Originally posted by [b
Meer naar andere mannen kijken...!!! ####
Collapse
X
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (ariekanarie @ Aug. 26 2004,18:48)]@purple
wat denk je nou zelf?
je weet dat ik een grote mond heb dus je had redelijkerwijs ook kunnen weten wat ik hier op zou gaan antwoorden;
ik ben de meest leuke,sociale,humoristische opgeblazen idioot van de sportschool dus als ik binnenkom kijkt iedereen automatisch omdat die grote malloot er weer is!
en dat betekent automatisch;GEZELLIGHEID!(er kan niet altijd hard getraint worden)
greetz
IS dat positief... Mallooten geven die BB-er geen verkeerde naam...
Hehe
Comment
-
de mensen zien in ieder geval dat bbers niet altijd chagerijnig uit hun ogen kijken of verwaand in de rondte lopen.
ik vind het belangrijk om benaderbaar te blijven en niet dat mensen bang voor je worden,ik doe wel aan bb maar ik heb zoveel meer te bieden dan dat.
is ook 1 van de redenen om geen tattoo te nemen,dan krijg je helemaal een stempel op je gedrukt en dat is wel het laatste wat ik wil.
terwijl ikzelf tattoo's erg mooi vind.
greetz
Comment
-
Dat van die tatoo's , vroeger was dat inderdaad zo, de dag van vandaag is dat helemaal niet meer zo, mensen kijken wel eens naar je tatoo maar je ziet ze niet meer achter je rug nog geuw iets zeggen, tatoo's zijn ondertussen al wel helemaal opgenomen in de samenleving, denk dat hetzelfs een rage geweest is , wie geen tatoo had was een malloot
Grtzstil growing
Comment
-
Is niet meer dan normaal dat je dat checkt, vind ik...
Je vergelijkt sowieso met gelijkgestemden en in de gym zie je normaliter meer getrainden personen dan erbuiten. Enfin, concentratie is groter.
Je merkt het zelf trouwens ook, dat je gecheckt wordt door andere mannen op je fysiek, heeft niets met gayness te maken, alhoewel sommige toch kantje boordje zijn, if you catch me
Je kunt ook natuurlijk soms te maken krijgen met personen die voor je gaan staan hun bicepscurls doen, als je net je vorm in de spiegel aan het volgen bent tijdens het squatten.
Toen stond ik op ontploffen deze woensdag, maar goed...
Goed getrainde kerel, maar irritant in het kwadraat. Zijn ego is zo opgeblazen als zijn fysiek, enfin denkt ie hehe...
Zo en nu nog even de aap....
Comment
-
Dat is idd ergerlijk als ze zo even voor de spiegel komen staan wanneer je je vorm in de gaten wilt houden, bij ons lopen er zo ook een paar rond die voor de spiegel komen staan juist op de plek waar je dan zelf bezig bent, desnoods drummen ze nog zodat je volledig uit concentratie bent, zijn dan nog meestal de kerels die geen spiegel nodig hebben want ze doen toch alle oefeningen verkeerd
Grtzstil growing
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (ariekanarie @ Aug. 27 2004,17:59)]als je leest kan je ook wel effe wat posten,bro!
gefeliciteerd met je nieuwe huis,wanneer is de housewarming party?
greetz
Greetzz
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (XeNoGeaR @ Aug. 27 2004,18:03)]Originally posted by [bCitaat[/b] (ariekanarie @ Aug. 27 2004,17:59)]als je leest kan je ook wel effe wat posten,bro!
gefeliciteerd met je nieuwe huis,wanneer is de housewarming party?
greetz
Greetzz
Comment
-
probeer ik eens serieus te doen en dan krijgen we dit weer
er zijn heel veel spelletjes die ik graag zou willen doen met bruce,jack en jou,purple maar dat zal zich toch echt beperken tot koekhappen,zak lopen of het oudhollandse spijker poepen maar sexueel gerelateerde spelletjes doe ik niet aan mee!
ook niet als jij de enige bent die komt want ik ben de meest betrouwbare vent van het westelijk halfrond en ben van plan celibatair te worden
greetzz
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
6 uur geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...11 uur geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...2 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 81kg 3x
1 sec paused safety bar squat:
- 75kg 6x
Wide grip bent...-