Bodynet Rules

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Bodynet Rules

Wat heeft Bodynet voor jou betekend en wat voor rol heeft Bodynet in jouw leven?

Ik zelf kom hier nu meer als 8 jaar en kan me eigenlijk niet voorstellen dat ik hier plotseling niet meer zou komen, het was is en blijft een prachtig stukje data haha!
    In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
    Squat 230 kilo
    Bankdrukken 137.5 kilo
    Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

door deze site ben ik in aanraking gekomen met BBen en ben erin geintresseert geraakt.
    deed voorheen aan hardlopen en voetballen,
    maar inmiddels is KT en alles wat daarbij hoort mijn levensstijl geworden.
    i love it. no homo
    “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Geweldig om te lezen!!

Ik denk zelf dat als er geen fora hadden bestaan zoals deze ik nooit al die jaren was door blijven trainen dit geeft toch een extra met het bijhouden van logjes etc..
      In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
      Squat 230 kilo
      Bankdrukken 137.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Wat stom toevallig dat ik vanmorgen eigenlijk naar aanleiding van het topic Karwan hier een soort van over liep te denken............

Toen ik net lid was (volgende maand een jaar geleden) had ik het na 4 dagen al gezien, ik vond het afzeikgehalte te hoog, vond dat je hier niet zo leuk werd behandeld als je wat vroeg (hoewel dat bij mezelf nog wel meeviel gelukkig) en had het gelijk al met Falstyr aan de stok over het onderwerp "vrouwen".
        Ik ging op vakantie en dacht "nou, daar kom ik niet meer". Achteraf kon ik zijn botte maar eerlijke mening eigenlijk wel waarderen.
        Ging na de vakantie toch nog even kijken en ben toch blijven hangen hoewel ik het op zich echt niet zo'n leuk forum vond, veel trollen, grove taal, en een paar leden die ik het liefst met hun kop door een glazen plaat zou duwen.
        En toch werd het gaandeweg leuker!
        ik ben door dit forum eigenlijk veel intensiever gaan trainen dan ik zelf voor ogen had en heb er heel veel geleerd.
        Maar ik heb ook erg veel lol hier, en ken hier inmiddels een aantal leuke mensen.
        Ok, via internet en das altijd anders dan IRL, maar als ik dan achter mijn laptop zit, vind ik het wel leuk dat ik er dan plezier in heb.

Ik vind het de laatste maanden eigenlijk leuker. Waar dat aan ligt? Niet om te slijmen (echt niet ) maar ik miste hier vaak wel enige leiding en door jouw komst als mod vind ik dat al een stuk verbeterd. Ik denk ook dat Posseltje hierin een goed aanvulling zal zijn!
        Ik weet dat er nog steeds een aantal leden zijn die mij liever vandaag nog zien gaan dan komen, maar daar lig ik verder niet wakker van. De mensen die ik hier niet moet, laat ik voor wat ze zijn en zolang ze mij met rust laten, is het mij best.

Go BodyNet!
        "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

IK heb meer inzicht in voeding gekregen en training.

Ik wist niet eens dat der zo veel training schem,s bestonde.

En wat ook heb geleerd dat je vette redleijk hoog moet houden rond de 90 a 100 perdag.

Ik leer nog steeds veel bij.

Comment

Ik sluit me een beetje aan bij Beaudien.
            Denk ook dat het de laatste tijd een stuk leuker is, ik zie minder of geen geruzie of afzeiken om niks.
            Ik zie nu ook topics waar het gewoon lekker gezellig is, wel lekker offtopic maar geen negatieve sfeer iig.

De komst van Iguana als moderator heeft al een hoop goeds gebracht en nu Reinier er bij gaat het helemaal goed komen denk ik.

Bodynet is weer een goed forum. Gezellig en informatief.

Voor de mensen die het willen weten trouwens....mijn pmbox blijft bewust vol.
            Ik help graag, maar het werd veel te veel.....sorry. Ik heb al een dagtaak aan modereren op MB en M4B en dan hier heel veel hulpvragen, wordt dus teveel.
            1e Masters Superbody YBF 2011!
            Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Thnx both haha, ik had zelf het idee dat ik wat tekortschoot omdat ik het prive erg druk heb en niet altijd meteen ter plaatse kon zijn.
              Ben blij met de komst van de nieuwe medemods!

Ik zat net te denken ik weet nog dat ik bodynet ooit tegenkwam op de site van Kneets Gym!

In die tijd had ik nog geen internet thuis en op een gegeven moment zat ik letterlijk elke middag in de plaatselijke bieb haha om maar te kunnen posten.

Ik weet nog dat ik totaal onder de indruk was van Curioso vond het niet normaal dat een mens zo sterk kon zijn!!
              Daarnaast was er toen iemand die 200 deadlifte, dat vond ik zo tot de verbeelding spreken dat ik het bijna verafgode hahaha.
              En nu 8 jaar later, heb ik na veel bloed zweet en tranen met een imo minimale aanleg voor kracht dezelfde dingen bereikt die ik toen zo bewonderde!!
              In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
              Squat 230 kilo
              Bankdrukken 137.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

BN heeft heel veel voor mij betekend.
                Zowat alles wat ik nu weet qua voeding/schema, training/schema etc
                Kijk elke dag wel een keer op BN om nog iets meer te leren.

