Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Universiteitsfitness, drie locaties, tot 16:00 entree, 119 euro per schooljaar, WO-student tarief.
daarvoor:
F4F Amsterdam, 9.95 per maand, tot 17:00 entree.
Vaak zijn het de extra's zoals sauna en voedingsschema's waar de poen heen gaat.
Maar sommigen hebben ook een chille gym voor een redelijke prijs
Ikzelf vind de apparaten maar onzin, beter zetten ze 100 bankjes neer en een paar dumbellrekken erbij:P
189 94KG 12%, Goal: 100KG 10% || DL: 3X145 BP: 3X92.5 SQ:3X120
Obsessie is niets meer dan een woord wat luilakken gebruiken voor mensen met toewijding.
15,95/maand onbeperkt fitnessen; ma t/m vrijdag van 09.00 tot 23.00 en weekend van 09.00 tot 16.00, verder zijn er 6-7 bankjes, dumbbells tot 40kg, genoeg schijven, een paar halters en de andere gebruikelijke dingen..
46 eutjes per maand.
incl sauna.
vrouwgeile instructeurs
nieuwe technogym meuk
teveel cardio apparaten
oude taarten.
teweinig power stations.
en anti tanktopbeleid naar de mannen, omdat het een fitness school is en geen bodybuild imago willen.
46 eutjes per maand.
incl sauna.
vrouwgeile instructeurs
nieuwe technogym meuk
teveel cardio apparaten
oude taarten.
teweinig power stations.
en anti tanktopbeleid naar de mannen, omdat het een fitness school is en geen bodybuild imago willen.
Dat laatste vind ik belachelijk, politiestaat comes to gym
189 94KG 12%, Goal: 100KG 10% || DL: 3X145 BP: 3X92.5 SQ:3X120
Obsessie is niets meer dan een woord wat luilakken gebruiken voor mensen met toewijding.
Is dat als in: mannelijke instructeurs die geilen op de vrouwtjes, of zijn het vrouwelijke instructeurs die er lekker uit zien?
het kan ook zijn: Mannelijke instructeurs waar de vrouwtjes op geilen! haha
Tijdens een les bodybalance begon een meisje in de les over haar eigen buik te aaien (ja, ECHT!) terwijl ze steelse blikken wierp op de instructeur. Die inderdaad keiharde spieren heeft en ook bodypump geeft.
Waarbij ik dan weer graag vooraan sta om zijn natte shirtje om zijn strakke sixpack te zien spannen
mmm...
misschien moet dit in het biecht topic
I don't care what the whisperers say Cos' they whisper too loud for me
na 3 weken rust houden, nu weer KT oppakken en fietsen op de ligfiets.
46 eutjes per maand.
incl sauna.
vrouwgeile instructeurs
nieuwe technogym meuk
teveel cardio apparaten
oude taarten.
teweinig power stations.
Echt sporten ook verboden daar Poss? Dumbells tot 30kilo ook?
Maar met of zonder tanktop....ook in een tshirt als ik een lekkere latspread neerzet of een double biceps knalt het er uit....blijft duidelijk te zien hoor.
Ik kom een keer bij je trainen Poss, even een shirtje scoren van die fitness......ik heb alleen roze tanktops he......
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
Comment