Meer naar andere mannen kijken...!!! ####

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Meer naar andere mannen kijken...!!! ####

Hoi Allemaal,

Niet echt bep....super deze trekkies maar sinds ik train ga ik toch echt teveel naar andere mannen kijken .Komt omdat je jezelf meer gaat vergelijken met andere enzo en je gaat teveel op het lichaam letten..Soms denk ik #### waarom let ik daar op maar het gaat nu geheel vanzelf :<...... Meer mensen lasten hiervan ?

Greetzzz

hahaha Xeno je hormonen vliegen op hol man.
    Wel je hetero gevoelens houden he. Zolang je naar die mannen kijkt alleen in de zin van zo wil ik ook worden en niet dat je droomt jezelf al samen met die man in de sauna elkaar aan het verwennen ziet
    eat eat eat and look like a freak!

Comment

Originally posted by [b
      Citaat[/b] (dino21 @ Aug. 25 2004,16:45)]hahaha Xeno je hormonen vliegen op hol man.
      Wel je hetero gevoelens houden he. Zolang je naar die mannen kijkt alleen in de zin van zo wil ik ook worden en niet dat je droomt jezelf al samen met die man in de sauna elkaar aan het verwennen ziet
      Ghehe.....neej ik hou het wel bij de vrouwtjes hoor , moet er niet aan denken gedver..Maja ze zeggenm wel is dat veel mannen op fitness gay is en dat het een gaysport is bb.........hier word je toch wel bang van als je teveel ergens anders naar gaat kijken...:cry: ...Daarom ben ik nog nooit in de sauna gegaan dan ken ik het me ook nooit voorstellen.

Comment

Het is denk ik een normale reactie als je iemand ziet in een tank t shirt dat je direct naar die biceps en traps enzo gaat kijken, en jezelf ermee wilt vergelijken , heeft niks te maken met gay worden of gevoelens krijgen voor dezelfde sexse

Grtz
        stil growing

Comment

Als er nu toch zo een Bodynet meeting komt...Kunne we mss wel met ze alle in de sauna gaan ...
          Goed id of niet

Comment

Heb ik ook weleens, je kijkt gewoon naar iemand als die een getraint uiterlijk heeft, dat is gewoon intressant om naar te kijken.

Soms denk je dan: zo, die ziet er goed uit, echt een mooi lijf. Maar gevoelens komen er niet bij kijken, een vrouw vind ik er altijd nog mooier uit zien.
            Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

gay

hehe naja ik kijk ook naar iemand zn bicep

Comment

ik denk dat arie een andere mening is toebedeeld.
                die gaat graag met jou de sauna in, xeno.
                een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

als het over homo's gaat is brucie er weer als de kippen bij!

de wens is weer de vader van de gedachten,he?

maar het klopt wel wat xeno zei want als ik de sportschool binnenloop kijkt iedereen naar mij maar nu weet ik dus waarom.....

dat de dames kijken begrijp ik wel maar nu weet ik dus waarom de mannen naar me kijken.....

greetz

Comment

Hehe... Zijn niet alle bb-ers homo dan...

Bij ons op de sportschool is niet echt om naar te kijken.

Comment

Originally posted by [b
                      Citaat[/b] (ariekanarie @ Aug. 25 2004,18:08)]dat de dames kijken begrijp ik wel
                      Waarom dan???

Comment

Originally posted by [b
                        Citaat[/b] (Purple @ Aug. 25 2004,19:06)]
                        Originally posted by [b
                        Citaat[/b] (ariekanarie @ Aug. 25 2004,18:08)]dat de dames kijken begrijp ik wel
                        Waarom dan???

Greets...
                        Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Yo ik denk dat het vrij normaal is als je naar iemand kijkt en bij jezelf denkt van wow die heeft een goed lichaam en jezelf ermee vergelijkt of bij andere denkt van ik ben eingelijk toch wel trots dat ik groter en sterker ben dan hem.
                          IK ben mezelf ook meer gaan vergelijken en dus meer oplette hoe dat er iemand uitziet maar niet dat ik dus gevoelens voor andere mannen heb (100% hetero)!!!!!
                          Dus ik denk dat we allemaal wel een beetje onzelf vergelijken met anderen je moet toch een voorbeeld hebben of een doel
                          It's not onley a sport, it is a way of life

Comment

Ik denk dat iedereen die traint zichzelf wel vergelijkt met een ander die ook traint. Je wilt toch groter zijndan die ander.
                            Of je kijkt tijdens het trainen naar de ander om te kijken hoe hij traint.

Grtz...
                            Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Originally posted by [b
                              Citaat[/b] (Purple @ Aug. 25 2004,19:05)]Hehe... Zijn niet alle bb-ers homo dan...

Bij ons op de sportschool is niet echt om naar te kijken.
                              nee
                              en dan zit je op de verkeerde sportschool

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X