effe aandacht A>U>B

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

IK weet het niet lieve mensen,
    geld doneren om te neuken, hetgeen de man graag doet en met veel verschillende vrouwen.....en alleen om de stress weg te nemen voor die luttele minuten.

Ik ben niet in die situatie en kan er verder niet over oordelen hoe zo'n situatie er in werkelijkheid uit zal zien en hoe diep bepaalde gedachtes en wensen dat gaan zitten.

Als hij nooit een vriendin heeft gehad en voor 1x in zijn leven, de laatste periode van- een keer naar een bordeel zou willen....klinkt dan al wat beter denk ik, maar toch eerlijk, ik weet het echt niet verder.
    Of ik zou doneren, als het een goede bekende is, dan wellicht.....

Dynobet, lief dat je aan me denkt als voorbeeld, dankjewel (zit een goede kern van naastenliefde in je uitspraak en uitspraken)......... nu hoop ik niet dat de gedachte onbewust aangestuurd werd door je 6e zintuig.........
    1e Masters Superbody YBF 2011!
    Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by marnop View Post
      Dynobet, lief dat je aan me denkt als voorbeeld, dankjewel (zit een goede kern van naastenliefde in je uitspraak en uitspraken)......... nu hoop ik niet dat de gedachte onbewust aangestuurd werd door je 6e zintuig.........

En ondanks mijn snotverkouden hoofd schiet ik nu keihard in de lach.
      "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
        En ondanks mijn snotverkouden hoofd schiet ik nu keihard in de lach.

hmmm,
        eerste deel van mijn zin was echt goed bedoeld hoor lieve Beau.
        en ga er ook vanuit dat Dynobet het(mij) ook als positief voorbeeld gaf.

Comment

Stel: hij betaald 50€ per keer, is 1000 euri al snel op. Na 20x
          Stel elke 'beurt duurt 20min' (wel kort maar ach prostitue he)
          20x20=400 minuten stressloos.
          400:60= 6 en een half uur

Nee daar doneer ik niet voor, het is juist goed als je iets wilt verbeteren voor iemand zoals drinkwater in africa, bestrijding tegen kanker e.d maar voor betaalde seks, nee
          Er werd ook door iemand gedoneerd die het niet breed had en wilde toch iets bijdragen aan diegene, eigenkeus natuurlijk, maar persoonlijk had ik het geld dan liever gedoneert aan de kanker bestrijding, doordat je geld gaat geven aan mensen die ziek zijn en daarvan 'leuke' dingen gaan doen word het geld alleen maar verspilt, ik vind het redelijk egoistisch als je het geld zou aannemen, van die 1000€ + kan een bijdrage leveren aan obderzoeken tegen kanker waardoor er mensen nog beter behandelt kunnen worden die deze kut ziekte hebben..

Ik hoop dat ik dit duidelijk heb geschreven , type op een ipodje waardoor ik geen overzicht heb op wat ik type
          Make it happen, shock everyone!

Comment

@dynobet, het is anders als je een 'band' met iemand hebt, maar ik vind het toch wel belangrijk wat die persoon mee gaat doen.
            en marnop zal het geld niet gebruiken om jonge, sappige meisjes te misbruiken voor geld, toch marnop?

Comment

Originally posted by gain is pain View Post
              en marnop zal het geld niet gebruiken om jonge, sappige meisjes te misbruiken voor geld, toch marnop?
              Nee hoor maatje,
              als ik de keuze heb tussen dat en een bepaald goed doel dan kies ik voor het goede doel, maar door het goede doel te besteden op de manier die ik verkies....dat dan weer wel..zoals duizenden diepe putten en meren en kanalen graven in de delen van Afrika waar ze zware behoefte hebben aan water.

Ik zou ook als laatste wens willen dat de mensen overal in de wereld gaan inzien dat Palestijnen recht hebben op Palestina.

En als ultieme wens dat elke regering in de wereld in welk land dan ook voor tenminste 55% bestaat uit mensen die aan de mens denken ipv het geld en de macht.

Comment

Maar gellukig heeft onze marnop geen ziekte en is hij kern gezond

Op 1 ding na hij is kaal haha.

Comment

Op 1 ding na hij is kaal haha.
                  Kaal en sexy
                  Status: pakt het weer rustig aan op.

Comment

Originally posted by Ellie View Post
                    Kaal en sexy
                    net als ik

Comment

Om de discussie maar even naar een andere boeg te gooien: bij een stichting heb je geen controle erover waar je geld heen gaat.
                      Met een CBF keurmerk komt in ieder geval 70% van je geld aan bij het doel (en waar blijft de overige 30%), maar bij stichtingen die niet erkend zijn, is het maar de vraag waar het complete bedrag heen gaat.

Bij een grote stichting is er vaak een rijke directeur. Een kleine stichting heeft vaak geen keurmerk.

Bij doel in de OP zie je teminste wel waar je geld blijft.

