou en je malle kindervriendjes gaan gedragen.Succes kinders!
            sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Joh zit het je nu nog steeds dwars dat beeps ik en ik geloof nibor het toen zo leuk hadden?
              Pff wat een oud zeer heb je toch,ik mag toch hopen dat ik je er niet teveel mee heb beschadigd man mentaal.Anders hier mijn spijtbetuiging,misschien kom je er dan overheen?

Comment

Joh zit het je nu nog steeds dwars dat beeps ik en ik geloof nibor het toen zo leuk hadden?
                Pff wat een oud zeer heb je toch,ik mag toch hopen dat ik je er niet teveel mee heb beschadigd man mentaal.Anders hier mijn spijtbetuiging,misschien kom je er dan overheen?
                bekhouwe
                sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Good old Bodynet, waar is de tijd gebleven....
                  1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

haha het test druipt hier uit me monitor.. jezus
                    Failure is your friend

Comment

Ik moet toegeven dat ik het een leuk topic vind!

Trouwens, Richard, was jij niet 34?
                      Last edited by scoobydoo; 29-03-2011, 09:27.
                      Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

,ik vind Bodynet de laatste tijd erg hard achteruit gaan.
                        Ik heb het net ook al aangegeven in het Tsunami topic, dus je zult er wel niet blij mee zijn, maar ik zeg het hier ook nog eens: dat doe je zelf.
                        Je gedraagt je behoorlijk lullig.
                        "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Ik ga nu lekker uit mijn plaat moet ik zeggen:

Paar nummertjes Hard Bass voor het trainen doet me altijd erg goed.!!
                          Ben ik lekker opgepept en wakker, klaar om te zweten!

Edit: Bump N00b.. Srryy
                          In Other Wordz: To Drop Bottom Without Bottoming Out!!

Comment

Gisteren naar Noordwijk geweest. Was top. 3 halve negerinnen stonden eerst tegen m'n voet te tikken, ik reageerde niet. Naderhand een tik tegen m'n kuit, hun alle 3 lachen, komt de lelijkste van de 3 sorrie zeggen, bah. Toen zijn we maar even verderop gaan staan. Er werd nog een kind van 20 boos omdat we haar nummer niet vroegen en zo weg gingen na een kwartier met haar gestaan te hebben. Foto's volgen later bradie's.
                            In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

Originally posted by Venum View Post
                              Good old Bodynet, waar is de tijd gebleven....
                              good old bodynet is ver weg van hier helaas.

Comment

Originally posted by adon1s View Post
                                Gisteren naar Noordwijk geweest. Was top. 3 halve negerinnen stonden eerst tegen m'n voet te tikken,
                                *Ziet 3 negerinnen zonder onderlichaam voor zich*

Foto's volgen later bradie's.
                                Okey, ik ben benieuwd.
                                Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X