effe aandacht A>U>B

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik zou weleens willen weten hoe jij jezelf zou 'presenteren' martin noppert, als jij in zijn situatie zou verkeren.

@ Spade : you go bro!

Comment

Het is sowieso hypocriet om te beslissen of iemands laatste wens moreel verwerpelijk is.. Als je het niks vindt dan geef je toch niks:P veel plezier man, wat heb je aan soorten vrouwen op je lijstje staan?

Comment

Originally posted by marnop View Post
        Ten eerste:

Ik gaf aan "ïk weet het niet" Zulks betekent ook wel dat iemand niet echt oivertuigd is.
        Je zou dan ook kunnen proberen mensen te overtuigen ipv wat dus kennelijk je ware karakter is ten toon te spreiden.
        Met hoe en wat je hier nu gepost hebt zal je verder weinig medeleven krijgen denk ik. Je komt hier nu over als een arrogante klootzak.
        Of je dat bent ja of nee laat ik verder in het midden, want ik ken je verder niet dus kan er geen oordeel over geven verder.

Er wordt echt wel een reis gedaan....ja en? Het zal best. En we zien alleen het woord neuken......goh, gekhe? Dat wordt als eerste genoemd als bedoeling voor de inzameling, waarbij alles anders dan dat van veel mindere prioriteit is en een reis eventjes tussen neus en lippen door gemeld wordt.

Verder staat er niks.

Dus wil jij dat mensen dieper nadenken over jouw situatie, geef dan die ruimte door info te verstrekken in plaats van direct de eikel uit te hangen.

succes verder.

Mensen svp niet op deze reply reageren met dat het ongepast is of wat dan ook omdat hij nog zo kort heeft. Het gaat puur om hoe hij zich nu presenteert en of hij nu een dag een maand of nog 10 jaar heeft, interesseert me geen zak.
        Hij kan ook op normale manier reageren en uitleggen dacht ik zo. Ik ben namelijk verder niet op de hoogte van hoe en wat, vandaar ook dat ik niet goed weet of wist hoe ik zou handelen en eigenlijk ook niet goed weet wat ik er mee moet.

Ik een harteloze naieveling?.......Naief ben je als je ergens direct in trapt, harteloos ben je als je er geen flikker om geeft.
        Geen van beiden is op mij toepasbaar.

succes verder.
        Laat me eens kijken,

Een kerel die beweert dat ik "jonge, sappige dames misbruik voor geld"

Een wijf die een hondje nog voor een mens met mijn verleden plaatst

Een gozer die denkt dat zijn paar euro's de regering gaat veranderen, een waardeloze put werkelijk een zak uitmaakt (waar je geld notabene toch niet naartoe gaat)...

En ik ben dan de arrogante klootzak?!? Man, je moet je feiten toch eens beter op een rijtje zetten denk ik toch. En jij bent niet harteloos maar ik vind je in mijn mening naïef als je je laatste post serieus neemt (die laatste van de drie slaat idd op jou).

En nee, ik ben inderdaad geen arro klootzak, moest je me kennen, zou je al je woordjes braaf terug inslikken en een pint met me willen pakken. Zo'n aardige kerel ben ik in het echte leven. Ik reageerde echter zo omdat ik al die kritiek maar een beetje ongepast vind.

Ja, er komt een reis, en als mensen nou eens niet zo snel gaan oordelen en eens de tijd nemen om de hele bedoening te begrijpen en dan pas reageren ipv zo altijd godver gehaast te zijn. Doe relax, je hebt nog een heel leven. Ga niet zeiken dat je niet even tijd hebt om te lezen. Je hebt nog hopen tijd.

Ik geef mensen die ruimte om te begrijpen, maar als men kiest om meteen kant en klaar te reageren zonder uitgebreid te lezen, dan kan je dit van mijn kant ook wel lichtelijk verwachten eh. Als je dat niet begrijpt, nouja je doet maar dan.

Comment

Originally posted by spade VI View Post
          Een wijf die een hondje nog voor een mens met mijn verleden plaatst
          Dat 'wijf' schreef dat bewust in een quote. Niet gericht aan de TS, en zelfs over geld geven in zijn algemeen.

