Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
als je 50 euro naar me overmaakt mag je er 1 hebben
50 euro voor een T-shirt is belachelijk.
n een tshirt rondlopen met bodynet en betalen om om voor hun reclame te maken is ook belachelijk dus ahhhh johhhhhhh gun mij ook is wat... 50 euries is goeiekoop
ik houd er niet van om afgezet te worden.
En ik houd ook niet van de manier waarop je me benaderd om een shirt te kopen.
tis ook meer een geintje sufkut, ging over dat topic
Nogal zielig om mij te gaan irriteren via pm als je het hier zat bent.
Veel mensen die maar schreeuwen hoe kut het hier gaat zie ik keer op keer terug in trollende discussie's imo zoek je het dan zelf op..
is al de derde die dat doet in een week tijd ja.
eerst Richard die zijn hoofd nog eens verliest door al zijn getroll, dan iemand met met zijn eerste post geloof ik verteld hoe het hier wel niet de laatste tijd aan toe gaat (wtf?) en nu Yves die zelf ook net zo hard meetrollllzzt
is al de derde die dat doet in een week tijd ja.
eerst Richard die zijn hoofd nog eens verliest door al zijn getroll, dan iemand met met zijn eerste post geloof ik verteld hoe het hier wel niet de laatste tijd aan toe gaat (wtf?) en nu Yves die zelf ook net zo hard meetrollllzzt
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
Comment