Spider-man 2

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Spider-man 2

Jongens, ik ben gisteravond naar spider-man 2 geweest. Die film is goed! Da's echt niet te geloven! Nou ben ik een science-fiction-freak en dan in het bijzonder de afdeling superhelden, maar deze moet echt iedereen zien! Goed acteerwerk, leuke hoofdpersonen, fantastische actie, knap computerwerk en een prima verhaal. Deel 1 vond ik al top, maar deze is echt nog krankzinnig veel beter. Welnu, genoeg superlatieven, gaat 'm zien!
    We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Ik zal hem is downloaden
    It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

mijn vriendin heeft bij 3fm kaarten gewonnen dus ik zal hem binnen kort ook zien.
      als het goed is tenminste volgens mij duurt zoiets nogal lang.

Grtz..
      Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

En Tobey Macquire heeft nu een speciaal kostuum aan bestaande uit twee lagen... een muscle-suit met bovenliggende karakteristieke spidermanpakkie....

Toch vind ik het verkeerde keuze. Spiderman is lenig, maar ook serieus gespierd in de comics... Jammer, ze hadden op zijn minst voor een meer atletisch individu kunnen kiezen..

maar goed...

Ik zie hem binnen half jaar we op Canal plus

Comment

Originally posted by [b
          Citaat[/b] (Black_Label_Coolrain @ Jul. 15 2004,21:27)]Ik zie hem binnen half jaar we op Canal  plus
          Vergeet het maar. Daar gaat wel een jaar overheen!
          We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Heb 'm gedownload. Zal vanavond kijken. Voor de geintresseerde... in alt.binaries.ftn zoeken op spidey. incl. NL subs. Voor liefhebbers van 'de Rock', zijn nieuwe film 'walking tall' (release in september) staat ook in a.b.ftn

What's the difference between your wife and your gear?
            They both cost you all your money, make you loose your hair, give you a headache, keep you a wake at night, both can hurt you when you mis-use them, so you should handle them with care.
            I also love them both, and can't live without them.

Comment

Is het een beetje goede kwaliteit of met de camera gefilmt?
              It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

Originally posted by [b
                Citaat[/b] (red @ Jul. 16 2004,12:20)]Is het een beetje goede kwaliteit of met de camera gefilmt?
                Beeld is perfect, geluid is 5.1 maar een beetje zacht. Gewoon je versterker wat harder zetten.
                What's the difference between your wife and your gear?
                They both cost you all your money, make you loose your hair, give you a headache, keep you a wake at night, both can hurt you when you mis-use them, so you should handle them with care.
                I also love them both, and can't live without them.

Comment

Originally posted by [b
                  Citaat[/b] (diet4ever @ Jul. 16 2004,10:57)]Heb 'm gedownload. Zal vanavond kijken. Voor de geintresseerde... in alt.binaries.ftn zoeken op spidey. incl. NL subs. Voor liefhebbers van 'de Rock', zijn nieuwe film 'walking tall' (release in september) staat ook in a.b.ftn

en nu begrijp ik ook meteen wat je bedoeld

niet iedereen is handig met een pc dus dat downloaden zal wel niks worden bij mij.

ik heb een trailer van de film gezien en het zag er wel grappig uit maar ik heb deel 1 nog niet eens gezien.

greetz

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X