wat zou je nou altijd nog es willen doen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• wat zou je nou altijd nog es willen doen

omdat er zoveul leuke topics zijn met lief doen, etc.
    wat zou je nou altijd nog willen doen, maar is er niet van gekomen nog, of durf je niet, of weet ik het.
    niet miljonair worden ofzo. effe gewoon chill.

ikzelf: bungee jumpen. nog niet gedaan wil ik wel.
    amazone afvaren/ oerwoud doorkruisen. lukt niet meer. (ivm gezin)
    raften. ga ik echt een keer doen.

wat ik ook graag es zou willen doen: iets winnen, bijv. 10000 euro of meer, die je VERPLICHT moet vergokken in las vegas. ik wil daar heen, maar heb geen geld genoeg en als ik gewoon 10k win, ga ik het niet vergokken. dus het moet verplicht zijn. uiteraard incl. alle royalty die erbij hoort.

circuit rijden.

nou, next!
    een dag niet geleefd..... dan ben je dood

CERN bezoeken Dat gaat deze zomer in vervulling: mijn vriend loopt daar nu stage. Wetenschapswalhalla!
    Status: pakt het weer rustig aan op.

Comment

Kuren met groeihormoon.
      Ben nooit eens een keer in staat dat voor een jaartje of tig te doen.
      Altijd komt er wel iets tussen dat belangrijker is.
      Ben momenteel bezig voor m'n rijbewijs en moet er ook een auto komen.

Comment

Ik zou graag een reverse gangbang willen doen. Geen geintje. Daarnaast zou ik ook wel een keer playboy mansion in het bubbelbad willen incl. massage.. Bungee jumpen, parachutespringen, enz trekt me niet. Heb ook nooit wat gehad met pretparken.
        In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

op het almachtige podium staan als BB'er in een wat hogere klasse , dat komt nog wel
          Make it happen, shock everyone!

Comment

Originally posted by adon1s View Post
            Ik zou graag een reverse gangbang willen doen. Geen geintje. Daarnaast zou ik ook wel een keer playboy mansion in het bubbelbad willen incl. massage.. Bungee jumpen, parachutespringen, enz trekt me niet. Heb ook nooit wat gehad met pretparken.
            Reverse gangbang, dat is toch dat je anaal genomen wordt door een mannetje of 75?

Comment

Naar Thailand om me daar voor 50 euro de hele week scheel te neuken
              (hmmm ladyboys)

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
                Reverse gangbang, dat is toch dat je anaal genomen wordt door een mannetje of 75?
                Haha nee, dat is dat er 5 vrouwen met je piemel spelen en dat er daarnaast nog 5 vrouwen zijn om mee te spelen
                In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

mn ex keihard in dr oor neuqon
                  "Life is not waiting for the storm to pass, it's about dancing in the fucking rain!"

Comment

Originally posted by adon1s View Post
                    Haha nee, dat is dat er 5 vrouwen met je piemel spelen en dat er daarnaast nog 5 vrouwen zijn om mee te spelen
                    die zet ik erbij.
                    rubeltje: jij heb echte toekomstdromen zie ik wel. moet tog neit zo moeiluk zijn?
                    een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by Rubeltje View Post
                      mn ex keihard in dr oor neuqon
                      Verdomme, wat een ideeën man.. Ik zou ook graag m'n hond loslaten op m'n ex. Vastbinden, hond erop en erna met een knijptang de baarmoeder eruit.

Comment

Heb nog tijd zat in men leven dus hoop nog bepaalde dingen uit te kunnen voeren. Ben pas 22 dus ben nog niet in het stadium van men leven dat de klok begint te tikken. Maar een vet feest organiseren (een echte, niet zo'n huis, tuin en keuken geval:P) en een dikke wereldreis staan op het programma. Eigen bedrijf is ook iets waar ik van droom
                        Bungie jumpen overigens al gedaan, heel vet. Skydiven wil ik ook nog gaan doen.

Comment

Deelname aan een illegale straatrace met een gechiptunde auto van 450-500pk

ps: ik snap niet dat veel mensen een x6 willen rijden voor veel minder geld rij ik liever een Dodge ram van 505pk
                          Last edited by gain is pain; 03-05-2011, 21:46.
                          Make it happen, shock everyone!

Comment

Originally posted by Ellie View Post
                            CERN bezoeken Dat gaat deze zomer in vervulling: mijn vriend loopt daar nu stage. Wetenschapswalhalla!
                            Kijk! Dat is nog eens wat. CERN zou ik ook wel eens willen zien.
                            Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

Originally posted by niet_hier View Post
                              Kijk! Dat is nog eens wat. CERN zou ik ook wel eens willen zien.
                              Helaas kun je niet meer ondergronds komen, dat is mijn vriend 3 jaar geleden wel gelukt. Toen zijn ze er op studiereis geweest, vlak voordat het daar in gebruik ging en dus verboden terrein werd. Maar ik ben alsnog heel erg benieuwd
                              Het enige nadeel is dat ik mijn vriend nu 5 maanden moet missen, hij is zondag vertrokken. Gelukkig komt hij nog eens hier naartoe en ik ga in de vakantie daar heen.
                              Status: pakt het weer rustig aan op.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X