Originally posted by FlorisPL
View Post
Nog lekker uit je plaat gegaan?
Collapse
X
-
je start het topic best leuk..alleen die laatste zin..tja..says it all..There are no more barriers to cross. All I have in common with the uncontrollable and the insane, the vicious and the evil, all the mayhem I have caused and my utter indifference toward it I have now surpassed.
Comment
-
Ik had je best wel deelgenoot willen maken van mijn weekend-bezigheden...maar dat je nu nu ineens raar vindt...Hey..heb jij al eens een normaal mens ontmoet?..en beviel 't..There are no more barriers to cross. All I have in common with the uncontrollable and the insane, the vicious and the evil, all the mayhem I have caused and my utter indifference toward it I have now surpassed.
Comment
-
Originally posted by Richard075 View PostAls ik had geweten dat je dan raar zou gaan doen,had ik het zeker gelaten,vind het op zich al niet verwonderlijk dat op dit topic no geen slotje zit,ik vind Bodynet de laatste tijd erg hard achteruit gaan.
En dan niet op 1 of 2 punten.
Originally posted by Richard075 View PostHahahaha Tjing peng pang,zeg het net tegen mijn vriendin,zal ik je zeggen wat ze zei over je?
Nee laat ik me maar inhouden,en mij niet zo laag en kinderachtig als jou en je malle kindervriendjes gaan gedragen.Succes kinders!sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70
you know they can't handle us like debbies does dallas
Comment
-
Originally posted by Richard075 View PostJoh zit het je nu nog steeds dwars dat beeps ik en ik geloof nibor het toen zo leuk hadden?
Pff wat een oud zeer heb je toch,ik mag toch hopen dat ik je er niet teveel mee heb beschadigd man mentaal.Anders hier mijn spijtbetuiging,misschien kom je er dan overheen?sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70
you know they can't handle us like debbies does dallas
Comment
-
Originally posted by Richard075 View Post,ik vind Bodynet de laatste tijd erg hard achteruit gaan.
En dan niet op 1 of 2 punten.
Je gedraagt je behoorlijk lullig."Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "
Comment
-
Ik ga nu lekker uit mijn plaat moet ik zeggen:
Paar nummertjes Hard Bass voor het trainen doet me altijd erg goed.!!
Ben ik lekker opgepept en wakker, klaar om te zweten!
Edit: Bump N00b.. SrryyIn Other Wordz: To Drop Bottom Without Bottoming Out!!
Comment
-
Gisteren naar Noordwijk geweest. Was top. 3 halve negerinnen stonden eerst tegen m'n voet te tikken, ik reageerde niet. Naderhand een tik tegen m'n kuit, hun alle 3 lachen, komt de lelijkste van de 3 sorrie zeggen, bah. Toen zijn we maar even verderop gaan staan. Er werd nog een kind van 20 boos omdat we haar nummer niet vroegen en zo weg gingen na een kwartier met haar gestaan te hebben. Foto's volgen later bradie's.In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."
If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.
Comment
-
Originally posted by adon1s View PostGisteren naar Noordwijk geweest. Was top. 3 halve negerinnen stonden eerst tegen m'n voet te tikken,
Foto's volgen later bradie's.Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
4 uur geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...9 uur geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...2 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 81kg 3x
1 sec paused safety bar squat:
- 75kg 6x
Wide grip bent...-