aftellen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Wat toevallig. En gisteravond was er een programma over plastische chirurgie op RTL 5. De volgende onderwerpen werden behandeld:

- een vrouw die permanente makeup op haar gezicht liet tattoeeren zodat zij er frisser uit zou zien in de ochtend

- een man wiens penis werd vergroot omdat hij er genoeg van had om telkens over zijn handen en broek te plassen

- een vrouw die een borsverkleining onderging omdat haar borsten zo groot waren dat deze een belemmering vormden
    I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
    - Dave Tate

Comment

• Zelfs mijn kat kwam even een kijkje nemen. Looking good!

Comment

• Zie het al voor me dat je poes komt mee kijken, Whahaha ik geloof je, droge comment, goeie humor
        ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
        We like it
        ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Comment

• Ziet er goed uit Bodypopje! geniet er van!

Comment

• positief en stof

Dankje wel Torque, ik ben er idd erg blij mee en heb er veel plezier van!
            Kleding passen en lingerie of course krijgt een hele andere dimensie

Silk: wat schattig dat je kat ook ff kwam koekeloeren, die beesjes hebben daar oog voor he? haha

Laurann: Thanks! Ik ging ook voor natuurlijk en niet voor p*rnoboobs zoals Marv denkt als ik lager in bodyfat ga zitten. Wat ik dus niet van plan ben

Triple Aces:Ik had natuurlijk kritiek verwacht. Het leek mij vooral interessant hoe mensen op een sport-forum zouden reageren op zo'n ingreep. Plastische chirurgie is immers nog niet zo iets waar de gemiddelde mens openlijk voor durft uit te komen. Alsof het natuurlijk is dat je boobs tijdens je vakantie 3 maten groeien of je rimpels weg zijn. Maar anyway, ik ben idd blij dat ik het gedaan heb en dat maakt wat andere vinden irrelevant
            Veel mensen tegen wie ik het in real life heb verteld reageren (op 1 na) allemaal zo positief. Ook omdat ik het zelf natuurlijk met een big smile vertel. Dus dat geeft een gekleurde en geen objectieve reactie.

Limit: Dat lapje stof laat nog iets te raden over, anders wordt het teveel zo'n 18+ topic.
            I don't care what the whisperers say
            Cos' they whisper too loud for me
            na 3 weken rust houden, nu weer KT oppakken en fietsen op de ligfiets.

Comment

• net trug italie en nieuwsgierig: mn felicitaties. ze zien er idd erg netjes uit. goede keus.
              een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

• Dus je bent niet stiekem een vlucht eerder gekomen>=? haha
                Bedankt voor je felicitatie.

Comment

• Mooi werk, goede maat ook. Hoe zijn de napijnen? Hoe zijn ze geplaatst? Over/onder/half onder, tussen de borstspier?
                  "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• Heel goed gelukt.

Ik kan het best begrijpen dat een vrouw haar borsten laat vergroten als ze hierdoor meer zelfvertrouwen krijgt. Veel plezier ermee!

Comment

• @General: vrijdag 24 september is het 6 weken geleden.
                      Momenteel ben ik helemaal pijnvrij
                      Ik heb tot 10-11 dagen na de operatie pijnstillers geslikt.
                      De methode heet dual plane. Dat betekend idd tussen de borstspier!
                      Door deze methode worden mijn nieuwe borsten gelift door mijn spier en gaat dus minder snel hangen (in vergelijking met dames die van nature grote borsten hebben)
                      Dat is wel een bijkomend voordeel

@Destron: Thanks, ik ben er super blij mee. Als ik 's morgens na het douchen in de spiegel kijk krijg ik een big smile op me gezicht.

Ze voelen ook elke dag soepeler. Ik kan ze nu al tegen elkaar aan duwen! haha

Comment

• Dual plane is mooi werk inderdaad, meende alleen dat die juist de meeste napijnen opleverde. Maar goed, mooi dat dat wel meevalt en het resultaat naar wens is.
                        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

• @General: Wat ik van andere dames heb begrepen is dat je met plaatsing voor de spier met 5 dagen alles weer pijnloos kan. Bij mij was het 10-11 dagen. Dus dat is 2x zo lang Dus klopt wel wat je zegt.
                          Natuurlijk verschilt het ook per persoon.
                          Ik moet van mijn plastische chirurg tot november rustig aan doen, terwijl andere dames wel alweer mogen sporten zoals joggen/paardrijden met een paar weken.

Comment

• Zal ook te maken hebben met de vorm van plaatsing. Daarnaast: beter wat extra rust dan te weinig en nog eens op bezoek mogen.

sigpic

Comment

• Ziet er goed uit BP! Een familie-lid van mij heeft het ook laten doen twee jaar geleden. Zij zat er altijd erg mee en voelde zich onzeker. Sinds de ingreep is zij veel veranderd! Die smile waar je het over had, en het zelfvertrouwen straalt er gewoon vanaf

Daarnaast als man zijnde, gezien het resultaat, kan ik hier dan ook alleen maar 100% achterstaan

Comment

• Originally posted by Bodypopje View Post
                                Ik kan ze nu al tegen elkaar aan duwen! haha
                                weer een foto
                                een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X