ben ik te lelijk om een vriendin te krijgen?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• ben ik te lelijk om een vriendin te krijgen?

"We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

jaa...
    Lost all i got

Comment

Op ieder potje past een dekseltje.
      Je moet ook niet kieskeurig zijn met zo'n kop.
      Verwacht geen playmate!
      Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

ik verwacht zeker geen playmate, maar zelfs bij lelijke lukt het niet
        "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

Misschien een nieuwe outfit? Andere bril? Kapper?
          Ik zie je daar liggen met een goor petje en een t-shirt waar ik nog niet eens in durf te slapen!
          Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

Uiterlijk speelt maar een beperkte rol.

Waarschijnlijk heb je een slechte mindset en schat jij jezelf laag in, dit straal je uit en is niet aantrekkelijk.
            Squat 5 x 147.5
            Bench 5 x 122.5
            Deadlift 5 x 180

Comment

Ik geloof niet in knap of lelijk heel eerlijk gezegd. Tuurlijk doet uiterlijk er toe. Maar gaat meer om attidude, dat staat inherent aan hoe verzorgd jij eruitziet en dat is weer gekoppeld aan wat je uitstraalt, hoe jij jezelf ziet/ voelt.

Basis van het verhaal is, hou van jezelf alvorens je van een ander kan houden. Maar dan ook echt houden van. Klinkt egoïstisch maar is echt zo.

Tijd voor een metamorfose, verander van bril, knal die petje weg, koop andere kleren. Ga met mensen om die succesvol zijn.

Foto straalt 0,0 i am the man uit. Anders gezegd als je denkt dat je lelijk bent dan straal je dat uit.

Ben het niet eens met fitnessfreak, wil niet weten hoe vaak ik dudes met super super lekkere chicks zie, waar mn broek vanaf zakt. Dudes voldoen niet aan schoonheidsideaal.

Hoe sta je in het leven.

Verandering is erkennen dat........

Respect btw.
              ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
              We like it
              ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Comment

kerel we gaan tog dood vandaag maak je niet druk
                verkracht iemand gewoon op straat
                Lost all i got

Comment

heb wel erger gezien hoor. hoop niet dat dit een gozert is bij je op school, die je kent ofzo
                  een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Ben uberhaupt buffed? je lijkt eerder op een gast die '' if it fit your macro's '' heeft uitgevonden. En zoals Fitnessfreak zegt, op elk potje past een dekseltje. Of een wat groter dekseltje, kleiner zul je niet krijgen. Whoops!

Comment

Originally posted by Hermandad View Post
                      Ben uberhaupt buffed? je lijkt eerder op een gast die '' if it fit your macro's '' heeft uitgevonden. En zoals Fitnessfreak zegt, op elk potje past een dekseltje. Of een wat groter dekseltje, kleiner zul je niet krijgen. Whoops!

alleen als die veel geld heeft;
                      1.94 103KG

Comment

Ja.

"Doe iets aan jezelf and stop complaining."

Zeg dat maar tegen hem.
                        The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Roelinho trollking xD
                          Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

gewicht speelt niet zo'n rol denk ik
                            vroegah woog ik 90 redelijk droog, en situatie was dezelfde
                            heb me laatste halfjaar wat laten gaan, weeg nu iets van 110 ofzo, maar ben sinds 2 weken terug aan het trainen

Comment

als ji dat bent ben je lelijk dit komt hard aan maar het is niet anders. Met zo een uiterlijk moet je blij zijn met wat je krijgt , en train je uberhaupt wel?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X