Originally posted by SpuitJunkie
View Post
tijgerbalsem smeren
Collapse
X
-
Originally posted by SpuitJunkie View Postik zelf vind het vervelend voor me meisje, ze klaagt er niet over maar diep van binnen weet ik dat ze 30 min lang ongeremd geneukt wil worden, die zalf ga ik toch maar eens aanschaffen doe al 2 dagen research en lees ervaringen hier en daar schijnt top spul te zijn
Ik heb emla creme 1 keer gebruikt maar voor het zetten van een Tattoo.
1 uur om de huid smeren met folie erom heen en daarna voel je helemaal niks meer van het prikken.....dat klopt inderdaad. Na 15 minuten tattooeren was het al uitgewerkt en voelde ik het 10x zo erg. Daarna nooit meer gebruikt, nu laat ik me tattooeren en geniet ik gewoon van de pijn
Bij mij werkt het dus niet best. Mijn broer heeft het ook gebruikt en daar had hij een paar uur profeit van.
Zal dus ongetwijfelt werken als je er mee gaat neuken, wel duur spul 30 eurrie per tube.ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น
Comment
-
Originally posted by SpuitJunkie View Postik zelf vind het vervelend voor me meisje, ze klaagt er niet over maar diep van binnen weet ik dat ze 30 min lang ongeremd geneukt wil worden, die zalf ga ik toch maar eens aanschaffen doe al 2 dagen research en lees ervaringen hier en daar schijnt top spul te zijn
Dan is ze 2x zo snel verzadigd, hoef je het maar 15 minuten vol te houden.
Comment
-
Originally posted by SpuitJunkie View Postik las op een medische forum dat emla creme heel goed werkt en dat je wel 45 min door kan raggen
Emla creme | Emla creme kopen | Emla zalf bestellen
iemand ervaring???
zelf niet gebruikt, ik doe niet aan sex voor het huwelijkCalisthenics / Street workout
Comment
-
MOriginally posted by inferno_0666 View PostJullie zouden ook eens een keer naar een parenclub kunnen gaan. Dan kan zij nog 25 minuten extra genieten."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Een half uur lang neuken? Ik weet niet hoor, maar ik heb wel is van vrouwen gehoord dat ze soms zo iets hebben van, kom nu maar klaar hoor, duurt wel lang genoeg. Als je eenmaal goed los gaat dan wil je toch ook niet 30 minuten bezig zijn? Dan heb ik het niet over wat er allemaal meer bij komt kijken..
Comment
-
+1 voor Silk
Vrouwen vinden het idd echt niet altijd lekkerder en fijner als penetratie langer duurt.
Liever een lekker geil sexy vluggertje pompen en of course 15 minuten voorspel en beetje teasen en je bent alweer half uurtje zoet. Dus lekker en intiem gaat om kwaliteit en niet kwantiteit.
I don't care what the whisperers say
Cos' they whisper too loud for me
na 3 weken rust houden, nu weer KT oppakken en fietsen op de ligfiets.
Comment
-
Originally posted by Silk View PostEen half uur lang neuken? Ik weet niet hoor, maar ik heb wel is van vrouwen gehoord dat ze soms zo iets hebben van, kom nu maar klaar hoor, duurt wel lang genoeg. Als je eenmaal goed los gaat dan wil je toch ook niet 30 minuten bezig zijn? Dan heb ik het niet over wat er allemaal meer bij komt kijken..
Originally posted by Bodypopje View Post+1 voor Silk
Vrouwen vinden het idd echt niet altijd lekkerder en fijner als penetratie langer duurt.
Liever een lekker geil sexy vluggertje pompen en of course 15 minuten voorspel en beetje teasen en je bent alweer half uurtje zoet. Dus lekker en intiem gaat om kwaliteit en niet kwantiteit.
Alleen 15 minuten voorspel vind ik wel wat weinig hoor... teasen reken ik apart
Comment
-
Originally posted by IJsBlok View Posthet is altijd al een vluggertje geweest bij te TS, hij zegt helemaal niet dat hij het altijd gaat gebruiken.
gewoon in het weekend als ze de tijd hebben en de rest van de week niks erop smeren.
Comment
-
Originally posted by bruce View Postkwartiertje teasen? damnd... ik ga voor een uur teasen. ik vind het hele voorgebeuren leuker dan die echte rampetamperij eigenlijk. dat is de punt op de i."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...4 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....4 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment