Bodynet Rules

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik denk dat Bodynet indirect ook wel een beetje mijn leven heeft veranderd. Het was een hele goede opstap richting het stillen van mijn onverzadigbare honger naar kennis. Toen ik begon met trainen raakte ik zo geintresseerd in alles wat met bodybuilding te maken had dat ik besloot me er 100% op te focussen. Al mijn andere hobbies en prioriteiten zwakte langzamerhand af.

Door mijn leergierigheid ben ik een cursus gaan volgen via het LOI voor Sportvoedingsadviseur, waar ik overigens nooit voor geslaagd ben omdat ik te lui was om op examen te gaan. Dit was echter al een hele eyeopener waardoor ik ook wat vaker het internet ging raadplegen en uiteindelijk hier terecht kwam. Inmiddels zwerf ik er al bijna 2.5 jaar rond en heb ik al heel wat informatie langs zien komen. Bodynet is een heel informatief forum, vooral voor leken en mensen die nog niet zo lang met de sport bezig zijn. Je kan hier bijna doctorandus worden van alle topics die in de jaren erop gezet zijn. Ik denk dat ik nog wel effe blijf.
    The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

voel me hier op me gemak en ik word goed behandeld, en die geile dames in me pm box das ook mooi meegenomen , erg leuke posters

Comment

Bodynet heeft ervoor gezorgd dat ik :

* erachter ben gekomen hoe leuk het is om aan je lichaam te bouwen
        * dat ik in 1.5 jaar tijd van 56 naar 78 kilo ben gegaan
        * dat ik een voorsprong had met verschillende sporten op mijn school
        * dat ik de toetsen van sport gezondheid ben 2 vingers in mijn neus heb gehaald
        * dat ik in september naast mijn gewone studie ook fitnessinstructeur ga doen
        * dat ik ipv elke dag bier drink in de kroeg, ik elke dag bier drink achter bodynet
        * nog steeds de beachboyclassic niet heb gewonnen

Comment

Originally posted by jantje91 View Post
          * dat ik ipv elke dag bier drink in de kroeg, ik elke dag bier drink achter bodynet
          The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

vanwegen mijn fans
            Lost all i got

Comment

Dat ik elke dag weer blijf rukken op dit.

Comment

Bodynet betekent voor mij mensen tegenkomen die minstens zo fanatiek zijn als ik Ik heb erg veel aan de tips en de support die ik van mensen krijg, en ik vind het ook leuk om nieuwelingen wegwijs te maken.
                Status: pakt het weer rustig aan op.

Comment

Heb er niets aan eigenlijk, probeer jullie te helpen van dat achterlijke pindakaas bullshit :P

Comment

Originally posted by KeizerHalil View Post
                    Heb er niets aan eigenlijk, probeer jullie te helpen van dat achterlijke pindakaas bullshit :P
                    Het is eerder andersom, niemand heeft wat aan jou met je gezwabber.
                    keep the focus going!

Comment

Zucht.. Hoelang moet ik wachten totdat ik mijn volgende kuur moet doen? Hoe krijgeb bodybuilders 3% vet.... Zijn jou vragen

Domme halil.
                      Make it happen, shock everyone!

Comment

Originally posted by xBrian View Post
                        Het is eerder andersom, niemand heeft wat aan jou met je gezwabber.

+1
                        “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Originally posted by gain is pain View Post
                          Zucht.. Hoelang moet ik wachten totdat ik mijn volgende kuur moet doen? Hoe krijgeb bodybuilders 3% vet.... Zijn jou vragen

Domme halil.
                          Sterker nog. Hij over-compenseert zijn domheid om regelmatig te roepen hoe "hoogopgeleid" hij wel niet is.

Weet niet zo goed wat ik aan Bodynet heb. In begin veel geleerd. Al valt dat wel mee. Ik las veel t-nation, Ergogenics, PubMed en andere websites. Dus van Bodynet pikte ik eigenlijk weinig op. Wel paar leuke meets gehad met wat gasten. Mijn cursussen en studies heeft Bodynet ook niet bepaald een rol ingespeeld. Noch in het hoe/wat mbt mijn eigen homegym.

In begin had ik nog de instelling om mensen te willen helpen. Nu ben ik erg selectief in wie ik "waardig" acht om te helpen. De rest kan gewoon de pot op. De meeste gasten waar ik mee omging zijn al weer weg en ik post ook steeds minder en minder. Daarnaast raak ik steeds maar weer geĂŻrriteerd door domme vragen die al duizenden keren gesteld zijn. Heb Bodynet vaak open staan op de achtergrond uit gewoonte, maar ververs de pagina nog maar zelden in vergelijking met voorheen.

Comment

Ik kijk hier meer om nostalgische redenen. Niet echt meer om wat te leren. Het belangrijkste weet ik toch wel en omdat ik toch geen echt doel heb (behalve trainen voor mijn vermaak en algehele gezondheid) hoef ik ook niet echt deze en andere sites af te speuren naar info. Bodynet heeft me in het begin wel veel geholpen toen ik nog echt doelen voor ogen had.
                            Vind hier inmiddels toch wat teveel jonkies (16 tot 20 jarigen) rondhangen. De tijd dat ik met die doelgroep optrok is inmiddels ancient history dus trainingsmeets hoeven voor mij ook al niet meer.
                            Wel leuk om af en toe nog wat ouwe bekenden hier te spreken non the less.
                            Geniet, en drink met maten!

Comment

Mijn hometown waar ik werd geholpen toen ik begon, nu inmiddels de eer om mod te zijn en het forum netjes te houden.

Comment

kijk, dat bedoel ik nou en daarom vind ik jou zo'n ongelooflijk walgelijk mannetje.
                                Zeg dan niets als je alleen maar wat te zeiken hebt, jij stelt geen drol voor in elk geval.
                                Ga maar weer fijn met je dumbbeltjes spelen en zet vooral nog een filmpje op YouTube. *gaap*

Ontopic: gelukkig zijn mensen als Calimero hier met de dag zeldzamer, anders zou dit forum niet zo lachen zijn!
                                "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X