Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Zou niet eens een punt van discussie moeten zijn. Wie in staat is een heel jong kind op deze manier ' te benaderen ' is heel erg ziek en is tot alles in staat.
Dan is fraude met id kinderspel geworden. Mensen die zich daar drukker om maken dan om het welzijn van kinderen en dieren, ga ik royaal uit de weg. Ik sta niet voor mezelf in anders.
Als je zelf een beetje gestudeerd zou hebben, zou je beseffen dat mensen die dit zich aan dit soort praktijken schuldig maken, zieke misselijke mensen zijn die constant maximaal gebruik maken van de mazen in onze wet, en misbruik maken van de meest kwetsbare in onze samenleving, jonge kinderen.
Wat kan deze petitie veranderen? Wellicht niks, maar met die 10 seconden die ik kwijt ben om het in te vullen, wil ik graag de gok wagen. Ik respecteer de mening van mensen die vinden dat 12 jaar gevangenisstraf een gepaste straf is voor een dergelijk misdrijf, ik persoonlijk vind levenslang of de doodstraf een betere optie.
Enige samenhang in je betoog? Je zegt dat je moet studeren voordat je zelf de zieke mensen in de samenleving kunt ontdekken? Precies mijn punt dus.
Er zijn trouwens maar weinig meningen die ik niet respecteer, maar mensen die vinden dat de doodstraf moet worden ingevoerd zijn volgens mij per definitie minder mens dan andere mensen.
Wat mij vooral tegenstaat aan deze petitie, is dat het een soort van hype is, gestart door een show, en nu denkt ineens iedereen dat het veranderd moet worden.
Enige samenhang in je betoog? Je zegt dat je moet studeren voordat je zelf de zieke mensen in de samenleving kunt ontdekken? Precies mijn punt dus.
Er zijn trouwens maar weinig meningen die ik niet respecteer, maar mensen die vinden dat de doodstraf moet worden ingevoerd zijn volgens mij per definitie minder mens dan andere mensen.
Wat mij vooral tegenstaat aan deze petitie, is dat het een soort van hype is, gestart door een show, en nu denkt ineens iedereen dat het veranderd moet worden.
Dan is het maar goed dat ik het niet voor het zeggen heb hier in Nederland Silk!. Ik vind gevangenisstraffen voor dit soort misdrijven(eigenlijk alles betreffende pedofilie) en levensdelicten een verspilling van belastingsgeld. Jij hebt je mening, en ik de mijne.
12 jaar vind ik ruim genoeg, voor welke misdaad dan ook. Meer dan de slachtsoffers een vergeldingsgevoel geven is het niet.
Je mening mag je hebben en de wet heeft op dit moment dezelfde mening als jij....Helaas ook voor dat meisje van 12 jaar wat nu volop in het nieuws is, vader heeft in 1995 zijn dochter uit een ander huwlijk misbruikt, is er voor veroordeeld maar omdat jouw mening en de wet verteld om deze mensen vooral niet te zwaar te straffen heeft deze vader de mogelijkheid gehad om zijn andere dochter op 11 jarige leeftijd te bezwangeren, om zijn zieke manier van handelen te benadrukken heeft deze man ook vrolijk lopen te vertellen aan iedereen die het maar horen kon dat hij opa werd en hoe trots hij was.......hoe ziek kan je zijn?
Deze mensen die kinderen misbruiken zijn ziek in hun hoofd en horen niet thuis in de maatschappij, horen opgesloten te worden voor de rest van hun leven, een homo bekeer je ook niet dus een pedo gaat ook vast niet lukken, ik vertrouw mijn kinderen er iig niet aan toe...never.
Dat is een quote van Silk, niet van mij.. zoals je boven mijn reactie kunt teruglezen.
Om precies te zijn is het wel degelijk jouw quote.
Maar ik had eigenlijk moeten zeggen, wat gaat deze wetsverandering teweeg bregen? Zwaardere straffen of wat? Ben wel nieuwsgierig wat het doel was van deze enquete.
heb niet eens alles gelezen wat jullie gezegd hebben maar topic zegt al genoeg... die gasten zijn het leven niet waard, ik hoop echt dat ie rot in de hel en dat ie het heel zwaar krijgt zijn hele leven lang...
en nee hier kom ik niet op terug, mensen die kinderen hebben weten precies wat daar voor gevoel bij zit...
ik ga er verder niet op in anders naai ik mezelf alleen maar op hier, domme domme aktie meneer....
Ik heb zelf enkele jaren in een penitentiaire inrichting gewerkt,een tijd daarvan gewerkt op de afdeling voor psychisch gestoorden,pedofielen,kindermoordenaars,verkrachte rs...Ik opteer voor de wet van de vergelding voor deze categorie...
There are no more barriers to cross. All I have in common with the uncontrollable and the insane, the vicious and the evil, all the mayhem I have caused and my utter indifference toward it I have now surpassed.
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment