ben ik te lelijk om een vriendin te krijgen?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Vrouwen vallen op de 'leider van de mannen'. Dit betekent dat je zelfverzekerd moet zijn, dat je zeker bent van je zaakjes en dat je je leventje goed op orde hebt(alsof het lijkt dat je helemaal geen vrouw nodig hebt aangezien alles je goed gaat). Tevens is het heel belangrijk om er netjes en verzorgd bij te lopen, hierbij gaat het neit om 'knapheid' maar gewoon verzorgd, mooi gepoetst gebit, schone oren, geschoren etc.. Voor jou betekent dit dus mooie shirts kopen, pet af, fatsoenlijk kapsel en lenzen of een mooie designbril kopen. Verder moet je waarschijnlijk heel erg aan je zelfvertrouwen werken want het feit dat je hier foto's van jezelf gaat posten om het ons te vragen duidt op een heel laag zelfbeeld. Een van de beste middelen om je zelfvertrouwen omhoog te halen is ook nog eens fitness

Het gaat er heel erg om hoe je iets bij vrouwen brengt. Daaruit maken laat je al heel gauw blijken hoe je bent etc. Dat het bij lelijke vrouwen niet lukt is gewoon de manier waarop je jezelf presenteerd. Hoe kom je op haar af, wat zeg je etc. Tis gwn oefnenen.

En als je er echt heel slecht in bent lees je er toch gewoon eens een boek over. Hoef je je echt niet voor te schamen, want het feit dat je je ergens voor schaamt duid alweer op een laag zelfbeeld. Goed boek om te lezen is Bijv: Mystery Method - The Venusian Arts Handbook (download torrent) - TPB heel interessant om te lezen ook al gaat het goed in je liefdesleven.

Succes

Comment

Dat is toch niet luppie he?
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Roelinho is er heel goed in om zonder toestemming en slechts met de bedoeling om mensen af te zeiken foto's te gebruiken.
        Hij is dit uiteraard niet zelf maar het is altijd leuk om ten koste van een ander lollig te zijn in zijn zielige beleving.
        Ik weet niet wie het is, maar ik vind het sowieso al sneu.
        "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
          Dat is toch niet luppie he?
          denk niet dat het luppie is, vraag me af of luppie nog wel post. Weet jij of hij nog actief is op BR

Comment

Ik heb gisteren nog foto's van luppie gepost, dus ik kan met 100% zekerheid zeggen dat dit luppie niet is, al was hij wel iets veranderd..
            In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

Originally posted by Hermandad View Post
              denk niet dat het luppie is, vraag me af of luppie nog wel post. Weet jij of hij nog actief is op BR

hij is wel actief op 2 andere fora waar ik kom.
              "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by roelinho View Post
                mischien een vriendje?
                een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

Dan durf ik ook met zekerheid te zeggen dat dit luppie niet is. De foto zelf is echt typisch amerikaans, waarom weet ik niet. Maar je ziet heel goed aan een foto of het een hollander is of een amerikaan. In dit geval typisch een amerikaan, de bril, het petje, vies tshirtje, vette kop. haha

Comment

is idd amerikaan
                    mooie read :P
                    "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

Whaha had ik ook gezegd :P
                      ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
                      We like it
                      ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Comment

of een duitser?..
                        1.94 103KG

Comment

als ie maar gay is
                          een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Misschien zit hij wel aan het eind van een enorme dirty bulk.. 3 maandjes cutten en hij staat weer op 9%!
                            Failure is your friend

Comment

Denk dat je beter kan hopen dat je in een volgend leven beter terugkomt, in dit leven zul je sterven als maagd.
                              Gelukkig voor jou ben je het niet op de foto en ben ik eigenlijk benieuwd of jij zelf hetzelfde probleem hebt en dat nu via aan andere foto voor jezelf probeert te vergoeilijken!
                              Last edited by Iguana; 22-05-2011, 22:16.
                              In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
                              Squat 230 kilo
                              Bankdrukken 137.5 kilo
                              Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Hey roelinho.. je hebt duidelijk iemand nodig die je moeten helpen om jailbaits/cougars/asians te regelen..
                                ik sta voor je klaar jongen.
                                call me x
                                sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X