Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
om mijn vroegtijdig zaadlozing tegen te gaan wil ik tijgerbalsem smeren op me grote heer, hoor goede verhalen hier over dat je zeker 30 min zonder te komen door kan gaan , iemand ervaring????
30 min voorspel doet ook wonderen voor t vrouwtje! En de tweede keer duurt zeker langer als een half uur! Denk inderdaad dat je vrouwtje je doodslaat als je zon tijgerbalmstik naar binnen slingert... Maar hou ons vooral op de hoogte!!
Whaha is dit een serieuze vraagstelling? Heb trouwens geen idee of dit echt zou werken... iemand ervaring? Anders is durex performa misschien een oplossing voor je? Of wat senne zegt; tweede keer ben je unstoppable :P even de druk van de ketel afhalen xd
Current status: Bulkin' and gainin'
"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."
Volgens mij kun je dan beter even opwarmen op de handkar, mijn vriendin zou me vriendelijk welterusten wensen met zo'n tijgersnikkel, condoom of niet, weet zeker dat ie voor een dichte deur zou staan...
Schijnt zelfs meteorologisch en provisorisch bewezen te zijn.
Ik doe altijd wat tijgerbalsem in de condoom en doe het ongeveer een uur van te voren om. Je kan gewoon uren door gaan.
The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
Comment