Tsjechie-nedrland

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Tsjechie-nedrland

Wie heeft er een mening over de wissel van de eeuw tijdens de wedstrijd Tsjechie-Nederland, bah bah bah.

haha de wissel? ik denk dat daar geen meningsverschillen over zijn. zelfs dick advokaat is het met iedereen eens.
    de flop van de eeuw. (nu al en die duurt nog 96 jaar)
    een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

ik ben wel Belg en mijn nationale ploeg sucks big time, maar die wedstrijd gisteren was echt wel het beste wat ik in tijden gezien heb (toch voor europese voetbal).

ook te danken natuurlijk aan het koudere weer, maar beide ploegen hebben echt het beste van zich gegeven.

greetz
      I just live once and I want the max out of it!

Comment

Mijn mening is het zelfde als die van alle anderen gok ik.

Greets...
        Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Ik vind dat iedereen het maar op de wissel schuift, terwijl ze genoeg kansen gemist hebben.
          En tuurlijk met Robben erin was het wel beter gegaan. Mar ze hadden nooit die kansen mogen missen.
          Die k#cking scheids was ook niet normaal bezig met die rode kaart en het niet geven van een penalty.

grtz..
          Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Er waren inderdaad meerdere factoren maar ze hebben het gewoon zelf laten liggen vind ik. Verder was Tsjechie gewoon ook goed natuurlijk.

Greets...
            Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Ja met 2-0 achter staan en dan met 2-3 winnen is wel goed natuurlijk.
              Nu hopen dat ze ook van de duitsers willen winnen en niet hun krachten willen gaan sparen voor de kwart finalen

Grtz..
              Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X