Aub petitie ondertekenen verkrachting kinderen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Aub petitie ondertekenen verkrachting kinderen

Aub ondertekenen;

Wij
    Bezorgde Nederlanders,
    constateren
    naar aanleiding van het programma van Pauw & Witteman,
    dat penetratie bij baby's, peuters & kleuters wettelijk niet als verkrachting wordt aangemerkt, zolang er geen sprake is van bijkomend geweld.
    Deze misdaad wordt dan behandeld als ontucht met een minderjarige.
    (art. 242 - 251 wetboek van strafrecht).
    Wij zijn van mening dat er wel degelijk sprake is van geweld; psychisch en lichamelijk en verzoeken dan ook de leden van de Tweede Kamer een wetswijziging in te dienen opdat ook ontucht met minderjarigen als "verkrachting" wordt aangemerkt en als zodanig door het Openbaar Ministerie behandeld zal worden.
    Tevens verzoeken wij de leden van de Tweede Kamer de maximale straf van
    12 jaar te verhogen en TBS met dwangverpleging verplicht te stellen.

Penetratie bij baby's, peuters, kleuters en kinderen tot 12 jaar is ALTIJD verkrachting | petities.nl
    You can not become LEGenDArY without Legday

Gedaan.

Walgelijk. Eerst kiest hij al bewust kinderen onder de 4 jaar, omdat die het niet kunnen verwoorden. En nu dit.

Comment

Misdaad loont in het land van...
      Ssssmoking

Comment

Niet ondertekent. Hoe smerig ik het ook vind, er is al een regeling voor. 12 jaar vind ik ruim genoeg, voor welke misdaad dan ook. Meer dan de slachtsoffers een vergeldingsgevoel geven is het niet.
        In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

Originally posted by adon1s View Post
          12 jaar vind ik ruim genoeg, voor welke misdaad dan ook.
          Meen je dat? Zeker bij dit soort daders is de kans op herhaling zeer groot, waardoor je diegene eigenlijk niet lang genoeg in de gaten kan houden.

Getekend overigens
          Squat 5 x 147.5
          Bench 5 x 122.5
          Deadlift 5 x 180

Comment

Getekend.
            http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/50671-log-2012-steefdk.html

Comment

Getekend. Dit zijn zaken die levenslang verdienen.
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Na het zien van een TROS programma over identiteitsfraude omdat we te pas en onpas onze ID's laten kopieren door bedrijven die er niks mee te maken hebben maak ik me daar drukker om dan pedofiele verkrachting.

Comment

Uiteraard ondertekend..
                  In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
                  Squat 230 kilo
                  Bankdrukken 137.5 kilo
                  Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

No Doubt

Comment

Wat is dit nou weer voor mieren-neukerij, hebben we hier geen rechters voor? Me dunkt dat als je hier voor hebt gestudeerd toch wel het een en ander goed kunt interpreteren, waarom hiervoor een petitie? Het is vreselijk dat het gebeurt, maar wat gaat deze petitie daar in hemelsnaam aan veranderen?

Comment

Getekend.
                        Zou meer voor een wet zijn welke verplicht dit soort figuren te castreren en hun pik af te hakken.

Comment

Hmmmm afsnijden zonder verdoving van het complete geslachtsdeel,verder laat ik me niet uit over hoever nu te gaan bij zo'n debiel,keel doorsnijden linia recta!!

Comment

Originally posted by Silk View Post
                            Wat is dit nou weer voor mieren-neukerij, hebben we hier geen rechters voor? Me dunkt dat als je hier voor hebt gestudeerd toch wel het een en ander goed kunt interpreteren, waarom hiervoor een petitie? Het is vreselijk dat het gebeurt, maar wat gaat deze petitie daar in hemelsnaam aan veranderen?
                            inderdaad.

Comment

Originally posted by Silk View Post
                              Als je zelf een beetje gestudeerd zou hebben, zou je beseffen dat mensen die dit zich aan dit soort praktijken schuldig maken, zieke misselijke mensen zijn die constant maximaal gebruik maken van de mazen in onze wet, en misbruik maken van de meest kwetsbare in onze samenleving, jonge kinderen.

Wat kan deze petitie veranderen? Wellicht niks, maar met die 10 seconden die ik kwijt ben om het in te vullen, wil ik graag de gok wagen. Ik respecteer de mening van mensen die vinden dat 12 jaar gevangenisstraf een gepaste straf is voor een dergelijk misdrijf, ik persoonlijk vind levenslang of de doodstraf een betere optie.
                              How you like them apples?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X