tijgerbalsem smeren

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by SpuitJunkie View Post
    ik zelf vind het vervelend voor me meisje, ze klaagt er niet over maar diep van binnen weet ik dat ze 30 min lang ongeremd geneukt wil worden, die zalf ga ik toch maar eens aanschaffen doe al 2 dagen research en lees ervaringen hier en daar schijnt top spul te zijn
    Jullie zouden ook eens een keer naar een parenclub kunnen gaan. Dan kan zij nog 25 minuten extra genieten.
    I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
    - Dave Tate

Comment

ik zelf vind het vervelend voor me meisje, ze klaagt er niet over maar diep van binnen weet ik dat ze 30 min lang ongeremd geneukt wil worden, die zalf ga ik toch maar eens aanschaffen doe al 2 dagen research en lees ervaringen hier en daar schijnt top spul te zijn

Ik heb emla creme 1 keer gebruikt maar voor het zetten van een Tattoo.
      1 uur om de huid smeren met folie erom heen en daarna voel je helemaal niks meer van het prikken.....dat klopt inderdaad. Na 15 minuten tattooeren was het al uitgewerkt en voelde ik het 10x zo erg. Daarna nooit meer gebruikt, nu laat ik me tattooeren en geniet ik gewoon van de pijn
      Bij mij werkt het dus niet best. Mijn broer heeft het ook gebruikt en daar had hij een paar uur profeit van.

Zal dus ongetwijfelt werken als je er mee gaat neuken, wel duur spul 30 eurrie per tube.
      ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Of mss eens een vriend uitnodigen zodat je haar 2 gaatjes tegenlijk kan vullen.
        Dan is ze 2x zo snel verzadigd, hoef je het maar 15 minuten vol te houden.

Comment

ik las op een medische forum dat emla creme heel goed werkt en dat je wel 45 min door kan raggen

Emla creme | Emla creme kopen | Emla zalf bestellen

iemand ervaring???
          Had in het begin ook al gepost dat je dat moet smeren.
          zelf niet gebruikt, ik doe niet aan sex voor het huwelijk
          Calisthenics / Street workout

Comment

M
            Originally posted by inferno_0666 View Post
            Jullie zouden ook eens een keer naar een parenclub kunnen gaan. Dan kan zij nog 25 minuten extra genieten.
            Hoewel ik echt ten doel had deze discussie te redden ondanks mijn initiele getroll, moest ik hier toch wel gruwelijk om lachen.
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Een half uur lang neuken? Ik weet niet hoor, maar ik heb wel is van vrouwen gehoord dat ze soms zo iets hebben van, kom nu maar klaar hoor, duurt wel lang genoeg. Als je eenmaal goed los gaat dan wil je toch ook niet 30 minuten bezig zijn? Dan heb ik het niet over wat er allemaal meer bij komt kijken..

Comment

Je kan der toch ook wat pindakaas op smere.

Comment

+1 voor Silk

Vrouwen vinden het idd echt niet altijd lekkerder en fijner als penetratie langer duurt.
                  Liever een lekker geil sexy vluggertje pompen en of course 15 minuten voorspel en beetje teasen en je bent alweer half uurtje zoet. Dus lekker en intiem gaat om kwaliteit en niet kwantiteit.
                  I don't care what the whisperers say
                  Cos' they whisper too loud for me
                  na 3 weken rust houden, nu weer KT oppakken en fietsen op de ligfiets.

Comment

het is altijd al een vluggertje geweest bij te TS, hij zegt helemaal niet dat hij het altijd gaat gebruiken.
                    gewoon in het weekend als ze de tijd hebben en de rest van de week niks erop smeren.
                    Calisthenics / Street workout

Comment

kwartiertje teasen? damnd... ik ga voor een uur teasen. ik vind het hele voorgebeuren leuker dan die echte rampetamperij eigenlijk. dat is de punt op de i.
                      een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by Silk View Post
                        Een half uur lang neuken? Ik weet niet hoor, maar ik heb wel is van vrouwen gehoord dat ze soms zo iets hebben van, kom nu maar klaar hoor, duurt wel lang genoeg. Als je eenmaal goed los gaat dan wil je toch ook niet 30 minuten bezig zijn? Dan heb ik het niet over wat er allemaal meer bij komt kijken..
                        +1

Originally posted by Bodypopje View Post
                        +1 voor Silk

Vrouwen vinden het idd echt niet altijd lekkerder en fijner als penetratie langer duurt.
                        Liever een lekker geil sexy vluggertje pompen en of course 15 minuten voorspel en beetje teasen en je bent alweer half uurtje zoet. Dus lekker en intiem gaat om kwaliteit en niet kwantiteit.
                        +1 Zo heeft mijn vrouw het ook het liefst.

Alleen 15 minuten voorspel vind ik wel wat weinig hoor... teasen reken ik apart

Comment

Originally posted by lucky_luc View Post
                          Je kan der toch ook wat pindakaas op smere.
                          jouw posts gaan ook met de dag achteruit
                          sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Originally posted by IJsBlok View Post
                            het is altijd al een vluggertje geweest bij te TS, hij zegt helemaal niet dat hij het altijd gaat gebruiken.
                            gewoon in het weekend als ze de tijd hebben en de rest van de week niks erop smeren.
                            ijsje begrijpt mij, niet altijd smeren natuurlijk af en toe lekker raggen op een zondag ochtend lijkt me heerlijk toch niks mis mee

Comment

Originally posted by bruce View Post
                              kwartiertje teasen? damnd... ik ga voor een uur teasen. ik vind het hele voorgebeuren leuker dan die echte rampetamperij eigenlijk. dat is de punt op de i.
                              Geen last van. Doe mij maar het gebeuk.
                              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by bruce View Post

idd

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X