Als jij dat naar jezelf toe trekt, zegt dat meer over jou, dan over mij

Comment

Originally posted by Patricia86 View Post
            Dat 'wijf' schreef dat bewust in een quote. Niet gericht aan de TS, en zelfs over geld geven in zijn algemeen.

Als jij dat naar jezelf toe trekt, zegt dat meer over jou, dan over mij
            Wat fijn dat je daar zolang over hebt moeten nadenken om jezelf toch maar weer mooi te krijgen. Maar toch vond ik de reactie niet echt gepast. Ieder zijn mening toch? Toch leuk dat je toch nog even probeert me in een slecht daglicht te zetten.

Nice fail is nice fail

Comment

Verder geef ik ook toe dat ik je niet "wijf" had mogen noemen, dat was vrij bot. Excuses

Comment

Wat fijn dat je daar zolang over hebt moeten nadenken om jezelf toch maar weer mooi te krijgen. Maar toch vond ik de reactie niet echt gepast. Ieder zijn mening toch? Toch leuk dat je toch nog even probeert me in een slecht daglicht te zetten.

Nice fail is nice fail
                Verdrinkend in zelfmedelijden zal de tijd die je over hebt, ook wel veel zwaarder zijn dan dat ik kan beseffen ja.

Comment

Verdrinkend in zelfmedelijden zal de tijd die je over hebt, ook wel veel zwaarder zijn dan dat ik kan beseffen ja.
                  Proficiat. Erg leuk van je. Als je ooit kinderen hebt, hoop ik dat ze nooit hetzelfde moeten meemaken. En als ze dat toch doen, hoop ik dat je die arme schaapjes psychologische bijstand laat krijgen, want jouw raad is werkelijk te bot voor woorden. Met jou als moeder zie ik dat toch niet echt goedkomen. Blijf jij maar bij je hondjes

Verder wens ik je nog een fijn lang leven toe, met een leuke vent en wondertjes van kinderen

Comment

Proficiat. Erg leuk van je. Als je ooit kinderen hebt, hoop ik dat ze nooit hetzelfde moeten meemaken. En als ze dat toch doen, hoop ik dat je die arme schaapjes psychologische bijstand laat krijgen, want jouw raad is werkelijk te bot voor woorden. Met jou als moeder zie ik dat toch niet echt goedkomen. Blijf jij maar bij je hondjes

Verder wens ik je nog een fijn lang leven toe, met een leuke vent en wondertjes van kinderen
                    Scheelt dat ik geen kindjes wil
                    Maar, staat je netjes zulke verwensingen. En dan zijn anderen de badguys?

Comment

Scheelt dat ik geen kindjes wil
                      Maar, staat je netjes zulke verwensingen. En dan zijn anderen de badguys?
                      Je maakte net m'n dag. Leuk dat je geen kindjes wil, schat.

Trouwens, wat ik je wens, is dat niet het ultieme leven voor elke vrouw ?

Comment

Je maakte net m'n dag. Leuk dat je geen kindjes wil, schat.

Trouwens, wat ik je wens, is dat niet het ultieme leven voor elke vrouw ?
                        Dus je wilt nu ook nog beweren dat ik geen vrouw ben?

Comment

Je staat precies nog in attack mode Nee, tuurlijk wil ik dat niet beweren. Ik zeg gewoon dat dat toch ideaal lijkt voor een vrouw net zoals voor vent

Comment

Je staat precies nog in attack mode Nee, tuurlijk wil ik dat niet beweren. Ik zeg gewoon dat dat toch ideaal lijkt voor een vrouw net zoals voor vent
                            Hahaha nee joh

Comment

Ik geloof wel dat je een vrouw bent hoor.

foto op aanvraag verwijderd door dynobet
                              Last edited by dynobet; 09-10-2011, 16:50.

Comment

Hahaha nee joh
                                Nouja, we kunnen niet allemaal zo zijn. Succes met je verdere doelstellingen dan

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X