En nee, ik zou er alsnog nooit mijn geld aan uitgeven. Maar dat is even niet relevant

Comment

Originally posted by dynobet View Post
                        1. kunnen zij geld missen
                        Missen is ook weer afhankelijk van je andere punten.

Ik heb geen geld over. Maar voor een zielig hulpbehoevend hondje maak ik wel wat ruimte

Comment

Nee hoor maatje,
                          als ik de keuze heb tussen dat en een bepaald goed doel dan kies ik voor het goede doel, maar door het goede doel te besteden op de manier die ik verkies....dat dan weer wel..zoals duizenden diepe putten en meren en kanalen graven in de delen van Afrika waar ze zware behoefte hebben aan water.

Ik zou ook als laatste wens willen dat de mensen overal in de wereld gaan inzien dat Palestijnen recht hebben op Palestina.

En als ultieme wens dat elke regering in de wereld in welk land dan ook voor tenminste 55% bestaat uit mensen die aan de mens denken ipv het geld en de macht.
                          Kijk dit zijn nu uitspraken waar ik 100% achter kan staan

Overigens, geld doneren om iemands sexuele wensen te kunnen laten vervullen, hoe triest zijn leven verder ook is, is wel het laatste dat ik zou doen. ALS ik al geld aan een goed doel geef, dan zou dat een hoger doel voor de mensheid moeten dienen dan dit.
                          Last edited by de sterkste ophaler; 09-10-2011, 12:07.
                          Geniet, en drink met maten!

Comment

hmmm,
                            eerste deel van mijn zin was echt goed bedoeld hoor lieve Beau.
                            en ga er ook vanuit dat Dynobet het(mij) ook als positief voorbeeld gaf.
                            ja, dat weet ik wel, maar dat laatste zinnetje.............
                            "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Euh, ok...

Allereerst, laat me mezelf maar voorstellen. Ik ben de persoon voor wie die actie gehouden wordt. Ik begrijp het dat het raar overkomt dat de mensen van DBB dit voor me doen. Maar dit was hun eigen idee om het voor me te doen.

Overigens heb ik ook enkele keren de boot afgehouden maar ze bleven dit een goed idee vinden dusja, dan stemde ik er maar mee in. Ook zeg ik tegen jullie. Weet het hele verhaal eerst en zeik dan. Het lijkt me dat de helft van jullie echt geen bal weet hoe intensief zulke zaken zijn en hoe effectief deze actie wel niet kan zijn. Ik vind dit persoonlijk, nu ze het toch doen, erg gewenst. Want als ik alles moet gaan doen van m'n uitkeringkje dan mag ik er maanden op wachten, aangezien ons land liever meer geld in steeds toestromende buitenlanders steekt dan iets anders. EN TIJD, LIEVE EIKELTJES VAN ME.....HEB IK NIET AL TEVEEL; en dat kan ik niet genoeg benadrukken

Het forum DBB zal altijd een speciale plaats hebben voor mij omdat ik van die mensen al zoveel onvoorwaardelijke steun gekregen heb dat je je niet kan inbeelden.

Geloven jullie maar vast dat je paar euro wat zal uitmaken bij een nobelprijswinnende actie zoals riviertjes aanleggen of gelijk welke meuk. Ik weet allesinds dat de jongens van DBB gewoon een stervende medemens wouden helpen om het nog aangenaam te krijgen aangezien de laatste jaren van z'n leven een complete hel waren.

Volgens mij missen velen hier een gezonde dosis libido. Trouwens, wat moet ik doen? Een vriendin zoeken om haar enkele maanden, jaren later een hel te bezorgen van jewelste?? Denk toch is na jongens

Wereldverbetering, ja, zal vast wel....

EDIT: er word trouwens echt wel een reis ook gedaan, maar jullie zien enkel het woord neuken en ja. De rest lees je dan weer niet meer eh
                              Last edited by spade VI; 09-10-2011, 14:16.

Comment

@dynobet, het is anders als je een 'band' met iemand hebt, maar ik vind het toch wel belangrijk wat die persoon mee gaat doen.
                                Originally posted by Patricia86 View Post
                                Missen is ook weer afhankelijk van je andere punten.

Ik heb geen geld over. Maar voor een zielig hulpbehoevend hondje maak ik wel wat ruimte
                                Jullie zijn trouwens wat mij betreft de grootste harteloze naïevelingen in dit topic. Jullie en die marnop. Toont maar weer eens hoe capabel jullie werkelijk zijn. En van een normaal wijf ben ik dit soort gezeik al gewoon. Toont nog maar eens dat vrouwen in de prostitutie gewoon veel menselijker zijn dan die omhooggevallen kutten in het normale leven van tegenwoordig, jullie hebben nog heel wat werk aan je levenshouding. Doeg

Ps: hier krijg ik toch een ban voor of niet?
                                Last edited by spade VI; 09-10-2011, 15:06.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X