Ben al sinds 2009 lid, maar sinds een paar maanden ben ik ook echt actief op het forum. Daarvoor was het lezen lezen en nog eens lezen.

Maar om OT te blijven, Alle kennis die tot nu toe al heb komt van BN
                keep the focus going!

Comment

Ik zat al jaren (jaar of 6) op DBB, maar dat begon me te vervelen om verschillende redenen. Toen ben ik gaan zoeken naar een ander Nederlands Bodybuild/KT forum, en zo kwam ik op Bodynet.

Bodynet is een stuk gemoedelijker, en ik vermaak me er dagelijks wel even op. Zoals Ig al aangaf, staat alle essentiële er wel op. Ook de mensen die wat dieper op stof kunnen ingaan maken het juist zo interessant.
                  'Half men, half animal, all dead!'

Comment

Iguana,
                    Toch wel mooi he die ouwe jongens. Allemaal van het soort "niet lullen over trainen, maar doen"
                    Er wordt vaak teveel geouwehoerd, veel te diep geanalyseerd en te weinig aan trainen op zich gedacht. Daarom zal je die ouwe jongens niet zo gauw meer terug zien.
                    Wel erg jammer want ze brengen een mega berg ervaring en kennis mee.
                    1e Masters Superbody YBF 2011!
                    Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

ik kom hier ook nu al een aantal jaar en heeft voor mij betekend dat ik van 40kg naar 71kg ben gegaan.

Ook ben ik hierdoor fitness instructeur geworden en vind ik zelf dat ik beter dan een gemiddelde trainer ben dankzij dit forum.

zou wel eens willen weten hoeveel pagina's tekst ik heb gelezen en hoeveel uur mij dat gekost heeft xD.

vind het hier vaak gezellig maar ik hou van veel on topic aangezien dat mijn kennis vergroot!

daar BN is mijn leven getekend in de gym en de levenstijl eromheen (al kan het nog veel beter met mijn voeding) het heeft mijn leven veranderd en zal het blijven doen.

en wat je zegt Iguana toen ik net kwam kijken hier had/en heb ik veel respect voor jongens zoals Curioso dat een wandelende woordenboek is van onze levenstijl en zijn krachten. (ps jij bent dat ook al voor mij :-))
                      Calisthenics / Street workout

Comment

Bodynet is een dagelijks terugkerend iets..

Opstaan ..bakkie koffie en inloggen maar...

Ik heb hier best veel geleerd over voeding en training en vooral tussen het getroll en erg veel nutteloze topics door is het ook best gezellig met het merendeel van de leden..

Ik heb ook erg leuke contacten opgebouwd hier en daar zijn leuke dingen uit voort gekomen..

Sinds iguana mod is is het wel stukken beter inderdaad..

Comment

Originally posted by marnop View Post
                          Iguana,
                          Toch wel mooi he die ouwe jongens. Allemaal van het soort "niet lullen over trainen, maar doen"
                          Er wordt vaak teveel geouwehoerd, veel te diep geanalyseerd en te weinig aan trainen op zich gedacht. Daarom zal je die ouwe jongens niet zo gauw meer terug zien.
                          Wel erg jammer want ze brengen een mega berg ervaring en kennis mee.
                          Ja precies! Ik zelf ben niet van deze leeftijd maar ergens train ik wel in deze stijl, je zult mij nooit met een weegschaaltje in de weer zien om dingen af te wegen ik eet op gevoel sla bijna nooit een training over en doe wat ik moet doen!

Het is imo geen raketwetenschap maar een herhaling van Trainen eten slapen trainen eten slapen trainen eten slapen in het kwadraat!

Edit: Thnx voor de lovende woorden Ijsblok en Nibor, en Ijsblok denk dat het mooiste compliment is wat ik kan krijgen haha
                          In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
                          Squat 230 kilo
                          Bankdrukken 137.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Ik ben door Bodynet erg veel te weten gekomen over voeding training en de levensstijl daarom heen, vind het fantastisch wat hier gedaan wordt ookal zijn de discussies soms hard

Verder denk ik zeker dat Bodynet mij een extra boost geeft aan motivatie om te trainen omdat we hier allemaal aan het trainen zijn!

Ook heb ik de discipline die ik door mijn toch al spartaanse opvoeding meegekregen heb ( alleen verduisterd was door luiheid ) teruggekregen en meer respect gekregen voor harde werkers zoals hier op het forum.

Deadlift: 6x100kg Bench: 5x65kg Squat: 6x90kg Military: 5x47.5kg

Comment

Originally posted by nibor76nl View Post
                              Sinds iguana mod is is het wel stukken beter inderdaad..
                              Hier sluit ook ik me bij aan. Ig weet tenminste van aanpakken!
                              'Half men, half animal, all dead!'

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X