Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Bij deze heb ik me maar ff opnieuw aangemeld hiero, de meesten weten wel wie ik ben.
Ik wilde toch even reageren omdat er zoveel mensen zogenaamd allemaal weten wat er allemaal aan de hand is met BR. Helaas weten die mensen niet waar ze het over hebben en dat leidt alleen maar tot speculaties waar niemand op zit te wachten.
Ten eerste is BR down omdat idd onze server kapot is. Hiervoor zijn we aan het kijken wat er aan te doen is.
Dat Feel onze grootste geldschieter is klopt volledig en ik heb hierover met hem gepraat en hij vertelde mij dat hij er eigenlijk niet meer zo'n zin in had. Toen heb ik hem mijn eerlijke mening gegeven en hem verteld dat als hij er geen zin meer in heeft, hij er ook geen geld meer in moet stoppen. (Lijkt me vrij logisch)
Het toenmalige Anabolicresource is niet opgericht door Feel, maar door Maxmuscle en mijzelf. Toen we erachterkwamen dat we erg snel groeiden hebben we ons team uitgebreid met Knight en Feel. Dankzij de contacten van Feel zijn we toen heeel erg snel kunnen groeien en is het uiteindelijke Bodyresource van de grond gekomen en gemaakt tot wat het nu is.
Wat ik jammer vind is dat ik tijden geleden al geopperd heb dat we met Br een beetje de commercie moeten opzoeken. Een groot forum online houden kost nou eenmaal wat geld en dat zou ik het liefste door sponsoren laten betalen. Door meningsverschillen is het daar nooit van gekomen en heeft Feel bijna alle kosten op zich genomen, waarvoor grote hulde en niks dan lof!!
Nu zitten we dus op een punt dat idd de grootste geldschieter er geen zin meer in heeft, wat zijn goed recht is. Maar om nou te roepen dat BR dood is? mwaaaa, zover is het nog niet...nog lang niet....
Voor zover ik weet hebben de anderen wel nog redelijk zin om door te gaan en zullen we onderling gaan kijken wat er te doen valt.
Ik heb vroeger eens geopperd om een private sectie te maken met een soort van vip-members die dan voor 10 euro per jaar wat privileges krijgen enz... dan waren we al uit de kosten geweest.
Dus.....geen paniek mensen, we zijn er mee bezig.
Dit bericht is puur om een einde te maken aan alle speculaties betreffende BR.
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
Comment